< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

. . .. .sOmEtHinG aBoUt my. .. . ...

NAJ PRIJE JEDAN MALI TEST O MENI:
KLIKNI OVDIJE ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zOvEm Se-Sara
ŽiViM u-Ivanić gradu
iDeM u->8.a
BaVim sE-
izlazcima,pjevanjem,
engleskim,informatikom,
šetnjom,šopingom,. . .
nAj FrEnDoVi-Damir,Šević
,Andrić,Brunjo
,Leon,LeŠko,Sić,
Pavo,Franc,Pura
Ante,Tin,Medo
Šimić,Kljak,Joco,
Stanić,Kraljek,MUha,
Štef,Wuksa,Hrvoje
Sertić,Nikola C.,Tonac,. . .
nAj FrEnDiCe-Štefanija,Kika,
Stella,Marija,Sandra,Marina,
Marijanovička,Paola,
Sabina
SlUšAm-sve pomalo
,al sad me u zadnje vrijeme uhvatio rock
vOlIm-svoj blogach,krevet
,kad idem van,
žutu i crnu boju,pjevat,
parfeme,šminku,
odjeću,obuću,
mobitel(SAMSUNG SGH-D600),
novce,dečke,motore,
brze i nabrijane aute. . .
nE vOlIm-umišljene ljude,
kuje,neke učitelje. . .
MoJa AbEcEdA-
A-ACAPULCO ,atlantis
B-Boris,Bog,Brijanje
C-curke,cucek
D-Davor,Daky,Damir
E-Eugen,esprit
F-Filip,francuska manikura
G-gey ljudeki
H-hiphop
I-Ivan
J-još,jako
K-Karlo,krevet
L-lol,lova,laka (cura)
LJ-ljubav
M-Mučić
N-novac,nikad,ništa
NJ-njam
O-oprosti,opet
P-pusa,pomirenje,prekid
R-riječi
S-sex,sara
Š-Štefanija
T-toby ;)
U-uvijekplavusa.blog.hr-moj prošli blog
V-volim te
Z-Zagreb
Ž-Žerka

. . ...LiNkAči. . .. .

MariNcHysmijehcerek
kissmY sisTeR ŠteFAnijA
MaRiJanutkiss
IvAnA Č.
DoĐeR
LuDaChasmijeh
mali Ivan
DoMoA
ToNkasmijeh
MuČiĆsmokin
SaBiNa
JaNsmijeh
LeOnzujo
aNtEasmijeh
SaRasmijeh
TeNasmijeh
LiViAsmijeh
JoSiPa
NaTashA
aNiTa
MaTejthumbup
SeKiludsmijeh

. . .. .par slichica. ... ..

Motor koji ću dobit u 5.mj. . .. ..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-kaj nije lijepi. .. ..

. . .. . .. .. ..... .. .. . ... .. . . .

...10 ljubavnih zapovjedi za cure...

1.Nikad se ne zaljubljuj do ušiju!
2.Ne plači, ne pati jer to šteti ljepoti!
3.Ne moli ga,jer ćeš voljeti vječno!
4.Cijeni ga,ali ne više od sebe!
5.Sve što ti kaže vjeruj,ali odbij 50%!
6.Budi nježna,ali ne koliko on hoće!
7.Ne zovi ga poslije svađe!
8.Ako želi da prekinete,oduševljeno prihvati!
9.Kada patiš,ne pati za njim!
10.Kad te pita za furanje,prvo odbij;a tek onda prihvati!

ponedjeljak, 26.02.2007.

.. ... .ZaŠtO pRoTiV sVoJE voLje,dA bUdEm sVeTica. . . .Kad jE dOLjE bOLje ,kAd Je DoljE aKciJa. . .. . .

. . . mali uvodni tekstić.. .. .da samo znate.. .. .. .
Nevjerujem više u ništa .. .. .zbog tebe. . . .. ali se zato dobro provodim. . .. i nije me više briga. . .. nek pričaju šta hoće. . .. glavno da je meni dobro. . .. .s tobom mi je felšala samo jedna mana . . .a sada je sve savršeno .. . .. .i ja sam ponosna na to. . ..

UKRATKO O MOJIM PROVODIMA:
Utorak-dan je normalno počeo sa školom,imala sam sedam sati. . ..popodne oko pol pet ja i Vuković smo se dogovorili da odemo u Acapulco jer smo se malo htijela ispričat. . . .dođem ja u Acapulco i iznenadim se ,tamo su bili Štef,Medo,Pura,Sić,Stanić,Sertić,Vuković,Stefanio i Muha. .. ..vidim ja njih pijane ,Stefanio je častio jer je dobio vald 700 kn,kaj ja znam. . ...i tak ja sam se upoznala s Stefaniom i moram priznat nije loš. .. .a sada ću vam zapravo dokazat zašto se isplati biti cura.Donekle sam se i ja Stefaniju svidjela pa sam svakih 10minuta dobila cugu ,sve kaj sam god htijela. .. .i taj dan me jako razveselio jer su mi dečki rekli da sam ja zapravo cura kakvu treba poželit i dobila sam puno pusa od svih,a najdraža mi je bila od jednog koji mi je popravio stanje u životu. . .
rekli su da sam im super frendica . . .zapravo sam ja vrlo često sama s nima vani i uopće mi nije ni u jednom trenutku neugodno i osjećam se sigurno. . .. e pa dečki svaka vam čas ,drago mi je kaj se družimo .s nekima malo duže ,s nekima malo manje ,ali nikada neću zaboraviti ove riječi i one dane kada sam vas upoznala. . ..pusa I love ya ;)
Petak- . .. vani nije bilo baš ništa posebno. . ..svi smo bili nekak zbedirani. . ... uglavnom mene su svi smirivali zbog većinu stvari . .. .. zapravo kako ja nemam niti jedan razlog da postojim na ovom svijetu, ja sam trebala imat stariju sestru,ali je moja mama pobacila ,pa se ponekad zapitam da li bi se ja uopće rodila ,vjerojatno nebi.. .. .. pa često razmišljam o tome. . .. .onda se sjetim svog života i zaključim da ja radi ničega neživim. .. .
Subota-Čubin Rođendan –uglavno svi smo se skupljali u Acapulcu. . .. .počeli smo sa zagrijavanjem ., ... .. ..(pive).. . ..prvi smo došli –ja ,Marina, Vuković,Medo ,Štef i Čuba,a kasnije Štefanija,Paula, Sertić, Lešković, Pavo, Sić, Cepetić, Čučo,Sandra, Stanić, Srećko, Kika, Pura, .. .. (ak sam kog zaboravila nemojte se ljutit. .. .). .. . cure su si dva puta pustile pjesmu ponovo i pjevale smo iz sveg glasa ,makar su nas ljudi u kafiću malo čudno gledali,al nema veze. .. .svi smo nakon nekog vremena otišli kod škole s tri gajbe pive,vina. . .itd.itd.. ... . .oko devet Medo se već bio napio i došo je s autom,a on kad se napije stvarno nema kontrole . .. . .počeo se ludirat s autom i kad je odvezo auto doma (srećom je došo natrag živ) ,došla je marica. . . .to nisu bili oni policajci koji kažu:''dobra većer,ima kakvih problema .. .. kolko imate godina?????''. . . .nego ona marica s kombijem i pendrekima koja te ili tuče ili odvede u stanicu. .. . .mi ko bogci s pijačom trk na branu i kod mosta .Ja i Štef smo cijelo vrijeme zagrljeni plesali na neke tužne pjesme.Dok je pol njih otišlo s druge strane nekam na polje kroz Šešu.. .. .i njih su hvatali pa su trčali sve do mosta (brane) da nas upozore i da bježimo.Počeli smo trčat ko neki luđaci-Medo i Tonac su se zgubili,Srećko i Čuba su ostali tam u nekom fucking grmlju,a ja i ostala ekipa klis prek nekih šikara i polja . . .. ljudi moji ,mi smo nekam bogu iza nogu bježali sat vremena . . . .ja sam totalka još uvijek izgrebana ,srećom tu je bio Cepetić koji mi je bio podrška u svakom trenutku. .. . ..fkt je super frend . . ..kada smo se vračali prema ivaniću ja i Cepetić smo se odvojili od ostalih i otišli potražit Srećka i Čubu ,pa smo zajedno otišli u Acapulco,tamo smo se opet svi skupili ,jer je svako najprije od njih otišo doma. . ..npr.Sertić je moro jer je išo prat krv sa sebe ,brijem da je on bio najviše ogreban . . . .i tak vam je zapravo prošo Čubin rođendan ,u kratkim crtama,svi smo se složili da će nam ostat dugo ,dugo u pamćenju. . ..
I naravno kao i obično moram ja nekaj za kraj-----
. . .. i pravim se da mi je dobro. . . .. ali sam sama. . . .vani se opustim .. . .ali se ubijam. . ..nije dobro. . .. .ali to mi je jedini spas. . ..svi oko mene su sretni,ja sam sretna zbog njih. .. . .samo to nemogu podnijet. . . .. .

