My gallery (Sve ono za što riječi nisu dovoljne) - slike uređene u photoshopu
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Vila Čuvarica - Purple Eye
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Odlutali um - blog baobab

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 27.08.2007.

Zamrznuta tijela, slobodan duh

MySpace images

Ponovo sam pobjegla, ponovo se vratila. To već postaje ritual. Umorna od stvarnog svijeta, gradim svoj virtualni. Nastojim biti što više slična sebi, konačno postati "ja".
Mnogo blogova iza mene dokazi su neuspjelih pokušaja. Jednom sam bila punkerica, jednom vila, pa Zelda, čuvarica otoka, pa pjesnikinja. I sada neznam tko sam.

Jesam li vila? Imam li skrivena krila i polja ispred sebe? Novi život?

Jesam li pinky, čudna djevojka iza rozih vrata? Punkerica i rokerica u jednom?

Ili sam pjesnikinja, koja je život dala u pjesme, u njima se pronalazila i u njima se skrivala?

Kada ću to otkriti? Toliko me ljudi navelo na razne stvari. Ponudilo mi njihove osobine. Ljubav prema određenim stvarima koje oni vole? Toliko sam toga od drugih pokupila, da svoje više ne mogu pronaći. Trebam li se zapitati: Jesam li ja normalna, u pravome smislu te riječi? Jesam li obična, kao i drugi? Nisam, ja sam posebna. Drukčija. I to me brine jer ne znam kako dalje.
Sve to zapisujem na ovome blogu, jer možda mi pomogne kasnije, kada se pronađem. Kada nađem idealnu "sebe".

Toliko blogova, a svaki drukčiji. Svaki ima svoju priču, svojeg spisatelja. Drugi su rekli da to nije pisala ista osoba. Nisu povjerovali. Toliko su se razlikovali stilovi pisanja. A moj još uvijek nije pronađen.

ŠTO MOŽETE OČEKIVATI OD OVOG BLOGA?
Vjerojatno ništa. Možete samo čitati, i komentirati, i to ne sve postove. Neki će zauvijek ostati bez komentara.
Neće ih se spominjati. ne znam zašto. Da li zbog grešaka u njemu, ili zbog moje ludosti što sam ga uopće napisala?

Slike nemojte komentirati i nemojte ih shvaćati osobno. Ne odnose se na mene, a niti na nikog drugog. One su ovdje samo da daju neki dojam, dobar ili loš, svejedno.

Sada zvučim zaista strogo. No nije tako. Samo želim da me se poštuje. Ako ne u stvarnom životu, onda bar ovdje, gdje vladaju moja pravila.

Nebojte se, bit će i veselih postova. :)))

Pozdravlja vas Vaša
Djevojčica Lutalica

- 14:02 - Komentari (21) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Priče iz života, mudrost, moja iskustva...


Otkud potječe ime bloga?
Baobab (Adansonia) je rod biljaka s karakterističnim širokim i visokim drvom. Naraste do 30 m u visinu i 8 m u širinu. Ime potječe iz arapskog jezika, u kojemu se biljka naziva bu bibab, što znači voćka s mnogo zrnja. Potječe s Madagaskara gdje je nacionalni simbol. Raširen je po savanama u Africi i Australiji. Još se naziva drvo majmunskog kruha. Unutar stabla se često skuplja voda te se baobab često koristi kao spremnik vode u sušnom području. U Africi se lišće i jezgra plodova koristi za prehranu.

To me fascinirajuće drvo podsjetilo na naš mozak, koji isto tako pohranjuje sve podatke, kao baobab vodu...
Zapravo je ovaj blog jedan veliki baobab - pun je raznih misli!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Gradovi u koje sam odlutala u proteklih godinu dana:
Istambul ----> 2.9.2006.
London ----> 8.4.2007.
Rim ----> 1.9.2007.
New York ---> 2.11.2007.

O meni
Mnogo blogova, mnogo iskustava.
Jednom su me upitali: Zašto mijenjaš blogove toliko često?
A ja im nisam znala odgovoriti. Mijenjam se, i ne volim uvijek biti na istom. Možda se jednog dana pronađem, negdje daleko... A prijevozno sredstvo mi je ovaj blog, prati me u stopu. Putuje sa mnom. U dobru i u zlu.


Da se prisjetim koliko mi je vremena ostalo: