< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yep/nope

by

Opis bloga

ovo je blog o meni i mom zivotu i svemu...samo me komajte i nemojte srat po komentarima samo stisnite gore x

SAM DA ZNATE ODITE NA OVE BLOG:olsen963.blog.hr TU


Jeli ti se swida moj blog?
The best of the best!!!
Super je!
Dobar je!
Tako-tako
Los je
Makni ga
  
pollcode.com free polls




Free Site Counters
Free Site Counters


Custom Myspace Clock












Get Your Name Acronym
From Go-Quiz



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/UR



karla

the best blog olsenicama

jedan blog o olsenicama

O meni

Ime:Ksenija
Prezime:ne trebate bas sve znat ko zna mozda ima tu nekih pervetita!!!nononononono
Grad:Zagreb
Škola:necu rec koju ali idam u osnovnu...beljbeljbelj
Razred:6.
Zemljahrvatskahrvatska:hrvatska
Volim:
msn
frendice
kino
svoj blog
facebook
...cerekcerekcerekcerekcerek
Preporucam:da mi komate blog jer ja vracam sve komove!!!finofinofinofino

MOJ KONTAKT:ksenchy4ever@gmail.com

srijeda, 11.03.2009.

Ewo mene opet

Znate kaj ljudi?meni je ovo bezveze miss ja vodim blog i imam counter i ocekujem da kad netko dodje da mi koma a ovak ,to nemre tak...sad na feju radim bijesku i tak...iz mog razz iko vise nema blog a ja si ga bezveze napravila...tuzantuzantuzantuzantuzantuzansad vam moram pisat da se iskalim na vas...blablablablablablablablablablanezz kaj bi vam rekla...nezz recimo da danas smo imali povijest i pisali smo povijest sve sam tocno rijesila samo sam negdje umjesto salonitska povijest napisala salitniska povijest...bangbangbangah...pogrjeske su uvijek ljudske....ja mislim da ove blogove nitko ne cita postove....miss tu sse neki ubijaju za tim pisanjem a vi sam dođete i komate...miss daj napisi nes komaj!beljbeljbeljbeljbeljbeljja vam necu pisati doge postove jer mi se neda miss imam ja zivot!thumbupthumbupthumbupthumbupi na njemackom jucer sa m dobila 5 iz testa ali imala sam jos jedan krivi kaj je profa stavila pod tocno i onda je moja frendica mislila da je i njoj to tocno i bez mog pitanja!isla to profi pokazat ali dobro prije mi je dala 5 a nesmije se brisat s korektorom u imeniku tak dasam se spasila....namcornamcornamcornamcorajd ljudi ja moram ic

KOMAJTE MI DO 70 ILI NEMA NOVOG POSTA!mahmahmah

bokich!mahmahmahmah

- 20:07 - daj nest napisi imam samo(37) komentara- hmm sam stisni - reload

nedjelja, 08.03.2009.

Ljudi,jako sam ponosna na vas!!!:)

Ovako,jako jako sam sretna sto ste napokon presli 30 komentaricha...cerekcerekcerekcereki da kao sto vidite stavila sam si novi dizz i bas je ono...naughtynaughtynaughtynaughtygledala sam jos prije nove godine sumrak i tako je kuuuuuul,a pogotovo kako je Edward Cullen zgodan!!!!beljbeljbeljbeljbelju skoli kao i po obicnome.......namcornamcornamcornezz za vas ali ja gledam seriju Rebelde i bas je supp...deaddeaddeaddeadoprostite onima koji su u mojim linkovima ali jednostavno nece ah sta ces....zalivenzalivenzalivenzalivendanas mi se laptop zbloko i onooooooo tak sam se usrala da mislim da sam se i popiskila u gace!!!roflroflroflrofljucer i danas sam gledala povratak mumije ali i prije sam ali najbolje mi je ono kad kaze:"Anck Su Namun!"ono mislim fakat je to uber...smokinsmokinsmokinsmokinja sam jako ponosna kaj mi je blog bas tak fensi....cerekcerekcerekcerekcerekima tako puno osob x koje me tak zivciraju:jedna nezna srat a druga smislja glupe razloge i tako dalje...bangbangbangznate sto sam skuzila?danasnja mladez je tak bezobrazna!!!burninmadburninmadburninmadaj moram ic pisat zd iz mat...zijevzijevzijevzijev


pozzam:
anjuwave
nelucerek

i sve druge sam mi se sad neda pisat

i ne pisem novi post dok komentari ne budu bar do 50!!!!!!!!!!

do tipkanja!!!mahmahmahmah

- 19:39 - daj nest napisi imam samo(51) komentara- hmm sam stisni - reload

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.