. .. .pusa ljudi do novog posta. .. . . .

- 15:03 - Komentari (87) - Isprintaj - #


srijeda, 21.02.2007.

. . ..... sVE pOsTAje NeJaSNijE .. . . .nEke Osobe sE niSu TrEbALe pOjAvIt i vRaTitI u Moj žiVoT. . .. ..sAmO pAr ReČeNicA sVe goVorE. . .. .. .sAmO naŽaLost TeBe u Toj PrIči nEma (oSiM kakO mi NaNosiŠ BoL). . .. . .

. .. .ništa ne govoriš. . ..
. . .potreban je samo dodir i jedan pogled. . .
. . .a onda slijede dvije riječi. . ..
. .. .šaptom .. ..
.. . makar te baš i nerazumijem. . ..
. . . .izgovaraš to nesigurno. . ...
. . .. .ne zatvaram oči. . . ..uživam. .. .
. . .istražuješ. .. . .
. . . znaš svaki milimetar mene . . ..
.. . poljubim te. . . .. i ti se nasmiješ. . . ..nastavljamo dalje ..- .. ...
. . .. opet bez rijeći. . .a u pozadini ništa. . .. mi stvaramo slike. . . .potpuno sam sigurna da smo jedini ili tako zamišljam . . .. za nas ne postoji nitko drugi. . ..
.. .. strasti su veće . . .. .
. . .. uz tebe sam da ne padenem. . ..
. . ..da nema tebe . . .život bi mi bio na nuli. . .. ZBOG JEDNOG KOJI ME POVRIJEDIO .. ... u tebi tražim utjehu. . . .SVE ONO ŠTO MI ON NIJE DAO. . .zamisli,a još ga volim,jako,jako i fali mi. . .. . ..sve ono što mi je zapravo potrebno. . ...jer mi djelimo i zaključujemo naše postojanje . . . .u meni se događaju svakakve misli. . . .. i onda
. . . .. .. .. . .. . .. . .. . ...kraj .. .. . .. . . .. .. . . .. . .. .
. . .samo izdahnem. . . .zažmirim. . . i onda je kraj. .. .. .
. .. . .a onda shvatim da sam zapravo uživala jer sam mislila da je to on .. . . ..makar sam bila svjesna šta radim. . . ..



. . . .evo i dvije meni najdraže pijesme. .. . .
PONOVO

Kriva sam pred Bogom i pred ljudima ,takva mi je sudbina,ne misli da ponosna sam na to sto nisam andjeo. . . .. Kad zavodim ne zavolim,kad prevarim ne zazalim . . .. .al' samo tebi sanjam da se vratim ponovo. . ..... .
. . ..Voli me iz inata,voli me bez ostatka,voli me bilo gde sam, bas takvu kakva jesam.Voli me kad me nema,voli me pored svega , voli me kad ni jedan bas razlog za to nemas. . .. .
. . . . .Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim. . . .. .
Evo me slobodno mi kazi ne. .. .zaboravi me ili se navikni da nemam krila,ni kad nisam bila andjeo. . . Kad zavodim ne zavolim,kad prevarim ne zazalim. . . .. .al' samo tebi sanjam da se vratim ponovo
. . .. .Voli me iz inata, voli me bez ostatka,voli me bilo gde sam bas takvu kakva jesam.Voli me kad me nema ,voli me pored svega,voli me kad ni jedan bas razlog za to nemas. ... .
. . . . .Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim. . . .. . . . . . .Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim. . . .. . . . . . .Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim. . . .. .

PREVARI ME
Ostat ce trag posle nas i nase ljubavi,mozda ce neko pricati,da smo se voljeli,al' jedno znam nismo uspjeli. . ..Jednom sam srecu imala,nisam je cuvala i sve za tren je postalo ogromna uvala i sada znam bez tebe propadam. . ..Kako cu bez tebe sutra kad mi lose krene .kako da drustvu kazem ,odlazis od mene .. .. .... kad znam da sam pogresila i srusila sve do pepela
. . . .Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sama ostanem. . .. .
Za druge bili smo mi sretni u ljubavi ,mozda ce nekada da se ponovi al' jedno znam bez tebe propadam.ko kaznu cekam svaki dan hocu da poludim ,ako je ovo san neka se probudim i docekam da te ugledam. . .. .. ..Kako cu bez tebe sutra,kad mi lose krene,kako da drustvu kazem,odlazis od mene. kad znam da sam pogresila i srusila sve do pepela.
. . . .Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sama ostanem. . .. .




- 20:41 - Komentari (41) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 19.02.2007.

. . . ...SvAkAkVe MiSLi & NeiSpUnjEnja ŽeLja. . ... .dOvOljNi rAzLoZi i MOtiVi jEr ViŠe Nisi Tu. .. .. ..zApRaVo sVe jE pOsVeĆenO iSkljUčiVo TeBy. .. . ..

. . .. ...dođe mi da te više ne želim .. .... ..
. . .. .. ali bez tebe moj život nema smisla.. . .. .
. . .. .. .stvarno više nemam snage ovako ići u nedogled. .. . .neke stvari mi nisu jasne ,a očito nisu ni tebi. .. .. ... da je kao prije .. .. . .
. . .. ..savršeno. . .. . .
. . ..a sada nije ništa. . .. ..
.. .. .nema tih riječi. . . ..
. . .. .i opet ništa. . .. ..neznamo ni sami što nam je u svemu tome zapravo potrebno. ... .uz tebe se jednostavno ne osjećam voljenom. . . .uz tebe se jednostavno ne osjećam sigurnom. .. . .uz tebe se jednostavno ne osjećam onako kako bih trebala. . .. .. kažeš mi tisuću puta na dan da me voliš,a meni to ne znaći ništa. .. . . .on mi je te riječi govorio rijetko,ali su mi više značile.. . ..
. .. .kao i on.. .. . ..
. . . ..s tobom nikad ne znam. .. . ..
. . ..više se nezna ko je od nas više kriv. .. . .
. . ..razgovarali smo o tome . . ..o svemu. . .. .ali i dalje ništa nije jasno. ... . ...
. . .. .kako da ti kažem da jednostavno nije više onako kako bi trebalo bit. .. .. ..makar to oboje već znamo. .. . .užasno me podsjećaš na njega i možda je to razlog zašto nemogu bez tebe ,i zašto te jednim dijelom volim. . .. . .naše stalne svađe me ubijaju i postaju svakidašnjica ... . ..nemam ti što za reći onda kada bi to zapravo i trebala. .. . . . .a kada sam ja kriva,ne mogu ti reći oprosti. .. .. jer je on u pitanju. . .. .
. . ... .. .. . . ... .. .. . .. .. . .. . .. . ... ..i onda me ti ostaviš. .. . . .. .. .. .. .. . .. .. .. .. .. .. .. .. .. ... .. .
. .. .ja neznam što da kažem. .. ..
. . .. tvoje poslijednje riječi. . .. meni su zapravo očite. .. .makar si ti htio još razmišljati o svemu tome. .. . rekao si mi jasno. .. .. ali je meni bitno da još postoji nada. . .. .. .da me još malko voliš. .. .. jer ja neželim nikog drugog osim tebe i neznam šta da više mislim. . .. .jer ti to nemogu oprostiti. . . .... . .makar ja to očajnički želim. .. . .samo se bojim da ću ponovno zažaliti. .. . ..

- 17:27 - Komentari (59) - Isprintaj - #


nedjelja, 18.02.2007.

. . .. ...SvE šTo RaDiM ,rAdiM zBoG tEbE i RaDiT ćU i DaLjE zAtO šTo Te VoLiM. .. .. .. .

. . .nanosim si bol. .. .
. . .zbog tebe .. ..
. . .. .gušiš me . . . .. ja ne stignem razmisliti o svemu. . .. . .zato uopće nisam sigurna u svoje postupke. .. ... . .
. . .. svaki dan sve isto. . ..
. .. . monotono. . .. .
. .. .mrtvo. .. .
. . .. .samoća je jedino šta mi paše . . ..
. .. . .ne mogu se koncentrirati na ništa. ... . .
. . . .makar mi jedino pomažu suze. .. .
. . . .lud si kad ne izađeš. . . .
. .. ... a ja sam još luđa kada se lijepo provedem. . . . . .
. . .. . .kao jučer. . . .. .u Atlantisu. . . . ..
. . . .. .jer me uvijek dočeka nešto. . . ..
. . . ..kao da se moji snovi ostvaruju. ... .zašto onda tebe nema u njima ? ? ???? ?? ?. . .. .sve živo mi se ispunilo. . . .zašto ja onda sanjam drugog. . .. kako da ti to kažem . .. da ti objasnim. .. .ne želim te ostaviti,ali daješ mi povoda. .. .zašto smo onda još uvijek zajedno?ti si uvijek kriv i nećeš prihvatiti svoje pogreške. . . ..jer ćeš okriviti mene . .. .i kažeš da me voliš. .. .. .znam da je to istina ,ali ja neću moći još dugo izdržati. .. .. prelaziti preko tvojih gluposti,makar kažeš da je to sve glupo i izmisliš neku retardiranu iznimku. .. . .morat ću napraviti grešku i naravno ti ćeš biti kriv ,samo ćeš ponovno okriviti mene i reći mi :'' beba zašto se ljutiš?''
. . .. i šta da ja napravim??? ??? ? ?. ... .

btw.prekjučer je Sabinchi slavila rođendan ,pa onda Sabina sretan ti rođendan. . .. .ja sam kasnije otišla u Sfingu,tam su bili Srećko ,Sertić,Stanić,Štef , Wuković i Cepetić. . ..ubiti da neduljim ,nastala je šora između Sertića(18) i nekog 30-ogodišnjaka ,nakon što je Vuković dobio koji udarac. . .. . .ljudi moji ,meni bome nije bilo svejedno jer je bilo krvi i tak. . . ..ali Sertić je legenda i lik od 30.godine je bogme dobio svoje . . . . ..poslije sam se ja super skompala s Srećkom ,fkt .zakon lik i tak.. . .. .. .. a jučer (subota)bila sam u Atlantisu s dosta njih i super sam se provela,popila,isplesala jer mi je to fkt.trebalo. . . .. .to je bila jedina stvar koja me izvukla donekle iz beda ,zahvaljujući jednoj osobi- . . . . ..
kiss ;) chujemo se uskoro

- 12:16 - Komentari (46) - Isprintaj - #


nedjelja, 11.02.2007.

... .. .. .u KrAtKim CrtaMa. .. .. .. . .KljAkoV roĐeNdaN. .. .. (čitaj:ŠoRa)

. ...da ne duljim. ... .
Sve je počelo naravno kod njega doma. .. . .prve i jedine (od cura) smo došle ja ,Štefanija,Marija,Stela i Martina . .. . na početku smo mi (cure) sjedile u dnevnom boravku i pričale o dečkima (čitaj:oni koji su bili tamo),uglavnom rukometaši. . . .dok su se Stela i Fran ,hmmmmmmmm,kako bi to nazvala. . ..zajebavali??? ? ?,uglavnom. .. . kasnije ,ja sam se zavalila u svoj kutak trosjeda i družila se sa svoje dvije najbolje frendice –cigarom i pepeljarom. . . nakon nekog kratkog vremena pridružio mi se Luka . .. .pol rukometaša zapravo je kasnije imalo tekmu pa su se otišli spremit ,a mi ostali smo ih došli gledat. .. .Kad smo bili u dvorani Cepetić (Štefanijin BIVŠI) joj je nekaj počeo srat kao da će stuć Kljaka jer je ona nekaj mutila s njim ,itd.itd.. .. .začas pojave se oni s ekipom (čitaj:Cepetić,Srećko,Sertić,Stanić i još neki frikovi),pa smo ja Stela i Štefanija pričekale ove rukometaše da završe s tekmom jer su se navodno trebali ić šorat s njima. . ...došli su ekipa s rukometa ,ovi debili su ih čekali kod škole. .. .. .nakraju su razgovarali jer se zapravo svi poznaju (većina njih). ... .pričekali smo ove dečke (rukometaše) da odu ostavit stvari ,dok su ovi dečki koji su ih htijeli šorat otišli za sfingu. . ...ma jako duga priča ,da sad ne duljim ,mi smo vam nakraju završili kod Vajde (čitaj: ja ,Stela ,Davor,Dario,Krešo,Vajda,Fran i Domba) i pozvali ostatak ekipe (njih barem 20) da im dođu pomoć zašorat ovu ekipu od Cepetića.Već su si ovi sve isplanirali tam kod Vajde kak će ih sve istuć,donjeli suzavac,pendrek,boksere,noževe (čitaj:boc-boc) . . .itd.itd. .. kad su se svi skupili ispred Sfinge nekaj su razgovarali samo se Cepetić ku**io Franu i Dariu kolko sam uspjela vidjet. . .. .Boco (konobar iz Sfinge ) je pozvo murju tak da smo se svi razbježali. .. ja i Stelich smo otišle doma ,makar sam ja trebala još ostat ,al nema veze. .. . ... . ..eto to vam je u kratkim crtama to. . . . .
.. . ..pusa ,do novog posta. . ..... ..

- 19:47 - Komentari (78) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 05.02.2007.

. .. ..just a fucking luck. .. .. . . ..... .

. . ... .. . .. zbog nekih stvari lažeš. .. . ... . .
. . . .. .. . . jer tako je nabolje,kažeš samo oprosti,a drugi te odmah okrivi. ... . .sve je bilo savršeno,ali moralo je ovako. .. .sada zajedno,a ja opet u plaču. .. .nije to istina ljubavi,jednostavno mi oprosti. . . .makar nećeš znati sve .Volim ga i dalje,ali tebe još više samo će uvijek postojati sitnice zašto mi je on bio draži. ... .tako neosvojivo da ne možeš odoljeti. . ...prihvatiti. ... .jednostavno prekrasno sa tobom. . . ..do kad će trajati?. .. .sve. . ..ja i on. . .. .nevoliš kada kažeš to,ali najbolje zvuči i ti to dobro znaš. .. . .zato to ne možeš prihvatiti. .. . .i ljubomora će nas ubiti. .. . .ne zato što ga volim,nego što znaš da ću nakraju opet završiti s njim. . . .. .ti to nećeš moći preboljeti. ... . .a ja neću vjerovati. ... .. jer sve si mi na svijetu i voljela bih da tako ostane . ... .. ti u podsvjesti znaš za njega,ali ja te neću prevariti. . . .samo se bojiš budućnosti. ... ..bojiš da ćeš me izgubiti. .. .. .varaš se ,jer je on s njom. . .. .i moje greške to više nikada neće dopustiti. . .. . ali ja i dalje svake noći plaćem,a ti to neznaš,makar vjerojatno znaš da lažem kada ti kažem da mi nije ništa. . .. .
. .. .. .sveke večeri. . .. .
. .. . .. svakog dana. . .. .
. .. .u svakom trenutku provedenih s tobom ja neću zažaliti,ali zašto kad zatvorim oči,ti me ljubiš i ja počmem misliti na njega. .. .
. . .. .to mi nikada nitko neće znati objasniti. .. .
. .. . .sretna sam šta te imam .. ..
. .. . .i ja sam uvijek kriva . ... .
. . .. . zašto je zbog njega tako ?. .. .
. . .. . željela bih da nestane . .. . .
. .. . .da se moje suze isplate.. . . .da kada te ljubim slobodno uživam,ne razmišljajući o njemu. .. . da kada si pokraj mene. . .nemislim da je on. . .. jer imate isti dodir. . .. neželim da me podsjećaš na njega. .. . .napokon .. . .. da te volim. . . ..

- 16:16 - Komentari (94) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>