My gallery (Sve ono za što riječi nisu dovoljne) - slike uređene u photoshopu
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Vila Čuvarica - Purple Eye
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Odlutali um - blog baobab

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

petak, 21.09.2007.

Iznad svijeta

MySpace images

Mnogo dana je prošlo, mnogo tjedana je iza mene i ovog bloga.
No da ne bi ispalo da sam nestala, isparila, evo me ovdje. Dolazim jako rijetko, no ipak sam tu, gledam vas i virim kroz vašlje ključanice od bloga, promatrajući sva ta sretna ili tužna lica kako se u masi kotrljaju u ovom virtualnom svijetu i mislim: Jesam li ja dio ovoga? Mogu li se smatrati dijelom ovog svijeta, koji je toliko nestvaran da nekada zaista pomisliš da stvarni svijet uopće ne postoji.

Nekako me ovih dana uhvatila volja za pisanjem, te već nekoliko dana pokušavam napisati post, i uvijek dođem do te ideje u busu ili u parkiću, no poslije shvatim da zapravo nisam imala ništa važno za napisati.
Toliko sam vam toga željela reći, a sada su ponovo riječi isparile. To je žalosno.

Pročitala sam knjigu "Parfem" i mogu reći samo najbolje. Jako me ipresionirao stil pisanja, i općenito, kako je stvorena knjiga. Iako sam ju čitala gotovo tri mjeseca sa pauzama, željela sam je pročitati do kraja. Nevjerojatno je koliko mi je trebalo da ju pročitam. zapravo ju nije uopće nije bilo teško za čitati, jednostavno sam osjećala takav teret za vijeme čitanja da sam morala prestati. I nakon nekoliko tjedana opet sam pročitala nekoliko strana te iznova osjetila umor i iscrpljenost. No sada se osjećam tako lagano i lepršavo, kao da sam upila svu pamet ovog svijeta i to iz samo jedne knjige, koja je napisana kao niti jedna druga.

Još mi se jedna čudna stvar dogodila tijekom ovih dana. Inače sam uvijek slušala iPod, a sada ga ne mogu niti pogledati.
Sve moje misli, svi događaji su povezani sa nekom pjesmom. To mije bilo strašno zabavno, za vrijeme dok bih nešto radila, slušala bi određenu pjesmu, te kasnije, nakon nekog vremena, kada bih ponovo preslušala tu pjemsu, sjetila bih se svakog detalja od tog događaja. Sada se ne mogu prisjetiti niti jednog. Kao da je došao neki virus i odnio sve moje uspomene. Nekako se osjećam prazno, kao da je jedan mali djelić mog života otišao i postao zaboravljen.
To pokušavam shvatiti.

Ovako bih mogla pisati još danima, no oči mi se sklapaju te ću vas sada lijepo pozdraviti, a sve one, na koje sam zaboravila tijekom ovih tjedana, doći ću osobno posjetiti.
Pozdrav!

Vaša Djevojčica Lutalica



- 22:00 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Priče iz života, mudrost, moja iskustva...


Otkud potječe ime bloga?
Baobab (Adansonia) je rod biljaka s karakterističnim širokim i visokim drvom. Naraste do 30 m u visinu i 8 m u širinu. Ime potječe iz arapskog jezika, u kojemu se biljka naziva bu bibab, što znači voćka s mnogo zrnja. Potječe s Madagaskara gdje je nacionalni simbol. Raširen je po savanama u Africi i Australiji. Još se naziva drvo majmunskog kruha. Unutar stabla se često skuplja voda te se baobab često koristi kao spremnik vode u sušnom području. U Africi se lišće i jezgra plodova koristi za prehranu.

To me fascinirajuće drvo podsjetilo na naš mozak, koji isto tako pohranjuje sve podatke, kao baobab vodu...
Zapravo je ovaj blog jedan veliki baobab - pun je raznih misli!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Gradovi u koje sam odlutala u proteklih godinu dana:
Istambul ----> 2.9.2006.
London ----> 8.4.2007.
Rim ----> 1.9.2007.
New York ---> 2.11.2007.

O meni
Mnogo blogova, mnogo iskustava.
Jednom su me upitali: Zašto mijenjaš blogove toliko često?
A ja im nisam znala odgovoriti. Mijenjam se, i ne volim uvijek biti na istom. Možda se jednog dana pronađem, negdje daleko... A prijevozno sredstvo mi je ovaj blog, prati me u stopu. Putuje sa mnom. U dobru i u zlu.


Da se prisjetim koliko mi je vremena ostalo: