:cry:.... sekoooo nedostajes miiii....:cry: - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[subota][09.08.2008.]

cry.... sekoooo nedostajes miiii....cry

caoooooooooooo ljudovii m0ji najdrazi.. vratila sam se ja s m0ra.. kmeee... jao da mi ja bilo ostat jos barem par dana.. ja00... kako je bilo predobrooo...
Bila sam u Sibeniku.. k0d m0jee najdraze seke.. Ivanee.. sek00 v0jim te..kiss
jaoo... tako mi je zao sta nisam duze ostala... aL JBG sad...
seko ja cu do tebe pa makar pjeskeee......!eek
ovo mi je bil0 najbolje lijet0 ikad...!!
¤¤.............sekoo.............¤¤
Hej LJEPOTICE moje PRIJATELJICE,
gdje su NASi SNOVI OSTALI,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti

Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke


...Sam0 d0k se sjetim.. nasih avantuRa... ufufuff....
...nepr0spavane n0ci .. kada nam je p0licija d0sla... jaoo.. kada se ona baba deRala na nas..
...kad sm0 spavali ja, ti & t0me na kreveTu na travnJaku... jao0O.. nikAd b0lje...

...v0znju na br0du s t0mom...
...noc kada ste me Ti & DeniS zajebali za t0mu..

...kad sm0 se s Brun0m sprdale na cAm..
...da niJednu n0c nism0 isle spavati pRije 3..
... svih ti potpljanjaa.. ja0...
kak0 mi SVI falite.... cry
Kad se sam0 sjetiiim... kaK0 sm0 se kupalee.. u s0larisu.. kak0 sm0 se penjale na 0no brdo svaki put.. i kad bi nas Edi & Mile bacili d0le..
ja0.. 0ne noci kada sm0 se do 3 slikavale s t0minim m0bom...

JAO... d0k se sjetim t0me... 0ne noci.. kad sm0 sjedili na plazi.. ja ga masirala.. ufufufff.. k0ga nisu boljela leđa nakon one noci.......?? eh da.. to je bila ona n0c.. jao.. kad se tog sjetim...

sek0 ned0stajes mi..!!

¤ Dao Bog da stane cijeli svijet,stane bar na tren,da se opet tebi vratim ¤

I na kraju possta.. ja bi pozdravila ekipu s mora.. .. SVI MI NEDOSTAJETE...
Ijo... Ludo je zaželjeti da se vrate stari dani.i kada dođe novo lijeto.. nece biti kao lani..dok vrijeme ne izlijeci stare rane.. do skorog susreta brojim teske i spore dane.. vidjet cu sto donosi novi dan.. mozda n0vu ljubav, iluziju, san.. i doki dok spusta se noc.. dusa zalosnu misao krije.. BILO JE LIJEPO.. AL TRAJALO NIJE...cry
Tome... ti si zvijezda k0ja i danju sja...smijeh
Inka... Nikad necu zaboravit tvoje pricanje kako bi nas odrzala budnima...
Mile... Ahhh dodi da te ugrijem..hahahah :D
Edi... Joj fale mi ta tvoja utapljanjaaa..
Marijan... Mali j0s se ti nespava?
Iris... Ocemo đir brodom? xD
jao pozdravljam cijelu ekipicu tamo s mooraa.. svi mi nedostajetee.. i vidimo see.. USKOR0.... i pozdravljam sve sa sampa.. i jos pozz Petru, Viky, Kix.. hmm Legica isto :D i tak to.. ajme.. jao.. vojim vas sveeeeeeeeeee