siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

. . .. .sOmEtHinG aBoUt my. .. . ...

NAJ PRIJE JEDAN MALI TEST O MENI:
KLIKNI OVDIJE ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zOvEm Se-Sara
ŽiViM u-Ivanić gradu
iDeM u->8.a
BaVim sE-
izlazcima,pjevanjem,
engleskim,informatikom,
šetnjom,šopingom,. . .
nAj FrEnDoVi-Damir,Šević
,Andrić,Brunjo
,Leon,LeŠko,Sić,
Pavo,Franc,Pura
Ante,Tin,Medo
Šimić,Kljak,Joco,
Stanić,Kraljek,MUha,
Štef,Wuksa,Hrvoje
Sertić,Nikola C.,Tonac,. . .
nAj FrEnDiCe-Štefanija,Kika,
Stella,Marija,Sandra,Marina,
Marijanovička,Paola,
Sabina
SlUšAm-sve pomalo
,al sad me u zadnje vrijeme uhvatio rock
vOlIm-svoj blogach,krevet
,kad idem van,
žutu i crnu boju,pjevat,
parfeme,šminku,
odjeću,obuću,
mobitel(SAMSUNG SGH-D600),
novce,dečke,motore,
brze i nabrijane aute. . .
nE vOlIm-umišljene ljude,
kuje,neke učitelje. . .
MoJa AbEcEdA-
A-ACAPULCO ,atlantis
B-Boris,Bog,Brijanje
C-curke,cucek
D-Davor,Daky,Damir
E-Eugen,esprit
F-Filip,francuska manikura
G-gey ljudeki
H-hiphop
I-Ivan
J-još,jako
K-Karlo,krevet
L-lol,lova,laka (cura)
LJ-ljubav
M-Mučić
N-novac,nikad,ništa
NJ-njam
O-oprosti,opet
P-pusa,pomirenje,prekid
R-riječi
S-sex,sara
Š-Štefanija
T-toby ;)
U-uvijekplavusa.blog.hr-moj prošli blog
V-volim te
Z-Zagreb
Ž-Žerka

. . ...LiNkAči. . .. .

MariNcHysmijehcerek
kissmY sisTeR ŠteFAnijA
MaRiJanutkiss
IvAnA Č.
DoĐeR
LuDaChasmijeh
mali Ivan
DoMoA
ToNkasmijeh
MuČiĆsmokin
SaBiNa
JaNsmijeh
LeOnzujo
aNtEasmijeh
SaRasmijeh
TeNasmijeh
LiViAsmijeh
JoSiPa
NaTashA
aNiTa
MaTejthumbup
SeKiludsmijeh

. . .. .par slichica. ... ..

Motor koji ću dobit u 5.mj. . .. ..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-kaj nije lijepi. .. ..

. . .. . .. .. ..... .. .. . ... .. . . .

...10 ljubavnih zapovjedi za cure...

1.Nikad se ne zaljubljuj do ušiju!
2.Ne plači, ne pati jer to šteti ljepoti!
3.Ne moli ga,jer ćeš voljeti vječno!
4.Cijeni ga,ali ne više od sebe!
5.Sve što ti kaže vjeruj,ali odbij 50%!
6.Budi nježna,ali ne koliko on hoće!
7.Ne zovi ga poslije svađe!
8.Ako želi da prekinete,oduševljeno prihvati!
9.Kada patiš,ne pati za njim!
10.Kad te pita za furanje,prvo odbij;a tek onda prihvati!

nedjelja, 28.01.2007.

. .. ..3 best friends. ... ..TRILER. .. ..

. .. . . ovako imam dosta naj frendica i nadam se da se neke osobe neće uvrijediti na ovaj post. . . ....
ovak ,kao što i sam naslov kaže pisat ću o svoje 2 naj frendice . . ... .jako mi je žao što ćemo se razdvojit kada odemo u srednju ,ali nadam se da ćemo ostati u kontaktu i posječivat se . .. ..ovak ,prvo-ovo vam je luda Marija ,žena prolazi s 5.0,ali vjerujte (ovo kažem dobronamjerno),kad izađemo van totalno poludi. . ... ..Uvijek zaljubljena i nasmijana Free Image Hosting at www.ImageShack.us,a ovo vam je štefica ,pardon Štefanija ,hmmm što reći o njoj .. .. .. . .. .... ..uglavnom voli da je po njezinom ,ali to nekada ima svoju dobru stranu,to vam je moja seka i jako ju volim . ... .. .
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
- -- -- -one dvije kad polude u biti izgledaju ovak. .. .... .. .. .
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
. .. .. .ali prije toga su bile normalne. .. ... .. . .. . .i izgledale ovako. .. . .. .. . .
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
. .. .. .. PA SU MENI HTIJELE NAUDITI. .. ... .. . ..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
. .. . .. .a onda sam ja poludila . .. .. . . i preuzela stvari u svoje. .. . . ..prste. .. . ..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
. .. . . .i nakraju je sve dobro završilo.. .. .. . .ipak su bile u mojoj kući.(koju sam upravo izmislila ili sam jednostavno htijela da bude moja) .. . . .ko zna kaj bi bilo???? ?? ?? ? ?? nitko ne zna.. . ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
. .. . .. .a zapravo se mi jako vojimoooooo. .. . . .. .
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
... . .i sve radimo zajedno ,jer smo u tome najbolje. .. . .
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. .. . .. pusa cure ;)

- 14:24 - Komentari (79) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>