< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

. . .. .sOmEtHinG aBoUt my. .. . ...

NAJ PRIJE JEDAN MALI TEST O MENI:
KLIKNI OVDIJE ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zOvEm Se-Sara
ŽiViM u-Ivanić gradu
iDeM u->8.a
BaVim sE-
izlazcima,pjevanjem,
engleskim,informatikom,
šetnjom,šopingom,. . .
nAj FrEnDoVi-Damir,Šević
,Andrić,Brunjo
,Leon,LeŠko,Sić,
Pavo,Franc,Pura
Ante,Tin,Medo
Šimić,Kljak,Joco,
Stanić,Kraljek,MUha,
Štef,Wuksa,Hrvoje
Sertić,Nikola C.,Tonac,. . .
nAj FrEnDiCe-Štefanija,Kika,
Stella,Marija,Sandra,Marina,
Marijanovička,Paola,
Sabina
SlUšAm-sve pomalo
,al sad me u zadnje vrijeme uhvatio rock
vOlIm-svoj blogach,krevet
,kad idem van,
žutu i crnu boju,pjevat,
parfeme,šminku,
odjeću,obuću,
mobitel(SAMSUNG SGH-D600),
novce,dečke,motore,
brze i nabrijane aute. . .
nE vOlIm-umišljene ljude,
kuje,neke učitelje. . .
MoJa AbEcEdA-
A-ACAPULCO ,atlantis
B-Boris,Bog,Brijanje
C-curke,cucek
D-Davor,Daky,Damir
E-Eugen,esprit
F-Filip,francuska manikura
G-gey ljudeki
H-hiphop
I-Ivan
J-još,jako
K-Karlo,krevet
L-lol,lova,laka (cura)
LJ-ljubav
M-Mučić
N-novac,nikad,ništa
NJ-njam
O-oprosti,opet
P-pusa,pomirenje,prekid
R-riječi
S-sex,sara
Š-Štefanija
T-toby ;)
U-uvijekplavusa.blog.hr-moj prošli blog
V-volim te
Z-Zagreb
Ž-Žerka

. . ...LiNkAči. . .. .

MariNcHysmijehcerek
kissmY sisTeR ŠteFAnijA
MaRiJanutkiss
IvAnA Č.
DoĐeR
LuDaChasmijeh
mali Ivan
DoMoA
ToNkasmijeh
MuČiĆsmokin
SaBiNa
JaNsmijeh
LeOnzujo
aNtEasmijeh
SaRasmijeh
TeNasmijeh
LiViAsmijeh
JoSiPa
NaTashA
aNiTa
MaTejthumbup
SeKiludsmijeh

. . .. .par slichica. ... ..

Motor koji ću dobit u 5.mj. . .. ..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-kaj nije lijepi. .. ..

. . .. . .. .. ..... .. .. . ... .. . . .

...10 ljubavnih zapovjedi za cure...

1.Nikad se ne zaljubljuj do ušiju!
2.Ne plači, ne pati jer to šteti ljepoti!
3.Ne moli ga,jer ćeš voljeti vječno!
4.Cijeni ga,ali ne više od sebe!
5.Sve što ti kaže vjeruj,ali odbij 50%!
6.Budi nježna,ali ne koliko on hoće!
7.Ne zovi ga poslije svađe!
8.Ako želi da prekinete,oduševljeno prihvati!
9.Kada patiš,ne pati za njim!
10.Kad te pita za furanje,prvo odbij;a tek onda prihvati!

ponedjeljak, 05.03.2007.

It's like I can't breathe. ..It's like I can't see anything. . ..Nothing but you. .I'm addicted to you. .It's like I can't think. . .Without you interrupting me. .In my thoughts.... In my dreams. . .You've taken over me...It's like I'm not me. .. .

