02.09.2007.

Nervni slom...

Bok momci i djevojke koji citate ovaj glupavi blog, a malo vas je, na kojem nema nis korisnog, neznam ni zasto postoji...
Posto je meni jako dosadno evo pisem post onako iz glave, pojma nemam kakva ce tema biti, niti kakvu cete pouku izvuci iz ovog posta.
Ja evo sjedim za svojim racunarom i neznam sa da radim, dosadno je jako, internet mi vise nije zanimljiv kao sto je nekad bio, igrice ne igram, dopizdile mi, neda mi se ni po kavama visit vise, pijem samo u specijalnim prigodama, ne drogiram se, ne radim(za novce). Jedino cemu se radujem jeste sastanak sa mojom dragom, a dan mi bude ispunjen jedino kada ona dodje...
Pa da vas ja pitam koja korist od mene i slicnih meni, a ima ih mnogo tbh. Koji kurac mi predstavljamo na ovom svijetu.... Imam osjecaj koda sam stetocina, parazit koji samo "sedi tu i sere", kako bi reko popularni Nekretnina. Dobro istina je "ja sam najfleksibilniji dok sam tu, nemam ni prihoda ni rashoda", isto izjavio jedan lik, zaboravio sam mu ime, uglavnom, kolega je od Nekretnine...
Jebiga znam da cu neke bacit u depresiju ovakvim izjavama jer mozda o tome nisu ni razmisljali, ali sta da vam radim, pokrenite se jebiga, ucinite nesto korisno za svoj narod... Ja bi rado, samo jebiga, neznam sta... Ako neko ima ideju nek se slobodno izjasni, ja cu ju razmotrit...
Vecina nas sam sjedi i vice "hoce nesto da se desiiiii!!!", ali nece se nista desit, jebiga, ako se ne pokrenete, osim ako vidite leteci tanjur, u sto sumnjam, a i da ga vidis ko bi ti povjerovo, samo bi zavrsio u bolnici za "umno poremecene"...
Mislim, kuzite me, jel?
A dobro, znam da sad ja tu neka sranja pisem ali takvo neko raspolozenje me pere, moram vrijeme ubit...
E da zaboravio sam dodat da teve nevolim gledat jer je stalno isto na njemu, sok te jebo svako sranje repriziraju, jel ima sta novo na tim tevejima... Ono, nabace nekad dobar film pa pogledam, a ostalo il sam gledo il je smeche. Filmove iz videoteke mi se ne da gledat, nekako mi nervozno kad znam da cu najmanje 2 cuke sjedit pred monitorom i buljit...
A zamislite ovo, ja ne volim spavat zato sto to smatram gubljenjem vremena, pazi jebote gubljenje vremena, pa tog vremena imam na izvoz, jebote, da ga mogu prodavat sad bi vozio BMW 7, a ne Citroen C5 (rofl), dobro ne vozim jos, ali uskoro... Al svejedno, iako ja to shvacam, ja opet ne volim spavat, ma puko sam, svako pukne s vremena na vrijeme, nis novo, nis posebno...
Ponekad odem, tj. uvjek kad mogu, pa pogledam one shabane sto kao igraju nogomet, pa mislim stvarno su za nasmijat se, tu mi briju o nekom najjacem napadu u proteklih 20 godina, a taj napad jos gola nije zabio, onda mi tu neke obrambene igrace dizu u visine, a on fula loptu 3 puta u svom šesnajstercu, a onda dodje shaban iz protivnicke ekipe i fula gol... I to neko naziva nogometom, ma dajte, to je kazaliste na otvorenom, a neznas jel pustaju komedije il tragedije...
Jos bi ja piso al stvarno vise neznam sta da serem jebiga, kad mi dodje napisat cu jos...
E da, ovo nervni slom iz naslova, nebojte se nemam ja nervni slom, to sam napiso takav naslov jer mi ovaj post ne lici na nista drugo nego na to...
Ajdete sada, malo se opustite, zapalite cigaru, popijte pivo, kavicu ili sta vec, uz pjesmu dolje, sta da vam kazem...
Pusa od strog Djidare, najimba i super-uber skilled roguea...

- 17:28 - Komentari (13) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>