MarketingUzRakiju

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog o marketingu. Komentari aktualnih događaja iz svijeta oglašavanja, brandiranja, turizma. Razmišljanja o promociji Hrvatske i domaće proizvodnje...

mislav.pavosevic@gmail.com
...za slučaj da vam se blog sviđa toliko da dio želite za sebe njami

Zanimljivi linkovi
o marketingu...

Where land loves the skies
stranica o turizmu i turističkim vodičima u Slavoniji i Baranji

Seth Godin
marketing guru

Adland
"ne uvijek ugodne novosti o reklamama"

Adforum
pogledajte najnovije reklame

Marketing UP
hrvatski časopis o marketingu

Gledaj oko sebe
blog o marketingu, gospodarstvu...

Epoha
časopis za kulturu komuniciranja

vrijedi čekirati
slobodno vrijeme...

osijek031.com
novosti, forum...

moto-fanatik.net
motori, putopisi...

Church cool
let's pop out for a burger ;)

idemo na Čvarak party
svakog svibnja u Opatiji...


blogovi...

Salezijanski novaci
interesantan blog o zanimljivom crkvenom redu

Mali cvrčak
blog OŠ Vladimir Nazor iz Slavonskog Broda. Klinci su bili super i se jako im svidjelo u Kopačkom ritu...

Becarac
blog o Slavoniji i srodnim temema


19.07.2007., četvrtak

Stari post No. 2:

«Što kažeš na tramvaj s “0” čekanja?»

Najprije pomišljam – opa! GPP, svaka čast! Nastojim ne razmišljati o tome što se u zadnje vrijeme pretvaram u jednog od onih motoriziranih Osječana koji tramvaj vide samo kao smetnju prilikom prolaska kroz onaj čudni kružni tok na Đakovštini i pokušavam prokužiti otkud sad odjednom društvu iz GPP-a toliko kreativnosti i love – pa nema ni jedne tramvajske i autobusne stanice na kojoj me ne prati to nadasve interesantno pitanje!

Tramvaj s “nula” čekanja pojavio se upravo u vrijeme kada je osječki Gradski prijevoz putnika najavio bolje, brže usluge, ali – jesu li oni zbilja sposobni za takav novi, zanimljiv pristup tržišnom komuniciranju u prijevozničkim uslugama?

U idućih tjedan dana zajedno s nekoliko svojih suradnika živio sam u nadi da su kolege marketingaši iz GPP-a zbilja shvatili koliko je važno ulagati u kvalitetnu promociju. Sav sretan odlučio sam nakon dugo vremena kupiti tramvajsku kartu, tek tako – za vožnju iz fore!

A onda - šok! Iako je u meni stalno tinjala vatrica nevjerice, prva vožnja u susjedni grad potvrdila je sve sumnje u kreativnost GPP-a. Uz rub ceste dočekala me je nova zagonetka: «Što kažem na cestu s “0” zastoja?»

Kažem WTF!

Više mi ništa nije bilo jasno…, a kada sam sljedeće večeri uhvatio vremena za kratki odmor pred televizorom, uslijedilo je konačno razočarenje uz pitanje: «Što kažem na Bezalkoholno Piće s “0” šećera?»

Kažem isto što oni klinci u reklami za «torticu», uz dodatak: Kakve to veze ima s cestom i tramvajima???

Ipak, najvjerojatnije ću kupiti to Bezalkoholno Piće «Zero», ali samo zato da probam kakav je okus nove GPP-ove usluge ;)

- 12:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #