AC/grom/DC

25.06.2006., nedjelja

test!

Music Video Codes by VideoCure.com

- 20:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ BLOG

Ac/grom/Dcburninmad je jedna H-Rock grupa.
Nece bit ovdje sve o AC/grom/DC, bit ce svega šta mi de bude pisalo cu pisat!

VEZE

ACDC_all
NAŠ ROCK


O NJIMA!

Vocals- Bon Scott 1974-1979
Vocals- Brian Johnson 1980-present
Lead Guitar- Angus Young 1973-present
Rhythm Guitar- Malcolm Young 1973-present
Bass- Cliff Williams 1977-present
Drums- Phil Rudd 1974-1983, 1994-present

Previous Members:
Vocals- Dave Evans 1973-1974
Bass- Mark Evans 1974-1977
Drums- Chris Slade 1990-1994
Drums- Simon Wright 1983-1989

MALO VAS JE MALO VAS JE ...

Practice Management Software
Practice Management Software


Moj najdraži izraz glasi:
KURAC PALAC........LUCIFER MEFISTO!-to mi je jedno rekao lucifer, kada sam bio na groblju!

A što se tiče pojmova!
LUCIFER-ako neznate, režite si žile, vidite ova djevojka dole nije znala i žile si je prerezala, dolje u kadi!

MUCIFER od pogana i glupih ljudi radi MAČIĆE koji su neuhranjeni i nemaju dlake , buljave oči i jako su agresivni! probajte predočit! -pazite se jer vam mačići vole krf mladih djevica- Zato se spasiti i razdjevičite! Može i kod mene!

KABLODIR je zloduh koji stvara monade kod svirke, krade kablove i skriva se u sjeni! Ako želite svoje kablove, morate ga ubiti, rasčetvoriti sa tupim nožem!

VJEVER drkadžija,samo kada mu vjeverica neda ..... , on kolje ljude radi zabave!

PAPA član sotonse organizacije,i neonacista! "voli" malu djecu vidite na slici dolje!

Šta je ovo! MOJ KUTAK!

Thats the way AHAHA! Thats the way i like it!


Thats the way i like her!



I LIKE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAA! Yes i do!








we salute u!!!!!!!!!!!!!!!burninmad





BURNING ALIVE!


smijehzujosmokinbangbangsmokinzujosmijeh

HELLS CREW

LUCIFER


VJEVER


KABLODIR


PAPA(što mu je to u glavi?)


PAPA voli djecu
[url=http://img60.imageshack.us/my.php?image=zzzzzzwe27du.jpg]
[/url]

PAPA je član hells crew-a


MOJA MALENKOST!
U školi!

Kada mi se neka cura svidi!
blog

blog


Subotom!
blog layouts

blog layouts


Petkom!
blog images

blog images


Kada sam pijan!
blog

blog