Why did you do this..?? - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[petak][27.07.2007.]

Why did you do this..??

bokk... evo pipl my frends pisam vam posta..denes sem bila v vuckovcu na kupanju..wuhu... al ono..bili su tam Ivan, Nikola i Marko, moji frendi s kojima se poznam vec od prije... LoL.. Entlich sem upoznala Martina, s kojim se pokusavam upoznati oko 2 mj,al nikak kaj se to dogodi, pa evo.. Odma si je nasel pucu - Tiniku... LoL.. Tam je bil njegov frend s njim, Sebastijan se zove... i ide s Filipovim braticom v razred, pa sem se malo raspituvala.... Saznala sem kaj je Sebastijan bil jen den s Filipom na nocnome kupanuu, to je bilo dok je i mene Filip pozval, a ja sem nej mogla dojti:( .. i onda mi je reko Sebastijan ono, nagovorila sem ga kaj mi rece kaj je se onda bilo, i on my suprise, saznam kaj me je Filip onda prevaril s neksom Martinom Novak!!! .. omg.. u to vrijeme, skoro sem dozivila herzinfarkt... Da mi je bar rekel kaj ima drugu i kaj vec nebude s menom... Al na kraju svega je toj Martini reko kaj nebre biti s njom jer ima pucu, mislim ono.. FKT je mi bil bed dok sam to cula... Nigdor sem si nej mogla misliti kaj bi mi Filip nekaj taksega mogel napraviti... ipak.. malo sem se rasrdila na njega, al ve sem ga nazvala (eh trosila sem pare kaj zovem v Austriju) i pitala ga kaje to bilo na nocnome kupanju, i on je reko :"nikaj"... te sem ga pitala :" a kaj je bilo s neksom Martinom il kak se vec ta zove?? "... te je reko:" Pa neje ona nist"... ok... I reko je kaj smo jos skupa... al ne kuzim ga.. mogo mi je bar reci... Nej ka ja se posljednja saznam... ok Filip, znas kaj ti je nej oprosteno do kraja, dok bmo se vidli trebam objasnjenje!!! Makar pismeno!!

Ipak, u životu nađeš samo jednom onog pravog, al neznam ako si to ti,i da znaš ja ti to nikad nebi napravila!!!

E ovaj put neću pozdravit Filipa, jer sem još uvjek srdita, još uvjek pizdim, još se uvjek malo srdim na tebe i još uvjek ti je nej oprošteno do kraja!!!
A pozdrovlam dale:
Jessie
Ivana
Markija
Nikolu
Tiniku
Martina
bla bla
tak dale...
Pozdraffcekk..

moram biti nora, al šaljem pusu Filipusmijeh