Vječnost trenutka

petak, 02.01.2009.

Zatvara se još jedna ladica uspomena...

Eto, još i jedna godina u nizu je prošla.Ispraćaj same bio je razočaravajući.
Prošla godina bila je dvojbena, od razočaranja do velikih ushićenja. A nije mogla biti savršena.!.
Vesele me sjećanja na sve trenutke u kojima sam bio nasmijan , u kojima sam otkrivao nove strane sebe, i u kojima sam osjećao prihvaćanje,ljubav i Prijateljstvo..... U tim trenucima osjećao sam se bogato i sretno. Nadam se da ću i u budućnosti osjetiti sve to i više, iako znam da dolaze i promjene. Vlastite promjene, one koje bi me dovele bliže oblikovanja samoga sebe. To ionako radimo čitav život.
Ne želim s negativnom kritikom gledati na prošlu godinu jer bi mi to pokvarilo svaki dobar trenutak. Stavit ću u svoju ladicu uspomena samo one sretne, a na posljednji list napisati samo " to be continued"...
- 04:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.