MarketingUzRakiju

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog o marketingu. Komentari aktualnih događaja iz svijeta oglašavanja, brandiranja, turizma. Razmišljanja o promociji Hrvatske i domaće proizvodnje...

mislav.pavosevic@gmail.com
...za slučaj da vam se blog sviđa toliko da dio želite za sebe njami

Zanimljivi linkovi
o marketingu...

Where land loves the skies
stranica o turizmu i turističkim vodičima u Slavoniji i Baranji

Seth Godin
marketing guru

Adland
"ne uvijek ugodne novosti o reklamama"

Adforum
pogledajte najnovije reklame

Marketing UP
hrvatski časopis o marketingu

Gledaj oko sebe
blog o marketingu, gospodarstvu...

Epoha
časopis za kulturu komuniciranja

vrijedi čekirati
slobodno vrijeme...

osijek031.com
novosti, forum...

moto-fanatik.net
motori, putopisi...

Church cool
let's pop out for a burger ;)

idemo na Čvarak party
svakog svibnja u Opatiji...


blogovi...

Salezijanski novaci
interesantan blog o zanimljivom crkvenom redu

Mali cvrčak
blog OŠ Vladimir Nazor iz Slavonskog Broda. Klinci su bili super i se jako im svidjelo u Kopačkom ritu...

Becarac
blog o Slavoniji i srodnim temema


23.11.2007., petak

Tramvaji, kultura i (osječki) turizam

…Tako na struju, već 80 godina prolazi u samoj blizini kina i rasteže se «Donjikom» sve do «Gornjike», pa još malo dalje, a sad i šire. Ne mogu se sjetiti dana u kojem tramvaj nije bio prisutan, niti tebe pamtim drugačijeg. Ovakvog prepoznatljivog, sa stajalištima na kojima sam se toliko puta rješavao dosadne kiše. Neke tvoje dijelove drugačije i ne razumijem. Srasli su u meni kao i tramvajske pruge. Kad kraj njih prolazim, tramvaj ponekad uspori, ali njegova škripa protutnji, žureći prema slijedećem stajalištu.

(ulomak iz Kolumne «Osijek, moj lega» s portala www.osijek031.com)


Dragi moji, evo i mene je obuzela neka sjeta, ha jesen je i prvi snijeg se upravo sasvim rastopio… Zapravo svi oni koji vole Osijek, razumjeti će otkud odjednom takvim tonom započinjem novi post na ovom blogu… Stvar je u tome što je na pomolu jedna velika povijesna sramota…

Na slici pored, vidite fotografiju jednog od starih modela osječkog električnog tramvaja proizvedenog u našoj poznatoj hrvatskoj tvornici Đuro Đaković pod oznakom ĐĐ 101. Sve do 1970-ih godina 20. stoljeća ovi su modeli tramvaja bili vrlo česti na osječkim ulicama pa tako i na Korzu odnosno na slici prikazanoj Kapucinskoj ulici. Tada je donesena odluka o nabavci novih tramvaja iz Češke. Vjerujem da su vam poznati. Oni neugledni, debeli, sovjetski bezosjećajno crveni, a danas rekonstruirani u bijelo-plavoj varijanti, tih su burnih '70-ih s gradskih ulica otjerali naše domaće tramvaje, «bečki crvene» 101-ice, popularne «stojadine». Neki od njih vjerojatno su završili i na otpadu, dok je njih 6 spas potražilo u remizi Zagrebačkog električnog tramvaja, gdje su prebojeni u plavo vjerno služili sve do nedavno...
A onda se pojavio novi uljez! Plava zmija, kako u Metropoli nazivaju Končarev niskopodni tramvaj, našeg je starog «stojadina» opet primorao na bijeg, ovoga puta u mirovinu… Ali kakvu – u rezalište!

Gradski oci grada na Dravi na tu su strašnu ideju najprije reagirali s malo više poštovanja prema tradiciji tramvajskog prometa i hrvatske industrije željezničkih vozila nego '70-ih, izrazivši želju da se preostala dva originalna modela vrate u Osijek i pridruže već postojećem starom turističkom tramvaju iz 1928. - ali presporo! Na žalost tu se ne radi o «essekerskoj opuštenosti», već ipak i opet o ne brizi za očuvanjem naše povijesti. Skori izbori i prateći kaos u upravljanju gradom Osijekom doveli su do toga da zagrebački ZET više ne želi čuvati stare 101-ice na svojim tračnicama pa najavljuju njihov skori odlazak u staro željezo, ako se u Osijeku pod hitno ne dogovore kako će ih i kada konačno preuzeti i vratiti u grad njihove mladosti gdje će sve Osjećane i njihove goste opet uveseljavati «nemirno klizeći» Donjim gradom, pored Tvrđe, uz «Katedralu» i dvorac Pejačević kao što to već dulje vrijeme čini spomenuta stara Škoda – najstariji tramvaj u voznom stanju u Europi!

Nadam se da će moj slijedeći post biti veselijeg duha, zahvaljujući vrijednim aktivnostima ljubitelja tramvaja, članova internetske stranice www.zeljeznice.net, TZ Osijek i GPP-a.


