OBAVIJEST
MOJA MALENKOST :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdije cu pisat ciji komentari mi se ne sviđaju tako da cim uletite u blog recimo da je to drugi put vidijet cete da se jako jako jako ljutim na vas :) ____________________ počevši od sada : ziza_punx , MOHARAS ,

Image Hosted by ImageShack.us

Music Video Codes by VideoCure.com
Kako ce vrijeme ici ovaj mali uski dio na ekranu bit ce sve dulji i dulji jer mi se sviđa pomisao da mogu srati ovdije di nema oznake komentiraj zato uzivajte :)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

KONCENTRACIŠE LOGOR

03.04.2006., ponedjeljak

POEZIJA U POKRETU

hmmm kao poceti dat cu prvo pak slikovnih primjera jer slika kako kazu govori vise od 3123452345 rijeci tocno izracunato ne pitajte kako sam dosao do tog brojaj jednostavno mi vijerujte na rijec :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
eto ga na slike su tu i rekle su vam šta ? i sami se pitate sta je pijesnik htio reci morate uzeti u obzir da je sve relativno i niste nije kako se cini :) pogledajte slike opet :) hehe jeste i drugi put pogledali ako jeste skuzili ste da su iste ko i prvi puzt da da svi vi koji ste dvaput pogledali iste slike moze se rec da ste skureni hahaha :) no sad ozbiljno oko mi je pocelo žmigati sto znaci inspiracija nadolazi ne ipak ne cini se da mi je to samo tik neka nema veze ima svakakih nekima je i to sexy :) sigurno ste se do sad vec zapitali zasto na ovom nevijerojatno popularnom blogu nema tema tipa koj je smisao zivota i slicno odgovor je vrlo jednostavan i ako ga zelite cut morat cete pitat mene :) joj opet sam odlutao u suborbitalne vode nista bolje da prestanem pisat zapravo budem da al idem radit neki drugi post mozda bude zanimljivii probat cu da ovaj taj iduci ima neku temu koju bi citatelji mogli svatit :)

- 17:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj tukaj :
Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Counter
Free Web Counter


HEHE DAJ AJDE TU DA PISEM SRANJA I ONDA DA JOS OBJASNJAVAM KAJ NUTRA JE HEHE DAJTE CITAJTE I VIDITE KAJ SAM JA TU NEKI TURISTICKI VODIC KO DA NIJE DOSTA DA I OVO KAJ PISEM RADIM :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Ovdije cete moci dobit informacije o meni :
hehehe ukurac nis vam necu rec ko sam aaaaaaaahaha salim se ok budem ne zapravo necu ehhee :)

Image Hosted by ImageShack.us