PUMA - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[petak][31.08.2007.]

PUMA

ey.. evo pišem posta... zmislila sem se... bila sem denes v čakovcu s sammy.. išle smo s jakopićom.. hehe.. jaka je pelal.. lol lol... zakon je bilo .. šajnovića smo pratile. .lol lol... neje skužil.. hahah.. lol al smo se mu otkrile v busu dok smo išle dimo. lol lol...i tak.. ve roum posljušam ac dc... baš su zakon pjesmice.. lol lol.. for those about to rockthumbup.. baš mi to ve svira..hehe...and pipl... mislim. .kaj bum odustala od filipa.. ipak.. ak on mene ne volji.. zakaj bi ja njega..? al to ne znači kaj budem ga zauvjek zaboravila.. on bude uvjek u jednom malom djelu mojeg srcacerek ma dobro... i get it oversretan evo jucer sam bas razmisljala... a nit on mene ne zasluzuje.. makar je zakon dečko i sve.. niej baš za mene... poslala sam poruku na đuboks.. baš za njega.. s pjesmom "ti neznaš što je ljubav" od Vesne Pisarović... Dok su mi pustili tu pjesmu ja sam se rasplakala... A znala sem da nije to za mene.. Znala sam da nisam to ja.. i da nebrem več tak.. Život ide dalje... Valjda ću nać boljeg dečka.. HeH... evo.. u pozadini mi svira "Nevada Tan- Vorbei" ... pjesma zbog koje dosta puta isto plačem... Al sada neću.. Filipa ću zaboravit... Znam da ću nać nekog skejtera.. i tak.. evo.. kaj malo velim o naslovu.. ipak nije napisan bezveze.. mozda to svi neznate.. al meni je PUMA definitivno najbolja marka... pa tak.. evo.. stavila budem slikice kaj sve imam od pume.. pa evo.. krenimo...p redu su brojevi.. to je tak po redu na slikaj.. lol lol..:
1.moja zastava od pume
2.moje biljeznice od pume(tu je sam jedna)
3.moj ruksak od pume
4.moj privjesak od pume
5.moja majca od pume
6.moja 2. majca od pume
7.moje patike od pume
8.moje patike za nogomet od pume
9.moji natikaci od pume
imam jos i carape al slikicu nemam.. lol lol..



I








I to bi bilo sve.. puma je zakon.. ka ne?'.. pozdrav Petri, Sammy, Šajnofiću, svim M.S skejterima.. itd.. pozzz.. i je, kaj ne pozobim.. BENO SRETAN ROČKAS.. lol lol... hehe..

i ovaj post završava pjesmom u podlozi "AC/DC-Boogie man" e fakat smesna pjesmica.. lol lol.. CIAO...