Cinderella (:'s blog

24.09.2014. 01:20

Zadnje upućeno tebi ..

danas si mi opet slomio srce - ali ovo ti je zadnji put.


u jednom trenutku osjetila sam toplinu na obrazima, a trnci su mi prošli cijelim tijelom.
ruke su mi se tresle,

zapalila sam cigaru i natočila čašu. (a onda još jednom,pa još jednu....)


suze su mi potekle niz lice.

i onda odjednom, znaš li što se dogodilo?
Pomislila sam na njega.

da, prvi put da nisam pomislila na tebe. prvi put da mi je bilo loše i da sam uz sebe htjela nekog drugog.

i došao je, nasmijan - i uljepšao mi dan. još jednom

:)




blogerski prijatelji - hvala vam što me čitate i što tu i tamo ostavite neki komentar. pomažu mi vaši savjeti - iako je teško poslušati, ali eto ja sam dotakla dno i sad je vrijeme da se počnem dizati :) i etoo....izgleda da će morati proći još vremena, ali najvažnije od svega je to što je moja savjest mirna, što sam do kraja ostala ona ista dobra osoba kakva sam bila na početku i što nikada neću morati spuštati pogled ili glavu. On hoće - itekako hoće. Znate, rekao mi je da je zaljubljen - da je ta djevojka njegov svijet - da, djevojka koju zna dva mjeseca ..... eto kako je on mene volio - nikako ..... sada znam da on ne zna što je ljubav .... blago se onome tko tako može voljeti i odvoljeti.
moja je ljubav bila iskrena i čista ....i ovo je valjda najveća greška u mome životu koja me već sada jako jako skupo košta, ali treba nekad i pasti da bi mogao ustati.
ne znam da li da pišem blog dalje ..... sada mi sve ovo izgledao kao jedna velika laž.
pisala sam blog posvećen osobi koju sam voljela do svemira i nazad....a izdao me na najgori mogući način.

6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2017 (1)
Siječanj 2015 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (8)
Kolovoz 2014 (12)
Srpanj 2014 (8)
Lipanj 2014 (7)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (2)
Srpanj 2013 (4)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (7)
Ožujak 2013 (6)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (12)
Prosinac 2012 (19)
Studeni 2012 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

°~°~°


pepeljuga130@gmail.com
-ako šaljete mail, navedite to u komentaru.

dvadesete gazim.dobro mi je sasvim. ;)
(a on nije oženjen!)

xPepeljuga

Linkovi

*Ponekad pozelim..

Obuci haljinu, cipele najljepse sto imas
na lice stavi smijeh
a ja cu doci po tebe
kad krene ova noc
tisucu koraka za dvoje
zaplesi sa mnom ovaj ples

U ponoc zvoni sat
njezna i lagana ko svila
zaustavljas mi dah
necu ti reci jer vec znas
e kad bih mogao
sad bih poletio bez krila
dok pleses sa mnom ovaj ples

Ponekad pozelim da te stavim u njedra
i da zaboravim koji je dan i gdje sam
ponekad pomislim, tako blizu je sreca
dok pleses sa mnom ovaj ples

Nad morem mjesec mlad
u oci skupila si zvijezde
ko nikad do sad
srce mi salje dobru vijest
e kad bih mogao
sad bih zaustavio vrijeme
dok pleses sa mnom ovaj ples

Zahvale