bila boja je boja...


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hrglasajte za moj blog, i ostavite puno komentara..

Free Site Counters
Free Site Counters
ovaj vam je brojač stavljen 9.11.2007. dok je blog počeo sa radom u 9 mjesecu 2007 godine

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




blogovi koje posjećujem :

NiNa
MaNa
napoljudu.blog.hr..fantastičan blog posjetite ga
nk-zagreb-4ever
mala_plava
bad_girl
legenda92
legenda o vitezu
st_torca
euroliga2.blog.hr
plavuša
moja sestra
ajmobijeli
juventus-del piero
vaša vira vaš spas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hajduk-budućnost 1:0


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hajduk-sampdoria 0:1

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ubi purgera
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



ČUVAJMO OKOLIŠ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us











MARKO PERKOVIĆ THOMPSON
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

za hrvatsku i za hajduk bila vojaska tu je



na gostovanju u genovi.......sampdoria-hajduk 1-1

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tornado zadar hooligans
Free Image Hosting at www.ImageShack.us













u spomen na franu matošića, legendu hajduka !

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Umra je šjor Frane Matošić, jedan od najvećih ljudi u našoj povijesti i jedan od onih nekoliko koji su najzaslužniji za priče o velikom Hajduku. Velik igrač, najbolji strijelac u povijesti kluba, ali i gospodin koji nas je sve zadužija svojim radom, ponašanjem i najviše - ljubavlju za Hajdukom. Svojoj generaciji bija je apsolutni vođa i autoritet, a od svojih suigrača nije tražija da za Hajduk igraju, nego da se za njega bore.



Šjor Frane, uvik ćemo Vas pamtit i zauvik čuvat ono šta ste nam ostavili.



NIJE SRAMOTA NAVIJATI ZA SVOJ KLUB, SRAMOTA J SRAMITI GA SE !
TORCIDA BENKOVAC

petak, 07.12.2007.

kodeks časti, sve što bi novi predsjednik triba donit hajduku

'MI BI TILI VELIKOG AJDUKA'

Image Hosted by ImageShack.us


Stručnost kao temeljni preduvjet za obnašanje svih dužnosti u Hajduku
Svaki djelatnik kluba, od predsjednika uprave do portira, mora za obnašanje svog posla zadovoljiti tri temeljna preduvjeta: odgovarajuća stručna sprema, minimalni broj godina radnog staža i adekvatne profesionalne reference. Sva tri preduvjeta moraju biti jasno definirani Pravilnikom o unutrašnjem ustroju i sistematizaciji radnih mjesta u klubu koji mora biti usklađen s legislativom i standardima profesionalnih nogometnih klubova u Europi.

Image Hosted by ImageShack.us


Svim djelatnicima kluba interes Hajduka mora biti ispred svih ostalih interesa. Upravljanje klubom mora biti neovisno od svih političkih, gospodarskih i privatnih utjecaja.

Očuvanje ugleda i tradicije Hajduka
Svaki djelatnik kluba mora biti svjestan povijesti i tradicije kluba te njegovih temeljnih vrijednosti. Isto tako, svi djelatnici Hajduka moraju u svom svakodnevnom radu iskazivati predanost tim vrijednostima i raditi na njihovom očuvanju. Dužnost uprave kluba je i formalno definirati temeljne vrijednosti Hajduka te sankcionirati svako obezvrijeđivanje ili djelovanje koje odstupa od tih vrijednosti na svim klupskim razinama. Jedna od tih temeljnih vrijednosti Hajduka su svakako i njegovi navijači.

KLUB NAVIJAČA HAJDUKA „TORCIDA“ – SPLIT

ovo morate pročitat '24 sata-mamićeva ponuda za kalinića

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto malo o meni
Image Hosted by ImageShack.us


podaci su maknuti iz određenih razloga


Click here for Myspace Layouts


moj msn: jasmin_cirjak1@hotmail.com
nadimak na chatu : stand your ground and fight


MOJ BANNER
Image Hosted by ImageShack.us



ako ste stavili moj banner javite da i ja stavim vaš



ovdje imate pisama o hajduku...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

free music




Jedna će Torcida, pjevati ovu noć
čekaj me čekaj Splite, čekaj jer ja ću doć
Jedna će Torcida, pjevati ovu noć
čekaj me čekaj Splite, čekaj jer ja ću doć

Petnaestog studenog sjebali smo Dinamo
Srušili smo Zagreb grad isti je ko Beograd
Petnaestog studenog sjebali smo Dinamo
Srušili smo Zagreb grad isti je ko Beograd


--------------------------------------------------------------------------------

Došli smo vam rušit kuće domove
Neka naša pjesma svud odjekuje
Neka cijela Rijeka sada zna, da došla je Torcida
I bit će nereda i bit će nereda
Došli smo vam rušit kuće domove
Neka naša pjesma svud odjekuje
Neka cijela Rijeka sada zna, da došla je Torcida
I bit će nereda i bit će nereda



--------------------------------------------------------------------------------

Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka
ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale
Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka
ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale



--------------------------------------------------------------------------------

Hej Hajduče hej, samo ti jedini voljeni
Samo tebe volim ja i više nikoga
To ti kaže tvoja Torcida
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
na-na-na-na-na-na-na-na-na
Samo tebe volim ja i više nikoga
To ti kaže tvoja Torcida
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
na-na-na-na-na-na-na-na-na
Samo tebe volim ja i više nikoga
To ti kaže tvoja Torcida

--------------------------------------------------------------------------------

Mi smo Svetom Duji obečanje dali,
Bit ćemo prvaci ako nismo lani
Mi smo Svetom Duji obečanje dali,
Bacit ćemo suzavac i na Marakani
Mi smo Svetom Duji obečanje dali,
Bit ćemo prvaci ako nismo lani
Mi smo Svetom Dujui obečanje dali,
Bacit ćemo suzavac i na Marakani



--------------------------------------------------------------------------------

Kriste u Tvoje ime sad smo ovdje svi
Odavno vjerujemo da si s nama Ti
Bez Tebe bili bismo slabi preslabi
Za pobjedu snage daj
Vjerni smo Hajdukovi navijači mi
Za bijele prolit ćemo zadnju kap krvi
Uz Tomislava vječno biti ćemo mi
I zato zapjevajmo mi
Glori glori glori Aleluja
Glori glori glori Aleluja
Glori glori glori Aleluja
Za pobjedu snage daj
Vjerni smo Hajdukovi navijači mi
Za bijele prolit ćemo zadnju kap krvi
Uz Tomislava vječno biti ćemo mi
I zato zapjevajmo mi
1-2-3
Glori glori glori Aleluja
Glori glori glori Aleluja
Glori glori glori Aleluja
Za pobjedu snage daj

Hajduče, o Hajduče,
Samo tebe volim ja
O Hajduče, o Hajduče
Ti si moja sudbina

--------------------------------------------------------------------------------

O Isuse, na nebesu daj pomozi bijelom dresu
Bijelom dresu, bijeloj boji, o Isuse mi smo tvoji
O Isuse, na nebesu daj pomozi bijelom dresu
Bijelom dresu, bijeloj boji, o Isuse mi smo tvoji

--------------------------------------------------------------------------------

O mama, mama, mama
O mama, mama, mama
Znaj da više ne volim te ja
Ja volim samo jedno
Ja volim splitske bijele
Hej mama, ja volim Hajduka
O mama, mama, mama
O mama, mama, mama
Znaj da više ne volim te ja
Ja volim samo jedno
Ja volim splitske bijele
Hej mama, ja volim Hajduka



--------------------------------------------------------------------------------

Sveti Duje fala ti ća smo uvik sritni mi
Ljubav si nam da fala najlipša
za našega Hajduka
ale - ale - ale - ale - ale - ale - ale - ale
Ja te volim Hajduče
Sveti Duje fala ti ća smo uvik sritni mi
Ljubav si nam da fala najlipša
za našega Hajduka
ale - ale - ale - ale - ale - ale - ale - ale
Ja te volim Hajduče

--------------------------------------------------------------------------------

o-o-o-o-o-o-o-o
na-na-na-na-na-na-na-na
e-e-e-e-e-e-e-e-e
Volim te Hajduče
o-o-o-o-o-o-o-o
na-na-na-na-na-na-na-na
e-e-e-e-e-e-e-e-e
Volim te Hajduče

--------------------------------------------------------------------------------

Zora rudi, dan se bijeli
Mortus pijan sjever cijeli
Sve pijano, drogirano
Za Hajduka navijamo
Zora rudi, dan se bijeli
Mortus pijan sjever cijeli
Sve pijano, drogirano
Za Hajduka navijamo



--------------------------------------------------------------------------------

šuti samo šuti,
šuti moj dječače plavi
i nek tvoja kosa plava
na jastuku uspomena spava


--------------------------------------------------------------------------------

Samo Hajduk vječno živi
svi u napad naprid bili.
Sa Hajdukom sve do neba
i do pakla ako treba
Samo Hajduk vječno živi
svi u napad naprid bili.
Sa Hajdukom sve do neba
i do pakla ako treba


--------------------------------------------------------------------------------

Dalmatinac sam, tu sam rođen ja
Plavo more zna da ga volim ja, Splitskog Hajduka
Dalmatinac sam ovo je moj dom
Tu su moji didovi, davno sidro bacili
Mene vezali


--------------------------------------------------------------------------------

Visoke peči potpaljujem ja
2 reda koksa, 4 purgera
Purger se dere a-a-a-a
Bit će pečenja, radujem se ja


--------------------------------------------------------------------------------

Oj Rječani komunisti
Sve se mijenja vi ste isti


--------------------------------------------------------------------------------

Neka neka nek se zna
Sjebali smo Dinama
Najebat će i Armada
Ta riječka šaka jada
Neka neka nek se zna


--------------------------------------------------------------------------------

Ale ale ale ale
Dinamo ja jebem te
Jebat ću te ja usrit Zagreba
To ti kaže Torcida


--------------------------------------------------------------------------------

Izadite na balkone
pozdravite šampione.
Hajduk šampion,Hajduk šampion


--------------------------------------------------------------------------------

Bili brode, diži sidro,
Torcida je tvoje jidro!
Hajduče, poginut ću za te ,
ka Stjepan Radić za Hrvate!


--------------------------------------------------------------------------------

Ruke ćemo skupa, za bile dići
ko jedno srce, za Hajduk ćemo biti!


--------------------------------------------------------------------------------

Nema više Plinare, ni Staroga placa
sada smo na Poljudu, gdje se dimna baca!


--------------------------------------------------------------------------------

Manistra usuvo i marihuana,
pivo, vino i drugi alkohol
nama se čini da smo normalni,
nama se čini da smo normalni.


--------------------------------------------------------------------------------

I purgera i riječana
I šakama i nogama
I bocama i letvama
Sve za našeg Hajduka


--------------------------------------------------------------------------------

Kako je dobro vidjeti vas opet
Slomit vam ruke i vaša ramena
Kao nekad matunom u glavu
Za ona dobra, dobra, dobra
Stara vremena


--------------------------------------------------------------------------------

Svaku pjesmu kada pjevamo
Svoje srce mi tebi dajemo
I kad spavamo o tebi sanjamo
Jer hajduče ti si šampion!


--------------------------------------------------------------------------------

Noćas bit će nereda
Noćas bit će ludnica
Evo idu huligani splitskih ulica!


--------------------------------------------------------------------------------

Marjane,Marjane (3x) ča barjak ne viješ
ča barjak ne viješ (3x), milu trobojnicu
Milu trobojnicu (3x) naš barjak hrvatski
Naš barjak hrvatski (3x) crven bijeli plavi
Crven bijeli plavi (3x) to je barjak pravi
Ko se pod njim vije (3x) kukavica nije
A tko se ne vije (3x) bolje da ga nije
I još jedno slovo (3x) ime Isusovo
I još jedna packa (3x) živila Hrvatska!


--------------------------------------------------------------------------------

Ko ne voli, joj ko ne voli Hajduka iz Splita
Dabogda mu, joj dabogda mu ćaća pomanita!


--------------------------------------------------------------------------------

O , Hajduče poginut ću za te, kao S.Radić za Hrvate
Oj Dinamo hrvatske si krvi, ko te jebe Hajduk bit će prvi
Oj purgeri jabuke vam gorke, Dalmatinci jebu vam djevojke!


--------------------------------------------------------------------------------

Bez pinezi i rišpeta rodilo se dite puka iz jubavi iz dišpeta
Kontra mraku kontra sili nareslo je ka iz vode i trkalo do slobode
Drukali smo za Hajduka, mladost starost ivot cili
Drukali smo za Hajduka, pivajući naprid bili!


