Captain's Log

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis moje plovidbe kroz život.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Ovdje idu vaši linkovi.

29.01.2010., petak

Za doma ... spremni

Ja sam pak na svoju posljednju stražu – na položaj (nisam znao da ću
uskoro kući) otišao tako dobro raspoložen da sam tek u vožnji shvatio
da sam zaboravio jednu „sitnicu“ – automat. no Nisam se previše uzbuđivao,
nego sam zamolio cimera da mi posudi svoj, a mog će naći pod krevetom.
Tako je i bilo, al' sam se iznenadio kad sam ga nakon par sati opet vidio kako wink
mi nosi moju gvožđuriju jer „idemo kući“ .
Kako sam bio tu noć na straži ostao sam dan dulje i sutradan
nisam imao prijevoz za Delnice, gdje smo trebali razdužiti oružje.
Nisam htio čekati pa sam lijepo strpao automat u torbu i otišao
za Rijeku. Malo mi je bilo neugodno što se vozim naoružan
gradskim autobusom, a onda sam vidio da ga neki uopće
ne skrivaju, nego nose otvoreno – „Divlji zapad“! bang

Sutradan sam otputovao vlakom u Delnice i iznenadio se kad me nisu
uopće pitali (a pogotov ne brojali) koliko metaka vraćam. Sjetio sam se
kako su mi za služenja vojnog roka bili (višestruko) naplatili metke koje
netko ukrao iz mog okvira. mad
Ovaj put se je metke trošilo za pucanje u zrak i slične gluposti.
Poslije sam vidio da su metci sitnica u usporedbi s onim silnim
oružjem koje su pojedinci uzeli kao „suvenir“ pjeva


- 12:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>