OBAVIJEST
MOJA MALENKOST :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdije cu pisat ciji komentari mi se ne sviđaju tako da cim uletite u blog recimo da je to drugi put vidijet cete da se jako jako jako ljutim na vas :) ____________________ počevši od sada : ziza_punx , MOHARAS ,

Image Hosted by ImageShack.us

Music Video Codes by VideoCure.com
Kako ce vrijeme ici ovaj mali uski dio na ekranu bit ce sve dulji i dulji jer mi se sviđa pomisao da mogu srati ovdije di nema oznake komentiraj zato uzivajte :)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

KONCENTRACIŠE LOGOR

03.05.2006., srijeda

SMAK SVIJETA ZA 80 DANA

Nemojte mislit da sam psihopat sto se ovaj tekst bazira na temi kako zavladat svijetom :)
suprotno misljenjima i meni kao i svakom zlom super heroju cilj zavladat svijetom burninmad
kao skroman covijek svacam da novac pokrece svijet znaci prvi objektiv je lova :) kako doc do love :) ?
ima vise nacina zlikovac ce odabrat najbrzi i naj pokvareniji :) a to je nasilno uzimanje tj krađa kako .) ?
vrlo jednostavno prvo treba imat zdrave ruke uzet iz kuhinje noža ic do prve policiske postaje opljackat murjaka uzet mu pljucu svezat ga i pospremit na sigurno spustit se u oruzarnicu opljackat par automatskih puska nazalost vec se proculo vani da neko kopa po postaji tak da imam problemcek :) neka odem na straznji izlaz tamo su oklopna vozila za krizne situacije bum si jenega upiko zajurim se kroz kolonu i prvi zavoj iza iskocim iz auta auto se razvaljuje muja dolazi i trazi me u plamenu za to vrijeme ja sam vec iza ugla u gostioni sa svojim natovarenom sportskom torbom i fino nadoknađujem izgubljene kalorije :) trk doma imam oruzje imam energije noc je mlada :) trk u tvornicu di se stanca lova skrivam se mrak je tisina strazari paze cvap cvap sređeno ulazim sparkiro sam tenk iza ne pitajte od kud mi :) glavno da ga imam uzimam vilicar i ubacujem peletu novcanica i to najkrupnijih u tenk :) bijezim jos dok se alarm nije digo opa otkrili su me no neka imam tenk jednom opalim i tvornica je u banani idem dalje vozum u sumu do transportnog helikoptera koj ce mi lovu doma dostavit :) tenk pri izlasku miniram sa rucnom treba pocistit tragove :) sad je vec bolje prvi dio plana finito :) ok sad imam sredstva za drugi plan osvojit svijet nije lako putujem u vegas :) s lovom imam oko 20 milji kuna kladim se i to dobivam super heroji jednostavno uvijek dobiju bar u pocetku utrostrucio sam lovu sad imam 60 milji :) odlazim na harvard potiho se suljam opgledam na pano pise ucenik godine hrpa pokala s raznih natijecanja inzeligencije covijek se kuzi u robotiku kompove elektroniku biomehaniku nanotehnologiju moj tip :) imam ga uhvatio sam ga nespremnog na spavanju dok je kampiro s ekipom pil je polu pijan lak ulov :) bum u vrecu pa u gepek zaprijetim mu da sam mu na spavanju stavio bombu iza uha i da sam jebeni mađionicar tako da nemora provijeravat mora se samonom pravit da samo frendovi da ga mogu provuc preko granice nazat u hrvatsku a aerodromu su nas kamer snimile i njega i mene otet je ipak bit ce potijera pri dolasku placam za obojicu operacuju da nam izgled izmjene istina nismo ispali zgodni al sta mi to treba zavladat cu svijeom osim tog puno super heroja nosi maske budem i ja cak cu i plast sfurat :) dajem geniju zadatak da napravi lansirnu rampu raketu i snajper montiran automatskim laserskim ciljnikom koj moze letit u svemir ostavljam ga samog skuzili smo se i sprijateljili kuzi on da je moj plan ok :) odlezim u pustinju u posijet prijatelju iz dijetinstva osama_bin_laden i pricam s njime kazem da mu imam poklon za rođendan al da ce bit isporucen tek sljedece godine a da bi ga dobio mora lansirat samo par nuklearki na datum koj sam mu reko i na kordinate ko mojoj zapovijedi pristao je :) vijrujte poklon je prejeben nije mogo odolit :) vracam se raketa je sprema :) 3 ... 2.... 1.... end ekšn :) lansirana je ide ide velicanstvano oj vise je nema al nije tako daleko zaravo je mala ne veca od ormara :) velikog ormara :) kruzi orbitom nasla je poziciju locirala mete jednog po jednog u roku od 20 minuta poskidala je sve satelite cak i spijunske :) znam vec kaj sljedi moderni svijet je odsijecen nama se nadzora nad auklearnim oruzjem osim rucnog lansiranja :) ROĐENDAN aha to je taj datum moj priijatelj osama poceo je sa lansiranjem svi veliki gradovu na svijetu padaju totalno unistanje al to je sitnica s onime kaj tek sljedi :)
manji gradovi ? kako njih uvest pod kontrolu sve je unisteno a niko nezna ko je zapocelo ko je taj genijalni bolesni poremeceni briljantni um :)satelit koj je lansiran salje valove i svi na svojim telkama gledaju moju facu koja im prijeti jos jednim takim napadom il jos gore otrovanjem sve pitke vode na svijetu :) pristaju meni dati putpunu kontrolu nad planetom no testo je zadrzat vlast ekipa ce se pobuniti sta sada imam sve a zapravo nemam nista uzas agonija bijes ludilo vlada u mislima mladog dijecaka avanturista koj je htio promijeniti svijet okrenuti ga na bolje ujediniti sve narode i neke istrijebiti :) odlazi se klonirati u jako velik broj svojih kopija koje u slucaju smrti glavnog mogu nastaviti evil plan znam kaj mislite kaj ako se moji klonovi okrenu proiv mene ne ne nemogu napravljani su da kratko traju sve do moje smrti ako ja umrem jedan na random zauzima poziciju glavnog a drugi po starom i tako u nedogled :) ljudi su se pomirili sa svojim jadnom sudbinom nije mi vise zanimljivo ulazem svu lovu u projekt izgradnje ogromnog robota koj moze prakticki skoro sve :) odlazim s njim s ovog jadnog planeta koj nije poce vrijedan truda pre lako je pao svemirski gusari su buducnot ipak :) za kraj moram napomenut da je sve cista fantazja nista od ovog nije izvedivo ako sam ikoga uvrijedio ispricavam se al nisam pa nema ni potrebe :)

ANALIZA : kako je zapocelo ? spretne ruke nož murjak pistolj automatska puska oklopnjak tenk helic projektil bombe otrovi robot gotovo :) zapravo vidite kako je nasa sigurnos banalna kako smo zapravo ugrozeni jedina stvar je sto niko ali niko nece tako sta probat pod sumnjom nije izvedivo kako nije ja sam dokazo da je :) e i zaboravio sam reci u novom svijetu svi bi zivili u miru i slozi svi bi bili dobri pristojni i sretni :) osim ako neko zajebe moram intervenirat no bio bi milosrdan :) bez brige necu ic osvajat svijet kod kuce je najljepše nadam se da sam ovim tekstom razveselio svoje citatelje i da ce se namucit da ga skuze poanta je MAŠTA RADI SVAŠTA mah mah :) si ju :)

- 12:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj tukaj :
Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Counter
Free Web Counter


HEHE DAJ AJDE TU DA PISEM SRANJA I ONDA DA JOS OBJASNJAVAM KAJ NUTRA JE HEHE DAJTE CITAJTE I VIDITE KAJ SAM JA TU NEKI TURISTICKI VODIC KO DA NIJE DOSTA DA I OVO KAJ PISEM RADIM :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Ovdije cete moci dobit informacije o meni :
hehehe ukurac nis vam necu rec ko sam aaaaaaaahaha salim se ok budem ne zapravo necu ehhee :)

Image Hosted by ImageShack.us