x...Desing By: Andrijana...x opet sam izbrisala sve postove... - ..::xX..htlaBu & flaKi...XD..Xx::.. - Blog.hr
..::Linkichi::..
..::chitam::..
Ovo je blog od papalice i mene...tek smo pocele...=)
..playerica..

URL=http://www.blog.hr]Blog.hr[/URL]

..::xX..htlaBu & flaKi...XD..Xx::..

x...18.05.2008., nedjelja...x

opet sam izbrisala sve postove...

opet sam izbrisala sve postove...i poceinjem ispocetka...al mi se ne da pisat nove postove...i komentirat...jednostavno mi se ne da...
tako da...ono...napisat cu post kad mi se bude dalo...svake prijestupne....XD...ae ljudovi...cujemo se...papa

- 20:57 - Talk To Me... [6] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ako bilo sto trebate...slobodno se posluzite novijim Googleovim pretrazivacem...meni je super...









Google























evo slika..XD..nemojte se rugat.....(bile smo ih stavile vise al kad smo vidjele kako izgledaju nakon sto ih hostas..predomislile smo se..evo, samo jedna...to je dosta..a i face nam se ne vide..XD)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




...brojac....
Free Website Counters
Free Website Counters

-*- ...U nAjtEžIM trEnUtCIMA,
SvE štO nAM prEOStAjE jESt-
pOdIGnUtI GlAvU,
nASMIjEšItI SE I KrEnUtI dAljE... -*-




































Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006