Highway to HELL....... - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[nedjelja][08.07.2007.]

Highway to HELL.......

Hey svima... e naslov bezveze.. tek tolko da je.. jer bas to slusam:D.. i evo mene sa tuznim i sa dobrim vjestima.. rečem vam prvo tužnu vjest.. Pred nekoliko dana sam prekinula s ovim bifšim dečkom... shvatila sam kaj je budala... stvarno je gljup e... nečem več čuti za njega... argh...no dobro.. nem išla f pojedinosti.. ve pa vam ispričam ono DOBRO... fčera smo jo i Samanta bile f toplicaj (f Vučkovcu) znote kak je bilo kulj.. e.. prvo smo si ja i tina iskale dečke.. pa je ono.. veleni najde nekše veli mi : "tina daj pitaj onoga kak se zove kupim ti sladoleda.." i te roun dok sem ih štela pitati so pobegli.. (?) te smo posle si po redo išli nekaj jest.. tam gori na 1 kat.. al je bole kak veeliki balkon:D.. i ispod je bazen , a tam so bili roun tej dvo, pa sem jih onda pitala kak se zoveju... Onaj lepši se zove FILIP a onaj meje lepši se zove MARKO.. a fakat je ovaj Filip zgodan :D i onda smo disle doli jer smo jih nej ništ čule kaj govorijo.. pa smo ih tam pitale kak se zovejo .. i dišle dale jest.. onda posle smo se ja i Lana išle spušćat po toboganaj.. tam smo f žutome zastovlale, i stalno su nekši dvo mutafi hodili za nami, ble kak so bedasti... jeno 10 put smo se po žutome spustile..i onda dok smo dojšle vum s bazena i štele smo iti gor kaj se spustimo, pa smo spazile Filipa i Markija... i Lana odma veli.. moj je Filip.. ak mi ga zemeš te zakoljem..:P i te smo malo tam se ž njimi spominale.. i tak..onda je Lana morala iti dimo.. a n Marko nas je čekal več tam gori pre tobogano.. pa ja ostanem sama s filipom.. (?) pa smo se malo spominali.. tak.. i pitaml me je ak imam dečka ..(?) pa veli.. TRENUTNO NE.. a nit on nema puco.. mM.. (?) te smo se još malo spuščali po toboganaj.. kak je bilo kulj..:D onda smo isli do mojega moba kaj si zapisem njegov broj smijeh pa onda kaj si on zapise moj brojsmijeh .. te si je isel tam f ormaric kaj si dene majcu jer je isel dimo.. pa sem mu onda morala drzati ka se zbrise:P.. mel je tak lepo majcu.. od AC/DC... bas je kulj... i pisalo je to kaj pise na Turkecovome dizajnu kaj sem mu napravila:D kak je lepismijeh FOR THOSE ABOUT TO ROCK WE SALUTE YOU smijeh pa onda dok sem dosla dimo smo se dopisivali celo vecer... wow :P i ve se roun dopisivlemo. .kak je tej čovek kul.. napisal mi je .. "..pusa za moju princezu.." hehe koje su to rijeci.. baš romantično:D hehe...a odgovorila sam mu .." i pusica za mojega princa.." heh.. a kaj ja nebi.. i je pozobila sem vam napijsati kaj onda.. mel je jenu lepo narukvico od pume.. wow baš je ulj.. i dal mi ju je.. i ono obečala sem mu kaj se moramo pok videti.. i dok se vidimo kaj mu onda vrnem..:P znaci..ak se nemo vidli..to bude zastalno moje.. wow.. al moramo se videti..več smo se dogovorili za sljedeću subotu.. pa onda... i glejte denem fotku kak je lepa..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e moram dodati nekšo fujeno štafeto kaj mi je fiki poslola.. pa na ti!

…istina ili laž…
..istina-(?)
…mržnja ili oprost…
..oprost-ljudi najte se sfaditi s nikim..
…sladoled ili kolač…
..sladoled-mljac, a ko to denes ne jej..
…motor ili auto…
..motor-YAMAHA.. kak se dobro tu pelati:D
…putovanje ili učenje…
..putovanje-rojši to nek se vučiti..
…disko ili kafić…
..kafić-tu se moreš lepo napiti:D
…nogomet ili košarka…
...nogomet-definitivno... košarka je za klošare..
…laptop ili kompjutor…
..laptop-još da bi ga mejla..
…ljubav ili novac…
..ljubaf-ve sem se zmislila na Filipa naj me sajebavati..

To šaljem dalje..
Samy
Bogdanu
Efi
Tinoju
.T.i.n.c.h.i.
Kirbyju

I dobro idem si ve zbrisem se kaj imam od antoleka.. gada.... pozdraf Filipu... kissa!!