Situacija cviljenja? - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[četvrtak][03.04.2008.]

Situacija cviljenja?

Tako se danas naša Lana dovela u neku situaciju cviljenja. Neznam kako bi to objasnila, al ona veli da ju je Petra gurala. Nije bilo tu spasa. Cvilila je, i taj čas se pojavio Rudi na vratima razreda, a trebalo je samo par sekundi da dođe i naša razrednica - Ana. Bio je to kaos. Ana se derala na Lanu, a ona je naravno krivila Petru, što nije pomoglo. Zadnji sat smo imali sat razrednice. Ana je bilo malo živčana pa smo morali stajati skoro cijeli sat, kad je napokon Lani rekla:"Lana možeš sjesti, samo nemoj opet cviliti". Lana je na to rekla:"Pa to je bila ta situacija cviljenja! Petra me gurala!", kad je onda Petru uhvatila "situacija smijanja", pukla je. Ah. Prije škole je bilo ludo. Ja, Lucija, Kika, Beno, Emil, i neznam još ko smo mali špijuni bili, al vam nesmijem reči kaj smo špijunirali, neko mi ne da.I još je nekaj dobro bilo...mmmmcerek U nedelu sam bila s Petrom v toplicama sv.Martin. Baš smo se ludo provele, ahh baš me to mjesto podjeća na nekog, kog želim zaboravit več 9 mjeseci, al nikak da ide. FUCK! Ma dobro, idem dalje. Poslije škole je bilo super, kak i stalno. Onda pa doma... Ahhh kome se da iti.. Ma dobro, lepo je iti dok imaš dak dobro društvo. Ali Luka zapamti kaj si mi obečal, i srdiš me. V subotu idem moji Tini na rođendan. Jedva čekam. Ludo bude. Aaaaa jako mi je žao zbog jednog koncerta na koji nisam otišlaaa.. fak. A jebeš sad. Ah idem stavim neke slikice... Nekaj sam slikala...
K. & J.
M. & B.

P.

C.

Ajd to je to. Pozdravi idu...
Leicucerek
Samanti
Ivani
Viki
Kix
Kiki
Lari
Tini
Lani
Petri
Luki
Markiju
....