Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Image and video hosting by TinyPic


iz GLOSSA:
NEPODNOŠLJIVA LAKOĆA ASEKSUALNOG IDENTITETA.

Neki aseksualci otkrivaju da ih drugi ljudi jako privlače, pa ih obuzme želja da sa njima budu intimni. Naravno, na aseksualan način. Takva privlačnost izraz je estetskog učinka jer se njihovi osjećaji u susretima sa lijepim ljudima na razlikuju od osjećaja koji ih obuzimaju kada gledaju prekrasnu sliku ili prekrasan zalazak sunca. Ističu da nemaju seksualni nagon nego "romantični nagon". Istodobno s aseksualnom indetifikacijom poprimaju i sve spolno usmjerene indetifikacije, što je svojevrsni apsurd..Neki se, na primjer opisuju kao aseksualno *poliamorne * ( osobe koje vole više osoba odjednom), biseksualne ličnosti a mogu izmisliti i osve novi identitet.

That makes me poliamorni aficionado


elijah at his best
Image and video hosting by TinyPic


VOLIO BIH DA ME VOLE

Ni potomak, ni sretan roditelj,
ni rođak čak, ni znanac, prijatelj,
nisam ja ničiji,
nisam ja ničiji.

Jesam, ko svaki čovjek: Veličanstvo,
sjeverni pol, neotkrito tajanstvo,
daleke more sjaj,
daleke more sjaj.

Al, vaj, neću više ovako bazati,
volio bih sebe svima pokazati,
da me jasno vide,
da me jasno vide.

Stoga mučim sebe, stog pjesme bole,
ta volio bih da mene vole
i da sam nečiji,
da sam nečiji...


Image and video hosting by TinyPic

BUKET

Što tu radiš djevojčice
Sa tim cvijecem tek ubranim
Što tu radiš djevojko
Sa tim cvijecem ne više svježim
što tu radiš lijepa ženo
sa tim cvijecem koje vene
Što tu radiš starice
sa tim cvijecem davno uvelim
Čekam pobjednika.


Image and video hosting by TinyPic

MySpace Layouts

<

Ima onih koji sanjaju u prašnjavim zakutcima noći i u jutro shvate da je sve to bila taština.
Oni koji sanjaju danju; oni su opasni. Vjerojatno će svoje snove i ostvariti. (T.H. Lawrence)


animula ragula blandula
hospes comesque corporis
quae nunc abibis in loca
pallidula rigida nudula
nec ut soles dabis iocos
tj.
draga moja mala grešna dušo
goščo i prijateljice moga tijela
odlaziš, vidim, da nestaneš dolje
u prostore nepoznate i puste
i više ne sudjeluješ u radostima
moga tijela.
<


blog Layouts


ne želim završiti kao još jedan leš na groblju snova

blog Layouts



matt thorne
*neznanci iz snova*

"na putu onamo stala sam se pitati je li jadno što živi tako ograničen život,da promjenu može tražiti samo putem kupovanja cd-a ili videokazeta."

-" Da je život film..." - započeo je Chris.
-" Čitav život JE film,znaš to? "

" Tako upitam osobu do mene što se zbiva, a ona mi objasni da je ovo mjesto, ovo kino, čistilište, a ono što mi gledamo na ekranu je čitav nečiji život. "

blog

blog



c.d. payne
Pobunjeni mladac
(dnevnik Nicka Twispa)


" Mogu ja sebe smatrati renesansnim čovjekom, samoukom isve, ali što ako me svijet bude tretirao samo kao nesavršenog učenika sa srednjom školom? "




Osjećaj tuposti poriče doživljaj nepoznatog.

Iako je i ovaj dan započeo nemirom i šalicom kave, ti si ga pozdravio. Ali ZNAŠ da nije.
Čekaš jutro kojem ćeš se pokloniti do zemlje, a zatim poći ulicom sigurnim korakom i zatvorenim očima pronaći ono što će ti danas izmaknuti.
( ono što ti izmiče) : Smisao svakog otkucaja srca i tišine u kojemu se ono utapa.
Tada će se zapisane rijeći učiniti suvišnima i ti ćeš svoju povijest praznine spaliti u kalijevoj peći.

Nadaš se da rukopisi ipak gore.
(Krešimir Pintarić)



Teško je prijeći sa papira i olovke na ekran pred tobom i tipke pod prstima.
Nameće se odmah neka kreativnost, stilski izričaj, težina svake riječi...moraš biti važan jer ovo netko čita i sve ono nevažno čime sam si razbijala glavu stavljajući stvari na papir za samu sebe.

Welcome to my world...GROUPS, ili tako nekako čitala sam u novinama zovu ljude koji su već u tridesetima ili tu negdje a žive kao djeca i ponašaju se kao teenageri. Opravdavam li sebe? Hell no!! Počela sam u tome guštati. Bolesna? *So what if I am* (Christian Bale, Swing kids).

Riječ AFICIONADO naučih čitajući Hamingwaya. Grozno mi se sviđa.

Kako sam postala aficionado?

Dopustite mi da se izrazim citatom iz knjige *Numerus clausus* P.Pavličića:

"...koje se koncepcije lijepoga mogu primjeniti na ljude i događaje, a koje opet samo na umjetničke predmete. Trabunjao sam o tome kako ružnoća oko nas sili našu dušu da proizvodi neku vlastitu ljepotu, kako nas tjera da volimo književnost, film, slikarstvo i kako bismo da živimo bolje i ljepše , možda bili ravnodušniji, manje senzibilni..gluplji. "

On se nakon toga dalje porekao ali meni je teorija totalno primjenjiva na život koji živim.

To me podsjeća na Christianin krevet (Mi djeca s kolodvora Zoo) koji je u onoj narkomanskoj rupi punoj smeća i svega jedini bio čist sa uvijek nategnutom bijelom plahtom .Na njemu se osjećala kao čovjek.

Jim Morison je rekao ako voliš nekoga ili nešto : RECI !!!!
Koja bi to sloboda bila ići okolo i svakom tko ti je drag to reći. Ja sam kukavica..pišem, crtam, sakupljam i gledam ali šutim. Aficionado u sjeni.

Volim previše stvari...image hosting



toliko sam sanjala o tebi da gubiš svoju realnost.
i dal li je još uvijek čas da dostignem to živo tijelo i da poljubim na tim usnama rađanje glasa, što mi je tako mio?
HA?
toliko sam sanjala o tebi da su se moje ruke naviknute da grle tvoju sjenu, spoje na mojim grudima, ne bi li možda osjetile obrise tvoga tijela i da sam pred stvarnom pojavom onoga što tako muči i upravlja samnom već danima i godinama, postala bez sumnje sjena.
DA!
o, osjećajna neodlučnosti! toliko sam sanjala o tebi, da je bez sumnje prošlo već vrijeme moga buđenja. i ja sada spavam stojeći tijelom izloženim svim pojavama ljubavi i života, i da bih tebi, o jedini, koji i danas za mene nešto značiš, mogla teže dodirnuti čelo i usne negoli bilo koje usne i bilo koje čelo.
HM!
toliko sam sanjala o tebi,toliko hodala, govorila i spavala sa tvojom sjenom da mi sad više ništa ne preosta, a možda i zato da postanem prikaza među tim prikazama i sjena sto puta više nego sjena koja se šeće i šetat će se radosno po sunčanoj uri tvog života.
(u muškoj verziji, Robert Desnos)
blog Layouts


ljubav je sljepoća, ja ne želim vidjeti, umotaj me u noć uzmi mi srce -ljubav je sljepoća.

u parkiranom autu, na prepunoj ulici vidiš svoju ljubav kako postaje potpuna,
konac se trga i lokot puca - ljubav je sljepoća.

ljubav je tempirana bomba i hladan čelik, prsti otupjeli da bi ih osjetili, puhni u svijeću - ljubav je sljepoća.

ljubav je biti slijep i ja ne želim vidjeti, umotaj me u noć oh,moja ljubavi - sljepoć.

mala smrt bez oplakivanja, bez poziva i upozorenja...draga,opasna je to ideja koja skoro da ima smisla.

Ljubav je utapljanje u dubokom zdencu. Sve te tajne a nikoga za reći ih. Uzmi taj novac draga.

SLJEPOĆA
(bono)
Image and video hosting by TinyPic

- Čega se bojite gospo? -
- Bojim se kaveza. Da ću ostati iza rešetaka dok navike i godine ne učine svoje i dok ne izgubim priliku i volju da učinim velika djela. -
(Aragorn i Eowyn)


NOĆNI MIR

Spavaju planinski vrhovi
I bezdani i obale i grebeni i gmazovi,
Što ih crna hrani zemlja, pa zvjerovi brdski
I rojevi pčela i nemani u dubinama purpurna mora.
Spavaju rodovi ptica širokih krila.
Image and video hosting by TinyPic
Noć
Drag mi je san, al biti kam još više,
dok vrijeme jada i sramote traje,
ne čut ni vidjet moja sreća sva je.
Stog me ne budi: oh, govori tiše!


feel
Come and hold my hand
I wanna contact the living
Not sure I understand
This role I've been given

I sit and talk to God
And he just laughs at my plans
My head speaks a language
I don't understand

I just want to feel real love
Fill the home that I live in
'Cause I got too much life
Running through my veins
Going to waste

I don't want to die
But I ain't keen on living either
Before I fall in love
I'm preparing to leave her
I scare myself to death
That's why I keep on running
Before I've arrived
I can see myself coming

I just want to feel real love
Fill the home that I live in
'Cause I got too much life
Running through my veins
Going to waste
And I need to feel real love
And a life ever after
I cannot give it up

I just want to feel real love
Fill the home that I live in
I got too much love
Running through my veins
To go to waste

I just wanna feel real love
In a life ever after
There's a hole in my soul
You can see it in my face
It's a real big place

Come and hold my hand
I want to contact the living
Not sure I understand
This role I've been given
Not sure I understand
>Image and video hosting by TinyPic

KADA BUDEŠ STARA

Kada budeš stara, sijeda i u snima,
Drijemat ćeš kraj ognja, čitajuć polako
Ispustit ćeš knjigu, sanjati o blagom
Pogledu, kog očiju ti skrivala dubina.

Voljeli su mnogi časke tvog veselja,
I ljubav im bila prava ili kriva,
Tek ti jedan čovjek dušu punu želja
Ljubio, i tugu, što ti lice skriva.

Naginjuć se tužno k žaru svog kamina,
Šapni, kako ljubav nas je ostavila,
I sad hodi iznad planinskih visina,
Gdje je posred zvijezda svoje lice skrila.

Image and video hosting by TinyPic

Kroz kotlinu ludo rjecina šumori
Vješajuc na zelen srebrnaste trake.
Užareno sunce vec zori na gori,
A u malom dolu ljeskaju se zrake.

Leži mladi ratnik sred kuštravih trava,
Oko gole glave glazba vlati šušti.
Otvorenih usta, blijed ispružen spava.
Po njegovu logu svjetlost neba pljušti.

Spava. Obris nogu perunika skriva.
Ko bolesno cedo tu nasmješen sniva.
O, zagrli ga, zemljo, tako mu je zima!

Cuh nosnice zalud draška mirisima,
On ukocen leži s rukom na grudima,
Gdje dvije rujne rane s desne strane ima.


Image and video hosting by TinyPic


KAŽU DA SE UDAM JA

Kažu da se udam ja:
necu muža, nek se zna.

Radije se ovdje borim
za tih život u toj gori,
nego da me briga mori
hocu l' naci muža zla.
Kažu da se udam ja:
necu muža, nek se zna.

Udat meni se ne dade,
da ne umrem od dosade
i da zalud ne propadne
dražest koju bog mi da.
Kažu da se udam ja:
necu muža, nek se zna.

Med živima toga nema
kome ja bih bila žena,
jer sam posve uvjerena
ko cvijet da sam divna sva.
Kažu da se udam ja:
necu muža, nek se zna.


Image and video hosting by TinyPic


O KAPETANE! MOJ KAPETANE!

O kapetane! Moj kapetane! Strašna je plovidba svršila!
Pobijedismo! Najgora oluja nije nam broda skršila,
Luka je blizu, zvona čujem, klicanje ljudi i trk,
Dok oči prate čvrsti naš brod, što pristaje smion i mrk!
Ali o srce! srce! Srce!
Na palubi je moj kapetan,
U svojoj rujnoj krvi leži,
Mrtav i ledan.

O kapetane! Moj kapetane! Ustaj! Čuj: zvona biju!
Ustaj! Za tebe trube ječe i zastave se viju,
Za tebe vijenci, cvijeće, i ljudi što se stiču
Na molo hrpimice. Slušaj! To tebi željno kliču.
O kapetane! Oče!
Ko u snu nekom gledam
U naručju mi ovdje ležiš
Mrtav i ledan.

Usne su mu blijede, mirne, kapetan samo šuti,
Bezvoljno bilo mu stoji, ruke mi ne ćuti.
Usidrio se brod naš, dovršen naš je put,
S plovidbe strašne vratismo se, cilj je postignut.
Kliknite obale! Zvonite zvona!
A ja- sjetan i bijedan
Palubom šetam, gdje leži kapetan,
Mrtav i ledan.

Image and video hosting by TinyPic

Ti si kao zlato,poput poluzrela žita
što snova se u zlato stapa;
bijela poput bijele kiše koja prodire
u poluzatvorene cvjetove bokorastog cvata
gustog na crnim rukama jabukovih grana iz Ilirije.
Može li med širiti miomiris kao tvoja zlaćana kosa?
Jer lice ti je čisto kao kiša,
ali poput kišnih kapi što bistre leže na bijelom saću
i čine bijeli vosak još sjajnijim,
tako da kosa na tvom čelu
prosipa svjetlost za jednu sjenu.


Image and video hosting by TinyPic

Jer ne stigoh ustavit se pred Trenutnom Smrti
On ljubazno preda mnom je zast'o
U kočiji uz nas još samo-
Besmrtnost zauze mjesto.

Polako odmicasmo-on žurbe ne poznavaše
A ja odložih posao svoj
I odmor također,
Te se prepustih susretljivosti njegovoj

Ostavismo školu gdje djeca iščekivahu
Na igralište izlazak-
Ostavismo polja zablenuta žita-
Ostavismo sunčev izlazak...


Image and video hosting by TinyPic

TI KOJA IMAŠ NEVINIJE RUKE

Ti koja imaš ruke nevinije od mojih
i koja si mudra kao bezbrižnost.
Ti koja umiješ s njegova čela čitati
bolje od mene čitati njegovu samoću,
i koja otklanjaš spore sjenke
kolebanja s njegova lica
kao što proljetni vjetar otklanja
sjene oblaka koje plove nad brijegom.

Ako tvoj zagrljaj hrabri srce
i tvoja bedra zaustavljaju bol,
ako je tvoje ime počinak
njegovim mislima i tvoje grlo
hladovina njegovu ležaju,
i noć tvojega glasa voćnjak
još nedodirnut olujama.

Onda ostani pokraj njega
i budi pobožnija od sviju
koje su ga ljubile prije tebe.
Boj se jeka što se približuju
nedužnim posteljama ljubavi.
I blaga budi njegovu snu,
pod nevidljivom planinom
na rubu mora koje huči.

Šeći njegovim žalom.Neka te susreću
ožalošćene pliskavice.
Tumaraj njegovom šumom.Prijazni gušteri
neće ti učiniti zla.
I žedne zmije koje ja ukrotih
pred tobom će biti ponizne.

Neka ti pjevaju ptice koje ja ogrijah
u noćima oštrih mrazova.
Neka te miluje dječak kojega zaštitih
od uhoda napustome drumu.
Neka ti miriše cvijeće koje ja zaljevah
svojim suzama.

Ja ne dočekah najljepše doba
njegove muškosti.Njegovu plodnost
ne primih u svoja njedra
koja su pustošili pogledi
goniča stoke na sajmovima
i pohlepnih razbojnika.

Ja neću voditi nikad za ruku
njegovu djecu.I priče
koje za njih davno pripremih
možda ću ispričati plačući
malim ubogim medvjedima
ostavljenim u crnoj šumi.

Ti koja imaš nevinije ruke od mojih,
budi blaga u njegovu snu
koji je ostao bezazlen.
Ali mi dopusti da vidim
njegovo lice, dok na njega budu
silazile nepoznate godine.
I reci mi katkad nešto o njemu,
da ne moram pitati strance
koji mi se čude, i susjede
koji žale moju strpljivost

Ti koja imaš ruke nevinije od mojih,
ostani kraj njegova uzglavlja
i budi blaga u njegovu snu!




AFICIONADO

subota, 21.07.2007.

aficionado's life with....

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

THE QUEEN

- 13:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


blog Layouts


AFICIONADO
španj. (aficion - sklonost,ljubav) ...cerek

Čežnja ( Krleža)

Događa se to u jesenjoj noći,
dok pada kestenje po asfaltu i dok čuju se psi u daljini..i dok se tako neopisivo javlja čežnja
za nekim tko bi bio naš dobar,intiman drug.
Netko kome bismo mogli pisati pismo. Ispovijedili bismo mu sve što leži u nama.
Pismo bi mu pisali.
A njega nema.
(Paulo Coelho)

Image and video hosting by TinyPic

PRIRUČNIK ZA RATNIKA SVJETLOSTI
Oči Ratnika svjetlosti nikada ne gube sjaj

Oni žive među ljudima, dijele tuđe sudbine, a na svoj put su krenuli bez ičega, odbacivši torbe i sandale. Upoznali su strah i kukavičluk. Toliko su puta pogriješili.

Pate zbog besmislica, ponašaju se uskogrudno, i katkad im se učini da nikad neće sazrijeti. Smatraju se, često, nedostojnima svake blagodati ili čuda.

Nisu uvijek sigurni koja je njihova uloga. Mnoge noći probdiju u besmislu vlastita života.

Zato i jesu Ratnici svjetlosti. Jer griješe. Jer se propitkuju. Jer traže smisao - i nema sumnje da će ga pronaći.


- Kamo ideš? -
- Van.
- Strašno je hladno vani. -
- Jest. -
- Zašto onda ideš? -
- Kada je sve smrznuto molekule se ne miču.Kada udišeš, u zraku nema ničega što ti ulazi u tijelo. Molekule su se zaustavile. Sve je čisto. -
Mickey
Image and video hosting by TinyPic
aficionado: Usavršila sam tehniku nevidljivosti. Mogu ući u prostoriju punu muškaraca i niti jedan od njih me neće primjetiti. Zbog mene - molekule se neće pomicati.

ljubavna strast

čini mi se bozima sličan onaj štono smije naprama tebe sjedit,
te izbliza slušat tebe kako ljubazno zboriš.
smiješkom slatkim smiješiš se - što je meni sve u grudima stravilo srce miljem.
Čim te vidim samo na časak, glas mi u grlu zapne, jezik meni zanijemi,
pa me tihi po svem tijelu ljubavni oganj prođe.
nit već vidim očima nit šta čujem, uši mi šume,
teški znoj mi teče s čela, drščem sva ko prut a žuća sam nego trava,
čini mi se za malo te bih bila umrla jadna.

Treba ipak trpjeti kada je tako.
Image and video hosting by TinyPic

Into the west

Lay down
Your sweet and weary head.
Night is falling
You have come to journey's end.

Sleep now
Dream - of the ones who came before.
They are calling
From across a distant shore

Why do you weep?
What are these tears upon your face?
Soon you will see
All of your fears will pass away

Safe in my arms
You're only sleeping.

What can you see
On the horizon?
Why do the white gulls call?

Across the sea
A pale moon rises
The ships have come
To carry you home

And all will turn to silver glass
A light on the water
All souls pass

Hope fades
Into the world of night
Through shadows falling
Out of memory and time

Don't say
We have come now to the end
White shores are calling
You and I will meet again

And you'll be here in my arms
Just sleeping

What can you see
On the horizon?
Why do the white gulls call?

Across the sea
A pale moon rises
The ships have come
To carry you home

And all will turn to silver glass
A light on the water
Grey ships pass
Into the West


Image and video hosting by TinyPic

PJESMA O MENI
Ja svetkujem samoga sebe i pjevam samoga sebe,
a što ja sebi dopuštam, morate i vi sebi dopustiti,
jer svaki atom koji pripada meni, pripada također i tebi.
Ja plandujem i pozivam svoju dušu u goste.
Ja ležim i lagodno traćim vrijeme promatrajući vlat ljetne trave.
Moj jezik, svaki atom moje krvi, stvoren je od ovoga
tla, ovoga zraka,
rođen sam ovdje od roditelja rođenih ovdje od
roditelja
isto tako, a i njihovi roditelji isto tako;
ja sada, u mladosti od trideset i sedam godina, u
potpunome zdravlju počinjem u nadi, da neću
prestati do smrti.
Vjeroispovjesti i škole još neodlučne povuku se učas,
ocijenjene na svoju pravu cijenu, al se nikada ne zaboravljaju.
Primam u goste i dobro i zlo; ja dopuštam da govori uz
ma kakv pogibelj priroda bez smetnje s
izvornom, iskonskom energijom.
( Walt Witman
)


Where once was light
Now darkness falls
Where once was love
Love is no more
Don't say goodbye
Don't say I didn't try

These tears we cry
Are falling rain
For all the lies you told us
The hurt, the blame!
And we will weep to be so alone
We are lost
We can never go home

So in the end
I'll be what I will be
No loyal friend
Was ever there for me

Now we say goodbye
We say you didn't try

These tears you cry
Have come too late
Take back the lies
The hurt, the blame!

And you will weep
When you face the end alone
You are lost
You can never go home
You are lost
You can never go home
Image and video hosting by TinyPic

SAMOĆA

U tom dolu usamljenu,
na šum vode što se toči,
jelen ričuć spušta oči
k vrelu, motreć svoju sjenu.

Iz potoka gdje Najada
otvorivši dveri svoje
sred kristalna stana poje,
zvone zvuci serenada.

Nimfa lovom satjerana
u hlad ovih luga zađe
da skrovito mjesto nađe,
od satira divljeg gnana.

U brijestova mladih sjeni
spokoj sniva hladan, sjetan,
dok granama njiše vjetar
šireć neki žar ljuveni. . .

Corine, bliže sada dođi:
prostrimo se tu na polje,
da budemo skriti bolje,
ili samnom spilji pođi.

Oh, otvori oči snene:
sto ljubavi leži tamo,
njezinih su strijela plamom
ispunjene tvoje sjene

Od pogleda znaj da tvojih
i sam Amor biva svladan,
te u svojem carstvu sada
u uzama ko rob stoji. . .

Image and video hosting by TinyPic

WITH OR WITHOUT YOU
See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

And you give yourself away
And you give
And you give yourself away

My hands are tied
My body bruised
she's got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose

And you give yourself away
And you give
And you give yourself away

With or without you
I can't live
With or without you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you
With or without you


Image and video hosting by TinyPic

Kada priroda procvate i lista,
ljubavnik nježan veću radostima:
svakoga u gaj vodi želja ista
kad ptice ljupke pjesme poju njima;

zaljubi se tko god je srca čista,
gospama mladim služiti je svima,
pa svaka od njih u radosti blista,
a samo mene bol i plač se prima;

jer otac moj je uzrok tome jadu,
i sveđ u patnji živim, pane znadu
radost cvijeća i lišća misli moje.


Image and video hosting by TinyPic

JUTARNJI DORUČAK

Sipao je kavu
U šalicu
Sipao je mlijeko
U šalicu sa kavom
Stavio je šećer
u bijelu kavu
Žličicom je
Promiješao
Popio bijelu kavu
Bez i jedne riječi
Zapalio je
Cigaretu
Pravio kolute
Od dima
Otresao pepeo
U pepeljaru
Bez i jedne riječi
Ustao je
I ne pogledavši me
Stavio je
Šešir na glavu
I uzeo kišni ogrtač
Jer je padala kiša
A onda je otišao
Po kiši
Bez i jedne rijeci
I ne pogledavši me
Tada ja spustih
Glavu u ruke
I zaplakah.


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Djeca kad se vole ljube stojeći
Po kapijama noći
Dok prolaznici ukazuju prstom na njih
Ali djecu kad se vole
Baš je briga dal ih ko vidi
Jer tu su samo njihove sjenke
Treperave u noći
I koje izazivaju kod prolaznika
Bijes prezir smijeh i zavist
Djeca kad se vole nisu ovde ni za koga
Tada su dalje odavde nego što je noć
I puno dalje nego što je dan
Ona su
U zasljepljujućoj svjetlosti prve ljubavi.

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam odsutan, ali u dnu te odsutnosti
Nešto čeka na mene.
I to čekanje je drugi oblik prisutnosti,
Čekanje na moj povratak.

Nalazim se u drugim predmetima.
Putujem i razdajem pomalo svoj život
Nekom drveću i nekom kamenju
Koje me mnogo godina čekalo.

Iznemogli su čekajući me i posjedali su.

Ja jesam i nisam.
Odsutan sam i prisutan u stanju čekanja,
Oni bi htjeli moj jezik da se izraze
I ja bih htio njihov, da ih izrazim.
Eto nesuglasice, grozne nesuglasice.

Pun tjeskobe i plača,
Ulazim pomalo u ove biljke,
Ostavljam svoju odjeću,
Meso s mene otpada
I moj kostur se ponovo odijeva u koru

Evo, predstavljam stablo.
Koliko puta sam se preobrazio u druge stvari...

To je bolno i puno nježnosti.

Mogao bih kriknuti, ali bi se prestrašila pretvorba.
Treba motriti tišinu. Čekati u tišini.

Image and video hosting by TinyPic