. . ..nitko nezna kako je to kada ti netko kaže da te voli i da bi dao sve na svijetu samo da je s tobom. ... .a onda te ostavi.. .. .onda još saznam da svaki put kad si mi reko da me voliš,sva ta sranja da uopće nisu bila istinita. . .. .jer ja te volim ,nakon mjesec dana od kad nismo zajedno. . .. hoću natrag svoga bebača. . .jer me ovo previše boli i ovo nisam ja . . . . . .sve bi ti oprostila ,samo da si tu. . . još jednom. .. ..da se mogu oprostiti od tebe . . . .sve bi na ovom prokletom svijetu dala za tebe. . ..ti to ne shvaćaš . . .. makar si i ti nekad davno te riječi izrekao tisuću puta. .. . .. . stvarno mi nikada nećeš biti jasan. . . .. i neznam više kako se osijećam u tvojoj blizini. . ..možda nije kao prije .. . .svi ljudi koji me vole ,kažu da te prebolim i nevele kada čuju da plačem za tobom . . .. . ..imam puno frendova koji me jako vole ,kao ja njih,dali bi jedni za druge živote,ali meni ta ljubav nije dovoljna ,jer nema tvoje . . ...i suze opet idu u nedogled .. . napokon da mi je stalo do nekog. . .napokon nekom kažem volim te. . .. .i onda mi ti sve ovo prirediš. . ...tražim utjehu u drugome . . .. ni sama neznam zašto,jer taj drugi je zaljubljen u mene . ....pomalo mi je ovo smiješno. . .kao neki ljubavni trokut. . ..i neznam kako će sve ovo završiti. . .početi.. . .jer kraj ide u nedogled ,zajedno s početkom . .. tako teče mojživot i mogućnosti su velike da u mom slučaju pukne . . .odjedamput. .. mojom krivicom . .. .A OVIM POSTOM BI SE HTIJELA ZAHVALITI SVOJOJ EKIPI KOJU OBOŽAVAM,S KOJOM IDEM SVAKI VIKEND VAN,POSLIJE ŠKOLE SMO TAM. . .. U SVAKOM SLUČAJU OBOŽAVAM VAS--------------------CEPETIĆ-neznam što bih bez tebe jako te volim ,ali kao frenda ,žao mi je šta nemogu bit s tobom jer fkt si predobar dečko,drago mi je kaj se nikaj ne ljutiš,hvala što si mi dao svu potrebnu pomoć.. . . .MEDO-jednostavno te obožavam,STANIĆ-s kojim volim plesat,SERTIĆ-koji me uvijek pokušava nasmijat kada sam tužna . . .e pa svaka ti čast moj čuvaru ,uspijeva ti. . .PAVO-i pijesma ''zapalicu sve što podseća na nju ,nek nestane sve kada ona nije tu '' . .. .btw.super plešeš. .PURA-jednostavno predobar frend . .HRVOJE I TIHOMIR- baz obzira na sve . . ... .na neki naćim. . . . ..MARINA-hvala na svemu također i ČUBA (ČUBEKICA),FRANC-lud u nekom svom svijetu i neznam kaj tak stariji ,malo stariji lik radi s nama . . . ..ŠTEF-koji me u svakom trenutku prvi zagrli i kada mi se razmaže šminka ide samnom u wc ;),SUTARA-hvala na svemu ,što si htio pomoć,ali za mene ti nema spasa,svejedno hvala,VUKOVIĆ-jedan od naj,naj frendova,njemu mogu reć sve,njegova pijesma-obrada-''mazni me, mazni ako oči lažu, pusti ih pusti neka ti dokažu. . ...''SIĆ-jako povučen,MUHA-da li se njemu uopće moram zahvaljivat. ... KRALJEK-koji bi me ženil i peljal doma,LEŠ-na neki svoj poseban način,SREĆKO-odličan prijatelj,za zajebanciju,obožavam ga. . .. . ..

-još jedna vijest JAKO MI JE DRAGO KAJ SA SVOJOM ŠTEFANIJOM PJEVAM U DUETU ADDICTED OD KELLY CLARKSOM,JAKO TE VOLIM ;)

I za kraj štafeta:
1.imala sam stariju sestru . . . .ali je više nema jer je moja mama pobacila. . .. . a onda se vjerojatno nebi ni ja rodila jer su moji planirali imat jedno dijete. . .i kad je moja mama opet zatrudnila (sa mnom). . . doktor je rekao da sam muško i moji su kupili sve nekaj plavo. . .koma. . .a što je najbolje od svega trebala sam se zvat Danijel.. . .. .
2.Zaljubila sam se (mislim onak popravo) samo jednom u životu
3.obožavam gledati crtiće i imam ih natone doma. .. .
4.volim pit pivuuuuuuuuuuu
5.obožavam ić u Acapulco i tam praktički već živim . . . ..

Predajem ju –
Štefaniji
Mariji
Sabini
Marini
Ivani Č.

puuuuuusssaaa

- 15:31 - Komentari (57) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>