Perfect Futur Shock!

utorak, 31.01.2006.

I radoznala pustinja bi se naselila tebe radi...

Ako ovo kazem, mislim da cete me mozda na noz docekati (mozda to i zasluzujem). Naime, vec par dana ja ne prestajem da razmisljam o tome da jednostavno zadrhtim kada sretnem (a svaki dan ga srecem) jednog popa.

Da, dobro ste procitali, svestenik mi se dopada, i to toliko da sam pocela da se pitam da li ja to sebi radim namerno ili slucajno? Mozda sam ja i volela par puta u zivotu, samo jedna od tih ljubavi mi ostade u dusi, ali... Taj covek je u N.Y. (USA) i verovatno ga nikada vise necu niti cuti niti videti, tako da, kao i svako zivo stvorenje , tezim da ga prevazidjem, a to sam sada ucinila tako sto sam se zaljubila u mladog svestenika.

I kazem ja sebi da su to corava posla, da od toga nista nema ali, ne pomaze. Kako ga sretnem, ma znate osecaj, verujem, ja bih bukvalno na njega skocila. Jeste da je sramota ali je tako. Da vidite eye contact i osmeh, govorim ja to njemu ocima ( ce jadan poceti da bezi kad me sretne) ali ne mogu da se obuzdam.

E, mali je moj gradic, ali ne toliko, ljudi, ima ovde nas oko 70 000, i sta reci nego, ili sam ocajna ili luda? Ali da mi je hitno potrebna pomoc, potrebna mi je. Necu da duzim dalje, dajte mi savet jer sto sam vama rekla, ni bogu ne smem. Toliko.

Sta toliko? MA UPOMOC!

- 09:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #