HHH! - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[petak][15.06.2007.]

HHH!

Bokeč semaj..hehe
Evo pok pišem novoga posta kaj lari nebude dosadno i kaj bude mejla kaj čitati..
imače..lara vam je jena lejpa puca s raz.. i ima lejpe losi.. :) i ve si je dejla šiške.. i super ji stoji..bas je cooll.. e nemam fotku al bok ju sfotkam onda budem dela na blog (ak bude ona to dopustila hehe). I malo prije sam bila s Evom na šišanju, ona se šišala.. Sve su to pripremene za maturalac.. uff... ja budem se zutra valjda opt farbala u tamno smeđe jer mi je kosa svjetlo smeđa..bleee... skoro plava..to mrzim ...blee.. Tak.. i išla budem si kupiti spavaćicu za maturalac.. jer nemam nikaj pametno.. hh.. jaj neznam.. al ova skolska godina mi je tak brzo prosla, najbržiše do ve.. i dejla sem f prošli post sliko od mojega razreda, pa si morete poglednuti ak očete, ja sem ova v donjemu redu ( 2 po redu s lijeve strane) imam bijelu PODOLSKI majcu i crne hlače:)) hehe.. .akk sem smejšno ispala..al je naš razrednajbole ispal..bas smo zakonchek..:)) i malo prije sam si kupila bona pa brze trosim pare.... weee... ja i Valentina Polgar smo dobile poziv u Prelog ( dečki su nas pozvali) al nažalost nebremo dojti.. nit nemamo prevoz a valentina je i f kazni.. tak da dečki sooryyte... i je nova vjest...Valentina je z Lovrijom.. totalka je nora za njim..uhh.. novi par.. sam valjda nebude problem daljina jer je ona s Krizovca a on s Preloga.. al jbg.. tak je meni i antoleku...pa kaj... budemo se vec negder nalazili...:)) to vam je tak.. blee..na kraju posta budem dela i nekse fotke.. a petra, isto puca z raz , vam je nora za cvetkojom.. to valda več si znote.. al kaj jbg.. reko je ne.. i ona se tiboga denes rasplakala al petra koji ti je kurac.. skozi kaj je on nej za tebe.. jebote... ima ih hiljadu!!! tak da je to nej ve vredu.. i fejst se rasrdila na lanu. .a neznam jbt zakaj.. i onda se jos skoro na mene, a jbg kaj sam joj ja ve kriva..!!??!! jaj.. petrice... pozabi ga.. on je... nej za tebe... blee... jaj moram napisati dugoga posta kaj bu lara mejla kaj citati a neda mi se.. pa blee idemo dale.. sutra je subota, a preksutra nedjelja.. hehe to vec svi znate.. hehe.. mozda budem isla k petri malo se raspricat.. al jos neznam ... ak bude mi se dalo jer sutza imam puno posla.. mozda nam dojdeju decki f sredisce al neje sigurno.. hmm.. daj bog da dojdeju.. hehe.. pa pemo nekam na "sokec" .. lol ..ak jmores al to se tak veli.. i lovo fala..fcera do ksi me zval si me zbudil.. bit bus.. i jaj.. posle sam lepo zaspala.. mogla sem lepo spati..dobila sem jenu lejpu porukicu od _ _ _ _ _ _ _.. te sem tak lepo spola..wuhu.. zivot je takav.. i dosla sem v skolo..cwejtala sem.. od loovee...pusek mojemu majome!! hehe.. jaj kak je dugi psot neda mi se vec pisati ali moram a laru kaj ji nabo dosadno..idem dale.. u skoli mi je pol toga zakljuceno.. i weee presla budem s 4.0 ili 3.9 .. a mozda i vec ak budem se malo potrudila al se to meni neda.. blee,, jos me s povjesti mora pitati za 3, s fizike za 4 i s kem za 3 jebote... ovo je se 4-5 fala bogu,, sam kaj budem s biologije imala 2.. bleee.. al bude 4.. uff... to je valjda to za tej postek..

SLIKE MI SE NEDA DEVATI.. LARA... SOORYY... MMOZDA ZUTRA DODAM F POSTEK..POZZ..
POZDROVLAM 7.C se puce i dečke osim KECE I TECE ( rebeke i tamare) ,LOVRIJA, ANTOLEKAcerek , VIKI I TAK DALE BLEEE

HEHE AYDE..