MarketingUzRakiju

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog o marketingu. Komentari aktualnih događaja iz svijeta oglašavanja, brandiranja, turizma. Razmišljanja o promociji Hrvatske i domaće proizvodnje...

mislav.pavosevic@gmail.com
...za slučaj da vam se blog sviđa toliko da dio želite za sebe njami

Zanimljivi linkovi
o marketingu...

Where land loves the skies
stranica o turizmu i turističkim vodičima u Slavoniji i Baranji

Seth Godin
marketing guru

Adland
"ne uvijek ugodne novosti o reklamama"

Adforum
pogledajte najnovije reklame

Marketing UP
hrvatski časopis o marketingu

Gledaj oko sebe
blog o marketingu, gospodarstvu...

Epoha
časopis za kulturu komuniciranja

vrijedi čekirati
slobodno vrijeme...

osijek031.com
novosti, forum...

moto-fanatik.net
motori, putopisi...

Church cool
let's pop out for a burger ;)

idemo na Čvarak party
svakog svibnja u Opatiji...


blogovi...

Salezijanski novaci
interesantan blog o zanimljivom crkvenom redu

Mali cvrčak
blog OŠ Vladimir Nazor iz Slavonskog Broda. Klinci su bili super i se jako im svidjelo u Kopačkom ritu...

Becarac
blog o Slavoniji i srodnim temema


19.07.2007., četvrtak

Uskoro slijedi prvi post...

...ali ne i prvi koji sam objavio na blog.hr-u ... pa evo neki od ranijih koji su orginalno objavljeni na markething.blog.hr:
PS. hvala za pomoć Marketinže thumbup



Može čašica brandya?

Što prvo pomislite kada čujete riječi «lega», «Drava», «veslanje», «secesija», «prvo hrvatsko pivo» …Osijek možda?

Ako ste i vi jedni od onih kojima, prema nedavnom istraživanju, kada čuju riječ Osijek u glavi sijevne slika rakije i ljutih kobasica, traktor zapeo u blatu, rumena snaša ili nedajbože kakav nacvrckani baja onda je pred gradom koji je još u davno doba ponosno držao rekord za najduži drveni most u svijetu, stvarno velik posao mijenjanja imidža.

Sami Osječani voljeli bi da drugi njihov grad vide kao poželjno kulturno i turističko odredište, plodno mjesto za gospodarska ulaganja, grad prepoznatljiv po svojim znanstvenim i sportskim ostvarenjima i tradiciji, kao grad snošljivosti i ugodnog života.

E sad, ima li Osijek temelja za takvu viziju vlastitog «branda» ili će sav napor završiti na odličnom promo-videu i jumbo-plakatima s kojih će vam se na putu kroz Lijepu Našu smiješiti osječki viseći most? Mi mislimo da ima!

Posao izgradnje «branda» mora uključivati sve koji mogu pridonijeti stvaranju slike o poželjnom mjestu za život ili odmor. I teta Ruža kod koje svako jutro kupim najukusnije kifle na svijetu (i radnik u mljekari koji pazi da jogurt koji ću smazati uz kiflu uvijek bude najviše kvalitete) i moja susjeda koja brine da nam je stubište puno cvijeća, kontrolor u tramvaju, policajac u Strossmayerovoj, ona glumica koja je u ponedjeljak odlično odigrala ulogu kćerke Nikole Šubića Zrinskog u HNK, čuvari osječke «katedrale», tvrđavski panduri, Robert Seligman, Mirna Rajle-Brođanac i da ne nabrajam više, svi, baš svi mogu i trebaju biti dio priče o stvaranju «branda» grada Osijeka… Samo sve te «molekule» treba povezati u jedinstvenu cjelinu.

Znači ako Osijek želi da ga u skoroj budućnosti turisti, ulagači, slučajni prolaznici i sami građani dožive zbilja kao «grad po mjeri čovjeka», pred ekipom koja je oformljena da se zabavi «brandingom» grada zbilja je opsežan i odgovoran posao… Namjerno kažem «da se zabavi» jer ovakvom projektu treba pristupiti essekerski opušteno ali ozbiljno, a na kraju se dobro zalaufanom projektu može nazdraviti i uz čašicu brandija… ili možda ipak bolje štamplicom rakije!



Branding PLUS 1/3

Važan je dio «brandiranja» naravno promocija uključujući i slogan koji će kvalitetno komunicirati s ciljnom publikom tj. kupcima. U slučaju gradova slogan mora predstavljati karakter grada, mora nositi zanimljivu i šaljivu poruku, biti originalan i navesti vas da posjetite upravo taj grad.

Ovako od prve na pamet mi pada svojevrstan nadimak za Ilok - «Dubrovnik na Dunavu» ili za Osijek - «Grad po mjeri čovjeka», ali inače se ne mogu sjetiti nekog pravog nadimka ili slogana za neki hrvatski grad. Ameri su tu otišli puno dalje.

Evo nekoliko zanimljivih nadimaka:

1. The Big Apple - New York City
2. Sin City - Las Vegas
3. The Big Easy - New Orleans
4. The Windy City – Chicago
5. The City of Brotherly Love – Philadelphia
6. Porkopolis – Cincinnati
7. The Biggest Little City in the World – Reno
8. The Mini Apple – Minneapolis
9. BrewCity – Milwaukee …ovaj mi je omiljeni ;)


…i slogana za američke gradove:

1. What Happens Here, Stays Here. - Las Vegas
2. Where the Odds Are With You. – Peculiar
3. The City That Never Sleeps. - New York City
4. The Town Too Tough to Die. – Tombstone
5. Only in San Francisco. - San Francisco
6. Where People Are Warm Even When Weather Isn’t. – Andover

- 12:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #