~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[nedjelja][27.01.2008.]

Ročkas party:)fino


EEEjjj ljudi.,.ev pišem posta..heheeh... moram vam samo reči kai je bilo zaaaaaaakon fčera..slavila sam ročksaaaa.. zaaaakon-preezakonn.:):) ..takšne gluposti smo delali..:) ja sam se ne napila:) hehe.. al sam dosta spila.h.ehehe.. prvo smo bili pre meni.. pa smo onda išli na šetnicu..tam su se samanta i nikola "oženili".. ja sam bila pop:) to je bilo fora... hehe.. ima još toga z rođendana na sammynome blog.. v linkovaj vam je.. onda smo bili još malo na šetnici.. nišći je nej štel pane piti osim mene i petre.. pa smo mi onda saka jenga spile... pa kaj bu bu..h.ehe... onda smo se vrnuli dimo.. ee tu je počela najvekša zabava.. nikola, luka i viki su igrali jenu igru.. hehe.. onak.. i jako feeejst smešno dojde.. ugl.. smejali smo se kai nori.. eh... i tina p. je napisala posta o mojemu ročkasu.. al bez pojedinosti..hehehe... bilo je tu i fotkanja..hehe. i slice budem vam stavila... preeezakon su.. hehe i nekšni videju.. jen vam je isto na sammynome blogu.. nikola kak pije i jede "sve" kolačiće...:):):) ehh. dosta o ročkasu.. dale v detalje nečete iti..verjite mi...hehe ve p akai velim kaj idem naravno na thompsona.. ulaznicu imam..naravno :):) zahvaljujući sammy :):) hehe.... ideju i čuuda moji frendi..hehe:):) jedva čekaaam..:)) zaakon buu..:):) ma okej.. evo ve nekšne slikice još....

Torta:)
Image Hosted by ImageShack.us

Mafia:)
Image and video hosting by TinyPic

Nikola, Sammy & Luka.:)
Image and video hosting by TinyPic

Tina & Ja:)
Image and video hosting by TinyPic

I to se pilo:)
Image and video hosting by TinyPic


Heh.. dal enebudem pisala.. ne morate preveč znati..ait pozz:
Sammy
Nikola
Luka
Tina
Lana
Pepy
Vix
Kix
i to je to...hehe.. ait pozzz

[četvrtak][24.01.2008.]

×...toDAY is my birthDAY...×

heeejj piplll.. evo i ja sam odlucila posteka napisati.. inache nebi napisala.. al pisem tolko kai bute znali aki mi je denes rockas.:):) hehe.. uhh.:): eh..hvala svima na SMSima koje su mi poslali..:):) ahh.. svaki sat mi je došla barem 1 porukica,.hehe.. uhh.. od nekih osobi me zacudilo kaj su mi cestitali prek moba.. hmm.. nesmo se culi pol leta..i ve ono paf....hehh.. v subotu se slavi..zakon bude:):) evo vam ljudi koji mi dojdu: Pepy, Vix, KIx, Luka, Sammy, Nikola, Tina, Lana & to je to:) .. heh.. uuu kak bude lepo.. party.:):)a onda drugu subotu na thompson:) hehe.. al dobro.. to budem v sljedećem postu nekai napisala..:):) hehhhhhh... evo sam ve se zahvalim svima kai su mi čestitali: MJ-u, , Karliju, Niniju, Antoleku, Kiki, Lari, Petri, Evi, Đureku, Nikoli, Barici, Luki, Anji, Viky, Igaču, Tini, Lani, Kruniju, Tini, Leoni, Mateji, Matoju, Sammy, Lani, Benoju, Ivanu, Danielu, Dariji.. uhh ne da mi se več nabratiii.. ugl hvala sviimmaa..:):) eh.. i ne da mi se več pisat.. ajd .. čujemo se do sledečeg javljanja.. hehe.. pilo bu se v subotu.. pozzz:):) sviiimaaaaa... sviiimaa...:)::)):): (p.s. ovo je moj 50. post!!!)

[četvrtak][17.01.2008.]

thumbup

Ejjj svimaa..:):) fala vam na komentarima:) hehe.. e skola pocela.. dobro je sve to... frendi... heh.. ocjene jos niksne... fala bogo.:):) ehh.. akj bus..denes je bil tak zakon den:).. posle skole smo se ja, pepy, karlo, lara itd. zajebavali pre frenkiju.. tak je zakon bilo..hjaj... da bi barem tak bilo saki den... heh.. SAKI(Y).. omfg... hh.. gubiim se... bash je fora bilo... celo vreme smo se sam smejali xD.. zaaakon.. spominal ismo se za nekoga.. kak je nesci glup, xD, al nesmim reci ko:) .. Eh ovo vam moram reci... V utorak idem ja lepo v skolu.. i mela sam samo ove Vans-slip on.. I to v skolu...velim kai su mi i to papuci hehe.. I imali smo mi fiziku, i idemo van... I uciteljica veli:"samo da poslije nekoga ne vidim da bude unutra u patikama".. A ja pa shit.. OMFG.. kai bum ve.. sam sam mela slip-onice... ehh... onda sem se v zadnji cas zmislila kaj mi je dezurna posudila patike...uhh.. zvlekla sam se v zadnji cas:) ehh.. koje ja gluposti delam:).. I Pepy isto...dojde v starkaj v skolu,i ne zeme si papuce.. kaj ju brige.. te ju dezurni ucitelji pitaju de su ji patike.. pa veli kaj sam ji ja dnesla..hjaj.. ehh.. pepyyy.... jesi i ti pametna.. heh... A kai bush xD..hjaj.. tek je pocela ova skola.. a svi jedva cekamo dok to zavrsi...jos samo 5-6 mjeseci...xD... a kai ... kai se mora se mora...:D..löl.. Hajj ..aki je jos bilo smesno... denes je Pepyn pesek(ica)- Maza isla na steriliziranje(il kak se to pise).. Pepy se skoro rasplakala v skoli , kaj se joj nebude kai dogodilo..hjaj... a jeje ona pametna, valjda nebude hmrla xD.. Hajj.. vec sam sama sebi dosadna... Eeee.. moj polubratic igorcek.. z slovenije... tak je zakoooon.. ima svojega banda.. .on bubnja..:) zakon fkt.. bili su v slovenskome bravoju... ee i bend im se zove Rockheads... uujj.. naravno kaj rocka sviraju:) bas lepo.. tu i tu vam je nekaj o njimi...Upoznala sam se i z Andijom.. koji mi je najlepsi..bas je visoki.h.ehe.. kai bush.. i zgodan je..steta kai ima curu hehe...
Denem jos sam neksne slikice..
Emil, hmm...kak je grdi....hehe... xD..

wtf....kirby?..xD


hehe.. dosta slikici.. makar su bile samo dvije..hehe.. samo jos na kraju pozdravim : Karlija, Pepy, Laru, Tinu & Luku, MJ-a(sanjala sam te fčera xD), Lanu & Robija, Kiku, Sakyja(srdish meee), Niđoja, Viki, Kix, Sammy & Nikolu, Evu, Luku, Ciglu, Ciju, Nikolu, Čića, Markija (Đureka)... itd.. ait pozz.:):)

[nedjelja][13.01.2008.]

fino...Party...fino

Eejjj... sviima... evo javljam vam se ja... bilo je več i vrijeme... ovaj post je puuno sretniji od onog prije.. pa naravno=)... Jučera sam bila na ročkasu kod Eve... bio je dobro=)... samo gluposti smo radili..heh... Ma dobro.. u neke pojedinosti nebudem išla=)fino heheh.... ve bude i uskoro moj ročkas.. jedva čekam..:) E fčera (danas ujutro-raano) je bilo tak zakon na chatu... kaj ga ljudi bilo... onih poznatihh..heh.. takše smo si glupoti pisali... hjaj.... prava komedija..fino..zaakon...belj...heh.. joj neznam kaj več napisati... a je... mogli bi malo svratiti na blog rdb6... v linkovima vam je... to je blog od moje bande..heh... pa ostavite komentar.. vićinu postova piše viki... jer se nam neda.. heh.. a još niti jen dečko je nej posta napisal...hjaj... moram markija nagovoriti.... ehhh... ma okej... kai buš.... ma dobro.. nedamise več nikaj pisati.. samo još na kraju pozdravi idu: karliju, lari, kiki, petri, evi, tini i njenome luki, kirbyju, marti, ciji, viki, kix, sammy, nikoli, lani, davidu, šajnoviću, petri, janji, beniju... i to je sve.. ait... papa... i pusa jednom dečku kojeg mnogo mnogo volim:)kiss

UPDATE: novih 25 dizajneva na OVOM blogu..

[ponedjeljak][07.01.2008.]

Kennst du das? Man lebt einen Traum.. Und irgendwann wacht man auf...Einfach so...

I ja živim svoj san.. pa se probudim.. a jebiga.. moram.. Baš se dopisujem z larom, raspravljamo o ljubavnim parovima, mukama, i lažima... Pa da .. mogu ja reć da mi je neko jako puto toga lagal... u zadnje vrijeme.. Al ne želim o tome razmišljati... Zaboli me... za njega pogotovo.. I tak..život ide... Jedem bombončeke.. one ššššum... baš su fini.. eh... neko mi je ušal v msn.. idel se kontakte v jednu grupu.. joj.. i ve mi je lozinku promijenio.. živčanim... pa idem na rezervni msn... a vidim..jebote... 50 ljudi me dodalo... zablokera mi.. preveč gužva...živčanim opet.. užas.... nebrem niti v miru stisnuti slovo A. Idem dole s chata.. preveč je gužva.. svi su mi dosadni.. imam novi nick na chatu, a i ovak.. v živo.. na chatu i je: lolcek292 -- to mi je niđo preporučil, a v živo me zovite i tinček - to mi je isto niđo dal :) heh.. eh.. on pa je cejli dan na chatu.. kak se mu da.. ajde čovječe.. malo na zrak... uhh.. ja sam danas bila puno vani, makar nesmim opče biti..zbog ove proklete operacije... al jebeš.. idem ja van.. opče me nije briga...Jučer sam na mail dobila jednu baš slatku sliku... sexi je... fakat... nemam baš nikšne nove slikice..mislim , imam, al su smešne.. ja i viki smo gore... došla je k meni pa smo se malo slikale.. I to treba...Jooj... ve sam se zmislila, Ja Lara i Kika moramo snimati filma z informatike.. hjaj.. curke.. da budemo?.. javite..heh...

Najbolja akcija koja se moze preduzeti, jest ne preduzeti nista, pa si vi sada mislite...

Pozdrav Lari, Samanti, Viki, MJ-u, Petri, Niđoju, Kristini, Luki, Đureku i nikome već.. Nadam se da bude sljedeći post malo sretniji...fino

[utorak][01.01.2008.]

....:):):)...Doček noveee..:):):)...<3

eeej sviima....:):) evo pišem post, bash sam dobre volje..heh... vech se z nikim ne svadim..semaj sam si ve zdobra..:):).. na docheku je bilo tak kuull... ja i moja banda smo delali takshe gluposti..:):) heh... petarde su dechki tak hitaliii..omggg..::):) tak je bilo zakon... a dok je jos bil vatromet.cvilili smo kaj nori.. fuchkali..ufff..:):)..jednostavno zaaaakkooon:):... malo smo ishli tam v promenadu jer nam je bilo zima... na kapuchino...heh... pa smo sranja na djuboxu puscali...weeee:):)... decki su tak pizdili dok smo si pustili metallicu i maidene..:)):) ajoooiiiiiiii:):)... a ova konobarica im je nei stela dati bambusa..uzashh....pa su onda nish oni nei pili...hehh.:):) jesu smeshni..::):) löööl..efo deneem josh neksne slikice uz objasnjenja.:):)
Cigla i jelena...heh.... zenskice..zakon su.. imaju iste marte..akk je to feeensii..):):)

Ehhh.. Cigla davle iglacu petarde.. ja bar tak mislim..heh.. a v pozadini moja banda..mozda spazite negdi iza mene.. heh.. i moje patike kak hodam..loooll:):)

Ajoiiii..petarde pucaju...loooll... Kukac.. i v pozadini Niđoo..)):) heh.. zakon frendekii..:):)

border="0" alt=""/>
Hehhh.. tu pa se ja najbole vidim... a desno od mene je Simona..:):) isto kul frendica..:):)

I na kraju..zadnja slikicaa... golupcheki... heh... Nikola i Sammy.. heh... kaj bute se ozenili..:):)

a nailepse mi je bilo tam kai sam dubila puunooo pusici od nekoga..heh..:):)pogodite koga..loooll:):)I tak... joii..neda mi se vech pisati kai je se bilo.. sam znam kaj je bilooo cuuuda toga... vech nit sama neznam kaj sem se pila..heh..:):) makar sem nei cuda toga..heh..... loooll.... eh.. i to bi bilo to... ayddd... chujemo se..pozzzdraffcekk mojem Karlijuu.:)) kissaaammm tee..):):) pussaa...