Sve je super, sve je za 5, kada si žensko voliš nogomet....!! - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[ponedjeljak][02.07.2007.]

Sve je super, sve je za 5, kada si žensko voliš nogomet....!!

Hey svima... Vasa Tinachy vam se javlja.. konachno..:)).. Sem skoro i pozobila kaj imam bloga.. heh.. i to tre .. E ka vam ukratko ispricam kak mi ide na praznicima.. Totalno mi je cool.. :)) al ono.. stvarno.. igram i dale nogaca a fcera sem bila v sv.Martinu.. i konacno sem se upoznala s Danjelom (Mefkijom:P).. i malo smo se spominali i tak, te pok valjda idemo v srejdo.. Ja, moja sister Sammy & Petra.. .:) Pa budemo se valjda tam pok najsle s Danjelom i Bogdanom ..=)) Jedva cekam.. E i jos vejc volim Poldija, uh on je zakonchek.. e da mi je sreca da ostavi tu svoju Moniku.. i onda jos da se ja upoznam z njim.. heh kaj blefiram... blee... I nit 0.5% me ne šljivi za one komentare kaj mi pišete... sam lepo odjebite (kak bi Beno reko..hihihi..) ugl.. sam vi to pisite.. mene ne jebe to.. hehe.. bsz.. iamm ja svoje prave frende kojim morem povjerit se, al DANAS, baš DANAS sam shvatila da mi je naj frendica ujedno i moja sestra, jer njoj, se rečem, al baš se, a i ona meni. :) (nadam se), jer prave frendice znalu nekad biti onak, malo dosadne i kak bi jos rekla, al to se svima događa pak i meni..:)) hehe koje ja gluposti pišem.. blee.. nebudem več nikaj blefirala tu na blogu.. dršte se sij!!!
POZDRAFFF

PETRI
SAMMY
ANTOLEKU
DANJELU
BOGDANU

te smatram najj.

TO VAM NEDAM POVEČATI!!!
Dečki..


BLA BLA!!

By TINCHY!!