Flamini:Želim s Milanom osvojoti ligu prvaka

subota , 25.04.2009.

Image Hosted by ImageShack.us

Milanov veznjak Mathieu Flamini već razmišlja o idućoj sezoni. Veliko mjesto u njegovim planovima zauzima Liga prvaka, odnosno njeno osvajanje.

Pozicija koju njegov klub zauzima u domaćem prvenstvu donosi mu natjecanje u najelitnijem europskom klupskom natjecanju i iduće godine.

Nakon što je prošlog ljeta u Italiju stigao iz Arsenala, Flamini uživa u novoj sredini, a sve to želi velikim naslovom okruniti što prije.

Francuz je za BBC izjavio kako mu se dolaskom u Milan ispunila velika životna želja, na idućoj tek treba poraditi. "Još kao dijete navijao sam za Milan, a igranje u njegovom dresu za mene je poseban doživljaj. Dolazak ovdje bio mi je ispunjenje sna, a sada uživam i kao sportaš i kao osoba."

Iako tekuća sezona još nije završila, Flamini već sada razmišlja o budućnosti. "Moji ciljevi su jasni. Želim s Milanom osvojiti Ligu prvaka. Došao sam ovdje jer je ovaj klub naviknut na osvajanje tog natjecanja i nadam se da će se to i nastaviti. Naravno, želim osvojiti i Scudetto, ali i postati najvažniji klupski igrač."

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.