--------------------------------------------------------------------------------

Ajmo bijeli što ste stali
Zašto ste nas odjebali


--------------------------------------------------------------------------------

Hajduče znaj, još nije kraj
Igraj i nikad se ne predaj!


--------------------------------------------------------------------------------

Cili je Split, pun narkomana
Sunčani lipi cvit, marihuana!


--------------------------------------------------------------------------------

Dalmacija - vino(3x)
Hajduk živi vječno(2x)


--------------------------------------------------------------------------------

Ovdje došli smo, došli gazit Dinamo
Ide Torcida, nigdje nema purgera
Mi smo splićani, za Hajduka rođeni
Za Hajduka smo i kad treba umrijeti
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o


--------------------------------------------------------------------------------

Mi smo iz Splita i volimo paštetu
A najviše volimo totalnu štetu
Totalna šteta, Totalna šteta


--------------------------------------------------------------------------------

Ajmo jednu zapivat, ajmo jednu zapivat, ajmo jednu zapivat, ajmo jednu zapivat
Sorila se zidina, zidina se sorila, sorila se zidina, zidina se sorila!


--------------------------------------------------------------------------------

Kiše su padale, gromovi sijevali
Ovdje smo stajali i tebi pjevali
Volim te Hajduče, volim te znaj
Volim te Hajduče, jer ti si kralj!


--------------------------------------------------------------------------------

Ti moš govorit kontra mene
I kontra cilog svita
Ma neću da čujen ništa
Ništa kontra Splita!


--------------------------------------------------------------------------------

Gdje god da igraš Hajduče
Vjerna Torcida s tobom je
Samo hrabro, naprijed ti
Nikad se ne predati
Uvijek ćemo samo tebe voljeti


--------------------------------------------------------------------------------

Dinamo znaj, svemu je kraj
Zbogom i više se ne vraćaj!


--------------------------------------------------------------------------------

Samo jednu želju iman
Moj živote ludi
Da mi hajduk prvak bude
A cili Split poludi


--------------------------------------------------------------------------------

Mi s Hajdukon
Hajduk s nama
Dinamo nam je pod nogama


--------------------------------------------------------------------------------

Jebemo purgere i Banske dvore
Jer mi smo Spličani, imamo more
Mi imamo "žute" i Hajduka,
Od naših pobjeda vam je muka.
Mi imamo Gorana, koji igra tenis,
u nas je ku*ac, u vas je penis


--------------------------------------------------------------------------------

Oj Hajduče lipo ti je ime
Torcida se ponosi sa njime
Sa Sirokog ja ti pozdrav saljem
U srcu te uvik nosim Amen


--------------------------------------------------------------------------------

Ale ale ale ale
Dinamo ja jebem te
Jebat ću te ja usrit Zagreba
To ti kaže Torcida


--------------------------------------------------------------------------------

Tri sam ti zime šaptao ime zastavu ljubija
Zbog tebe sve sam izgubija Hajduće ljubavi
Tko te to uništi (uprava odlazi)


--------------------------------------------------------------------------------

Propjevat će propjevat će propjevat će svi
kada naša milicija ***** popuši.


--------------------------------------------------------------------------------

Druze Tito, druže Tito, purgeri te lažu
Oni vole, oni vole, generala dražu


--------------------------------------------------------------------------------

Hajduk je rodjen jedanajste,
Ispod murve na placu starome,
Otad živi kao iz nekog sna,
Na ponos svojih vjernih spličana..

A ja, ja volim samo hajduka
I znam da umrijet ću za njega ja,
Nek čuje rijeka i guba purgerska
Najjača je saka spličanska..


O moj Hajduče, o moj Hajduče
Za tobom mi srce tuče Hajduče
Hajduče za tobom mi srce tuče!


--------------------------------------------------------------------------------

Pet komada, pet komada to je naša nada...


--------------------------------------------------------------------------------

A sad adio, a sad adio
I tko zna gdje i tko zna kad


--------------------------------------------------------------------------------

Bijela,bijela,bijela mašina
Neka čudna krila ima


--------------------------------------------------------------------------------

Zgazit ćemo mi Dinama
Za Hajduka život dat ću nasred sjevera