Acha kaže da...

30.04.2006., nedjelja


...moj dan...
Image Hosted by ImageShack.us


Danas je taj dan. Kažu to je bio moj dan. Sada sjedim i pitam se kakav je to dan bio? Nimalo drugačiji od drugih? A je mrvicu... za koju formalnost drugačiji.
Znam, prošli post propovijedala sam osmijeh i veselje. Ne odustajem od toga ali danas ću sakriti osmijeh na tren.. samo na sekundu i dozvoliti si da budem slab čovjek kako kažu neki.
Teško je shvatiti da svijet nije bajka, da ljudi nisu dobri, da glume da im je stalo. Ili da smo im neki izazov ili igra u kojoj po svaku cijenu žele pobijediti. Teško je shvatiti to. Teško je shvatiti da se ne sjete... teško je shvatiti da nisi bitan... čak ni taj jedan dan. Koji dan? Ma jedan dan...ništa bitno ...
Sjedim sada u sobi a moji se pitaju zašto sam tužna jer nemam apsolutno razloga za to. Tužna sam jer sam shvatila da sam ostala bez nekoliko osoba. Da.... ostala sam bez njih...ne svojom voljom... oni su otišli. Iako su tu. Da...zanimljivo zar ne? Kako su mogli otići ako su tu? Otišli su... daleko su....jer danas sam shvatila da nisu ni bili tu....bili su tu jer sam htjela da budu tu ...ali nikada iskreno nisu bili tu. Šta sam im značila nije ni bitno... bitno je da sam otvorila oči..... nažalost to je moralo biti baš danas... Nisam očekivala puno...dvije riječi bile bi dosta. Samo dvije riječi bile bi dosta....riječi i osmijeh na licu...ali nekada su i dvije riječi previše? Jesu li?
Nisam ostala bez svega...ima nekoliko osoba koje su danas sjedile pored mene...čak me i nasmijale onako od srca..i njima sam zahvalna. I bit ću im zahvalna jer su takvi kakvi jesu. Jer su uz mene i kada nisam zabavna i vesela. I kada u mojem smješku vide tu prigušenu sjetu pa se nasmiju i stave mi ruku nna ruku znajući da samo to trebam. Da...sretna sam i tužna odjednom..ma skroz luda zapravo. Znam...
Onima koji su danas otišli.... što im poželiti...ništa drugo osim lijepog života i sreće. Nažalost neću biti tamo da to vidim...jer imam jednu manu...kada odem iz njihovih života neću se više vratiti...
Sretan ti tvoj dan Acha ....dan kada si puno toga naučila...

- 20:20 - Šapni mi... (21) - Nije potrebno... - #

<< Arhiva >>