Captain's Log

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis moje plovidbe kroz život.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Ovdje idu vaši linkovi.

11.01.2010., ponedjeljak

Druga vojna vježba

Drugi je poziv uslijedio par godina kasnije, ali usred zime i bio je potencijalno puno
opasniji - zbog brade. Naime kad sam diplomirao engleski (s njim sam se dosta namučio)
nagradio sam sam sebe „puštanjem“ brade, tj. odlučio sam da se više nikad ne brijem.
Uvijek sam mrzio taj mazohistički običaj, a bio sam već dovoljno mator
da pustim bradu „znanje“. Kako reče pokojni stric postoje tri vrste brade:
a) brada znanje, b) brada zvanje i c) brada sranje. smijeh

Čim smo došli u vojarnu pade silan snijeg i blokira svu tehniku.
Tako smo umjesto na teren svako jutro sjedili u učionici, gdje su
nam držali glupe govorancije i ŠIŠALI. Svatko sa malo duljom
kosom (uvijek sam imao kratku) postao je žrtva brice. Ja sam bio
bradat, a to je bio puno veći grijeh od duge kose. I tako nas postroje,
a stari brko svakom trećem ili četvrtom kaže: „Na šišanje!“ Kad je
došo do mene, mladi poručnik (kojeg uopće nisam poznavao) veli:
„Ovaj je drug s Televiizije“, a Brko ga ni ne pogleda nego će meni:
"A šta vi na televiziji svi imate bradu?“ namcor
„Ne druže pukovniče!“ odgovorim ja kao dobar vojak Švejk.
„Dobro, za ovaj put“ reče brko,“ali na jesen ćemo vas sve ošišati.“
I ode dalje. Tako sam spasio bradu i bez problema preživio drugu vojnu vježbu.
Ni danas ne znam je li poručnik htio namagarčiti pukovnika ili je to rekao
zbog generacijske solidarnosti. Možda jedno i drugo ? wink

- 08:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>