PS. Strelicu bih na kraju usmjerio i na jedno vrlo zanimljivo mjesto – osječku tramvajsku remizu. Najavljeno je njezino skoro izmiještanje s trenutne lokacije kako bi se poboljšala kvaliteta usluge gradskoga prijevoza, poduzeća GPP, a sama lokacija remize oslobodila za atraktivne nove gradske sadržaje. Lokaciju remize uz samu povijesnu gradsku jezgru Tvrđu trebalo bi između ostalog iskoristiti i za izgradnju Muzeja tramvajskog prometa! U njemu bi svoje mjesto pronašli i starac iz 1928. i «stojadini» i debeli Česi pa čak i neki noviji budući modeli, a zašto ne, možda i tramvaji iz Zagreba i drugih susjednih gradova, pa čak i neka druga željeznička vozila. Time bi Osijek dobio još jedan atraktivni prostor, još jedan muzej i to s vrlo zanimljivim tehničkim postavom vozila koja su još uvijek u stanju povremeno, za blagdane ili na želju posjetitelja provozati se gradskim ulicama i svima pokazati da, barem u turističke svrhe «essekerski duh» još uvijek živi uz rijeku Dravu.



- 20:52 - Komentari (12) - Isprintaj - #

20.11.2007., utorak

Iskrenost u reklami ili ne?

Oral-B ipak gubi bitku protiv braće Gric i Grec!


Evo da s vama podijelim jedno razmišljanje o reklami koju sam danas uhvatio na TV-u.

U reklami se pojavljuje podijeljen ekran gdje s jedne strane netko četka li ga četka zube "staromodnom" generičkom četkicom dok s desne strane ekrana neki high-tech i higijanski osviješten tip lagano i pomno svoje zube prelazi najnovijom Oral-B električnom četkicom za zube. S lijeve strane ovaj jadnik koji će i nakon ove reklame ostati pri svojoj dobroj staroj, po dizajnu vjerojatno originalnoj Nivetinoj* kefici* ;) i nakon duuugog četkanja imati će naslage "dreka" uz korjen zuba, a ova Oral-B faca imati će biserno bijele zube. I sad bi pomislili "dobro i što sad stim?" Jel' tako? E pa radi se o detaljima. Naime, ako bolje pogledate i tu desnu stranu s tim bisernim zubima, vidjeti ćete da i na njima nakon detaljnog kruženja električnom četkicom još uvijek ostaju, istina vrlo male, naslage ručka, vina, kolača... Oral-B je pokušao igrati na kartu iskrenosti u reklami za četkicu za zube.

Hmmm, pretpostavljam da svi mi dobro znamo da koliko god četkali ne možemo do kraja ukloniti sve bakterije i druge stanovnike zuba pa čemu onda u reklami, koja nas treba potaći da u trgovini prepunoj razno-raznih četkica slične kvalitete posegnemo baš za tom Četkicom, priznati da niti ona nije 100% učinkovita?

Javno priznanje da ni vaš proizvod ne će pomoći u dobivanju najčišćih zuba nikako ne može pomoći prodaji. Malo laži kupac ipak tolerira, ako mu u ovom slučaju one pomažu da si ispriča priču o osobi s najlijepšim osmjehom na svijetu.

Još jednom da ponovimo za društvo iz Brauna i Oral-B-a: Svi marketinški stručnjaci su lažljivci! (s pokrićem naravno)

* Niveta - tvornica raznih četki za kućanstvo iz Osijeka
* kefica - tako je moja omama znala reći za četkicu za zube. Na žalost sličnu je riječ koristila za onu četku koja stoji pored WC-školjke, pa među nama taj izraz nije nikada zaživio u praxi ... i sad bi ona rekla da sam baš "eklhaftan". A bila je zbilja super baka :)

- 21:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

05.11.2007., ponedjeljak

Svi političari su lažljivci? Izbori '07

Ne, ne priviđa vam se, zbilja evo u razmaku od tjedan dana još jedan post ;) ...ali ipak nemojte se naviknuti, ovaj post je samo dodatak onome velikom ispod.


Samo brzinska misao o marketingu u politici...

Od izbora do izbora prisjećamo se kako su nas već svi izvarali tj. marketinški rečeno "ne vjerodostojno lagali", ali opet tim istim političarima odlučujemo pružiti priliku... kao da imamo nekakav "sindrom zlostavljane žene"... Ili političari ipak znaju ispričati dobru laž odnosno - priču, a mi ju sebi predstavljamo kao još bolju i pokušavamo što više svojih poznanika potaknuti da glas poklone baš našem favoritu?

Čast iznimkama, ali političari ipak ne znaju lagati. Barem ne vjerodostojno kako to objašnjava Godin. Nešto bismo mogli više i naučiti iz toga. Ili će nas već za Božić pojesti uz mlince ;)

PS. Seth ako pratiš našu izbornu utrku, imaš štofa za još jedan bestseller!
- 19:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #