I`m not A bitch, I`m THE bitch!

05.01.2007., petak

Forget about me tomorow

Evo, pišem ovaj post, malo mi se vrti ali to je valjda ok....rofl
Bila sam u Ziheru s Malkočicom i Anamarijom...kiss
Moram napomenuti da me Čohan prepoznao tj pozdravio...yesyeskiss
Vidjela sam pun kurac ljudi koje nisam vidjela mjesec i pol: Ivanu, Kejti, Megi, Tin, Karabogdanica, Paul, Maja punkerica, Ivona, Lola, Mihaela i drugi...deadsmijehsmijeh
Uglavnom bilo je ok... Popila sam 2 i pol pive i popušila previše cigareta pošto u zadnje vrijeme nisam ni pila i baš pušila... greedygreedynutnut
Svima sam morala objašnjavat zašto me toliko dugo nije bilo... Priću sam ponovila barem 10 puta... Vau...thumbupsmokinsmokinzujozujo
Nije mi bilo Šojatice, ma valjda je još bubana... Btw, brzo mi ozdravi...kisskiss
E da, vidjela sam i Grgu i Maria iz škole... Dobila sam naravno pusu za novu godinu...smijehkiss
Evo, pozdravljam sve koji me znaju i vole...roflroflroflrofl
Pusa, naravno, Andrei, Ivani, Šojatici, Malkočici, Čohanu, Ines i svim drugima... wavewavekisskiss
Pozzzzzzzzzz

- 23:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Spirit in a material world
Something about me...
Name: Matea Amalia
Age: 15

I am a spirit in a material world...

My life is a long road...

It`s always tomorow, but tomorow never comes until it`s to late...


Believe in your life...

Trust your heart...