Ou jea.. still live.. - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[nedjelja][26.08.2007.]

Ou jea.. still live..


Haj evribadi... pišem i ja posteka.. entlih.. pa evo.. fčera sem bila Petri na rođendanu, bil je party.. Bile su frendice z razreda (Lara, Kika, Eva, Barbara, Polgarica i Lana) i Petrina frendica Helena,a posle su još došli Petrin dečko (Dario), Sakač i Beno. Pa nam je nej bilo dosadno.. Storci su ji nej bili soma pa smo delali kaj očemo.. ljolj.. baš je bilo fensi-šmensi... Ja sam i prespala pre njoj.. i bile smo budne kak smo dugo štele (a to je bilo do 3), ostali su dišli oko 11-12.. al neje bilo alkohola.. ipak smo još deca.. ne..?? Pa smo dišle spat.. a još smo se još spominale.. heh.. nej smo mogle zaspati.. A denes je f Središću bil nekši koncert.. Pa smo ja & Vix išle.. Ka smo vidle kaj se to tam zbivalo..wink A bil je dosaden pa smo išle na šetalište.. Tam sem se srela s Leonom (Repom), pa mi je dal skejta kaj sem se unda malo skejtala.. Al dobro.. nede to baš meni.. Al sam več nekaj svladala.. Bum se ja to nafčila.. A 2 put sem dobro pola na rit.. Onda su još došli Cvetko i Ftiček, pa mi je još Cvetko pokozal kak se to nekaj napravi.. al meni nejde.. ma ok.. uskoro si bum kupila sk8 pa budem se sama nafčilayes.. Al bude mi nešći moral pokozati nekše finte.. Ma budem ja več nekoga našla.. Te naše skejtere..(zakon stethumbup)..Te me je još posle Cvetko žical 5 kn.. jaj pa sem te nej mela.. pa sem mu nabavila.. nek mu bude.. i drugi put ak tre..smijehI tak.. dizajniće nebrem delati jer nemam još uvjek kompa.. Zutra si ga valda nesem na popravak, pa se nadam kaj bude fčeasi gotov jer i meni več to nedostaje.. I još malo pa škola.. Jedva čekam kaj vidim svoje frende koje sem nej skoro 4 mjeseca.. makar sam neke vidla... očem ih sikak videti.. i one koje sam vidla i one koje nej.. Jer su svi tak zakon.. sam se dršte ljudithumbup. I život ide dalje.. nacrtala sam si Bayernov znak na zid.. baš mi je ZakoN..evo vam i sljikica (možda vam na sljiki izgleda mali, al je veljikismijeh)

Meni je baš fensi... zakon..smijeh
A evo Vansice koje namjeravam kupit.. al jos neznam.. možda.. ak ne najdem slučajno kakše lepšesmijeh


Baš su mi te fensi-šmensi..thumbup
I imam još jenu želju.. A to je da mi sljedeči dečko bude skejtersmijeh.. a nadam se kaj bude mi se ostvarila..
Naravno, Filip se isto računa (makar nije skejter) thumbup
I to bi bilo se za ovaj postić.. pozdravljam Vix, Sammy, Cvetkojathumbup, Leona (Repu), Gremlina, Turkecathumbup, Eviku, Petru, Laru, Kiku.... i sve ostale koji su tulumarili na Petrinome ročkasu, i ko me vučil skejtati sesmijeh.. i konačno veljim.. CIAO.. do sljedečega posta..(p.s. strelite se..)