AC(grom)DC je HARD ROCK BLUES NA DISTORZIJI I TOČKA p.s. nisam lud zam šta pričam :-/

24.10.2006., utorak

Last vil!

Dok sam svirao gitaru slučajno sam dotaknuo monitor i stresla me struja i odbacilo me u ormar,i gitara pala na neku vodilicu od ormara i malo je ogrebana, sva sreća niš mi nije bilo samo sam se malo grčio 5 min, ali nisam umro to je okaj, stari veli da nije puno ampera ili volti ili neznam čega pa da imam sreće!
Jebote pa mogao sam poginut, u pičku materinu!
Pa sam našao vremena da napišem ovu oporuku ili zadnje pismo!
Oni koji nisu spomenuti o ovom pismu, ko ih jebe, ili im možda nemam ništa za ostavit!


Pazi sada ovo!
ako odaem na drugi svjet


bi aver!



I will wait you...





Ako me osobno poznate molim da ovo pročita na mom sprovodu!
Svoju gitaru ostavljam komunalnom društvu metis, a svoje pojačalo i efektor sa 2 kabela ostavljam Andreju, PC i ostale komponente koje ga sačinjavaju (skener,printer,zvučnici, tv,kamera,digitalac, dvd paljer ...) dajem svojoj sestri koja ga mora dati svojoj kćeri ili mojoj nećakinji kada krene u 1 razred! Akustičnu gitaru i štimer dajem svom bratiću Toniu, svoju kolekciju majica acdc, gunsi, motorhea, i metalica i svojih najdražih hlača i majica tj košulja pokopajte samnom, obucite sve to na mene i marte isto! Moju kolekciju neobičnih trzalica stavite mi u usta jer sam ih volio žvakat! Svojoj susjedi Jelki i njezinom mužu dajem slušalice protiv buke koje sam im trebao dati kada sam počeo svirati,ali jebi ga sada...! Fičoru iz razreda dajte sve cd-ove iz kolekcije DOKUMENTARNI FILMOVI ZA ODRASLE! Kujcu dajte sve moje igrice! Tomiju dajte sve domobranske i ustaške pjesme! Amiri dajte sav metal koji me pitala, jer je htjela slušat metal. Acdc zastavu i sve slike dajte mom barbi bivšem rokeru, moje najdraže čarape obucite namene naravno, oni q-pakovi od litre i po (5 izuzev 1 za Anitu), konjak i vodku ispod kreveta šta jesu nemojte bacat nego dajte ekipi iz grge da se napije na mom grobu, ako nađete onu bodljatu naruknicu šta sam nabavio za Brigitu dajte joj ju, i ja bi ti je dao ali je nemogu nać, onoj maloj Aniti(ona me na neki načit inspirirala za ovo pismo) dajte čarobnicu i jedan q-pack, Maji iz razreda dajte knjige iz škole pa neka ih proda, svoju kolekciju Heri Potera zapalite jer su totalno glupe knjige, moje prazne cd-e i dvd-e dajte Daniju, usb stick dajte susjedi Tini! I note dajem svom bratiću. Djelove motora dajte isto Daniju, alat dajte mom barbi Nenotu! Vino iz konobice i rakiju dajte također ekipi iz grge! Svoj novac nedam nikome jer ga nemam, svoje prišivke dajem Ediju, svu svoju odjeću koja mi nije draga dajem Ricotu, svoje ogrlice 2(acdc i pentagram) dajem Barbari L., a onaj križ sa zmijom dajem Hrciju, svoje bubrege ili bilo koje organe nadam nikome, jer neću da me se masakrira, ako već ne umrem u nekoj ekspložn, svoje noževe i skalpere kojima sam se razao, ostavljam..... isto Barbari, horore ostavljam svojoj sestri, bicikl dajem također komunalnom društvu metis, mobitel dajte mojoj teti, svoja dva pištolja ostavljam Mariću. Žao mi je što nisam rekao neke stvari nekim osobama jer nisam imao hrabrosti, žao mi je što sam vjerovao u boga, žao mi je što nisam učinio neke poteze zbog kojih bi mi bilo ljepše u životu, žao mi je ako sam nekoga povrijedio i pritom mu se nisam ispričao, žao mi je što sam bio živ, žao mi je još jednom što nisam rekao ono što osjećam određenim osobama(uglavnom nekim ženskama) I na kraju svojim najdražim roditeljima ostavljam da podmire troškove sprovoda, neka plate neki cover acdc band da mi sviraju na sprovodu, naka organiziraju turnir u grgi za biljar, i neki party, i opraštam im svu bol koju su mi nanjeli i sva sranja koja sam trpio od njih!
HAHAHAHAHa! Ovo je napisano iz zajebancije ali sam iskreno pisao i volio bih da se ovo pročita 1 dan polslje moje smrti, ubojstva, samoubojstva ili slično!


- 22:48 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ACDC

Vocals- Bon Scott 1974-1979
Vocals- Brian Johnson 1980-present
Lead Guitar- Angus Young 1973-present
Rhythm Guitar- Malcolm Young 1973-present
Bass- Cliff Williams 1977-present
Drums- Phil Rudd 1974-1983, 1994-present



Previous Members:
Vocals- Dave Evans 1973-1974
Bass- Mark Evans 1974-1977
Drums- Chris Slade 1990-1994
Drums- Simon Wright 1983-1989

Pages i ostalo



http://
www.grga-club.com

majl: marinhuligan@hotmail.com

vjever_ri@net.hr

glasiusgm@yahoo.com

ajsi: 333-343-212

MUCIFER od pogana i glupih ljudi radi MAČIĆE koji su neuhranjeni i nemaju dlake , buljave oči i jako su agresivni! probajte predočit! -pazite se jer vam mačići vole krf mladih djevica- Zato se spasiti i razdjevičite! Može i kod mene!

KABLODIR je zloduh koji stvara monade kod svirke, krade kablove i skriva se u sjeni! Ako želite svoje kablove, morate ga ubiti, rasčetvoriti sa tupim nožem!

VJEVER drkadžija,samo kada mu vjeverica neda ..... , on kolje ljude radi zabave!

PAPA član sotonse organizacije,i neonacista! "voli" malu djecu!

Cool pikčrs