MarketingUzRakiju

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog o marketingu. Komentari aktualnih događaja iz svijeta oglašavanja, brandiranja, turizma. Razmišljanja o promociji Hrvatske i domaće proizvodnje...

mislav.pavosevic@gmail.com
...za slučaj da vam se blog sviđa toliko da dio želite za sebe njami

Zanimljivi linkovi
o marketingu...

Where land loves the skies
stranica o turizmu i turističkim vodičima u Slavoniji i Baranji

Seth Godin
marketing guru

Adland
"ne uvijek ugodne novosti o reklamama"

Adforum
pogledajte najnovije reklame

Marketing UP
hrvatski časopis o marketingu

Gledaj oko sebe
blog o marketingu, gospodarstvu...

Epoha
časopis za kulturu komuniciranja

vrijedi čekirati
slobodno vrijeme...

osijek031.com
novosti, forum...

moto-fanatik.net
motori, putopisi...

Church cool
let's pop out for a burger ;)

idemo na Čvarak party
svakog svibnja u Opatiji...


blogovi...

Salezijanski novaci
interesantan blog o zanimljivom crkvenom redu

Mali cvrčak
blog OŠ Vladimir Nazor iz Slavonskog Broda. Klinci su bili super i se jako im svidjelo u Kopačkom ritu...

Becarac
blog o Slavoniji i srodnim temema


20.11.2007., utorak

Iskrenost u reklami ili ne?

Oral-B ipak gubi bitku protiv braće Gric i Grec!


Evo da s vama podijelim jedno razmišljanje o reklami koju sam danas uhvatio na TV-u.

U reklami se pojavljuje podijeljen ekran gdje s jedne strane netko četka li ga četka zube "staromodnom" generičkom četkicom dok s desne strane ekrana neki high-tech i higijanski osviješten tip lagano i pomno svoje zube prelazi najnovijom Oral-B električnom četkicom za zube. S lijeve strane ovaj jadnik koji će i nakon ove reklame ostati pri svojoj dobroj staroj, po dizajnu vjerojatno originalnoj Nivetinoj* kefici* ;) i nakon duuugog četkanja imati će naslage "dreka" uz korjen zuba, a ova Oral-B faca imati će biserno bijele zube. I sad bi pomislili "dobro i što sad stim?" Jel' tako? E pa radi se o detaljima. Naime, ako bolje pogledate i tu desnu stranu s tim bisernim zubima, vidjeti ćete da i na njima nakon detaljnog kruženja električnom četkicom još uvijek ostaju, istina vrlo male, naslage ručka, vina, kolača... Oral-B je pokušao igrati na kartu iskrenosti u reklami za četkicu za zube.

Hmmm, pretpostavljam da svi mi dobro znamo da koliko god četkali ne možemo do kraja ukloniti sve bakterije i druge stanovnike zuba pa čemu onda u reklami, koja nas treba potaći da u trgovini prepunoj razno-raznih četkica slične kvalitete posegnemo baš za tom Četkicom, priznati da niti ona nije 100% učinkovita?

Javno priznanje da ni vaš proizvod ne će pomoći u dobivanju najčišćih zuba nikako ne može pomoći prodaji. Malo laži kupac ipak tolerira, ako mu u ovom slučaju one pomažu da si ispriča priču o osobi s najlijepšim osmjehom na svijetu.

Još jednom da ponovimo za društvo iz Brauna i Oral-B-a: Svi marketinški stručnjaci su lažljivci! (s pokrićem naravno)

* Niveta - tvornica raznih četki za kućanstvo iz Osijeka
* kefica - tako je moja omama znala reći za četkicu za zube. Na žalost sličnu je riječ koristila za onu četku koja stoji pored WC-školjke, pa među nama taj izraz nije nikada zaživio u praxi ... i sad bi ona rekla da sam baš "eklhaftan". A bila je zbilja super baka :)

- 21:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #