°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

aNA,bEBA I mEMA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANAwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BEBAmah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MORENAwave

MI SMO...
Ana,Bernarda i Morena...još jedne od zbunjenih tinejđerica...17 god...koje tragaju za svojim pravim ja...Istražujemo...pronalazimo... ispitujemo same sebe...tražimo svoj put...Image Hosted by ImageShack.us

volimo zanimljive ljude,zabavu,slatke tajne,dobre dogovore i planove...volimo se ponašati kao luđaci sa frendovima se zezamo samo nama poznatim i zanimljivim forama i kad nas drugi promatraju misle da nismo normalne...ha ha...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
volimo kada ljudi vole nas,kada traže od nas savjet,kada imaju povjerenja u nas,koji nas vole baš ovakve kakve jesmo...volimo ljude koji će ti pomoći kada ti pomoć treba i one koji će biti sretni zbog tebe ako ti se dogodi nešto lijepo jer pravi prijatelj nije nužno onaj koji ti pomogne u nevolji već je pravi prijatelj onaj koji se veseli tvojoj sreći i uspjehu...volimo ljude koji su ljudi u pravom smislu te rijeći...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nevolimo ulizice,pokvarene ljude,nepoštenjake,ljubomorne ljude,one koji misle samo na sebe koji vole jedino sebe...mi volimo život i zabavu i to je važno...razmišljamo o bliskoj i dalekoj buducnosti,trudimo se oko sebe i drugih,volimo ljude i mnogi vole nas,za drugo ne marimo,imamo ciljeve i prioritete mada variraju iz dan u dan...Image Hosted by ImageShack.us

često se podcjenjujemo i nismo svjesne svojih kvaliteta i sposobnosti...svaki nam je dan nova borba...sve u svemu previše razmišljamo i velike smo buntovnice...unatoć svemu smijemo se jer smijeh je ljek...hehehe...Image Hosted by ImageShack.us
-morenin msn: morena_radic@hotmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-bebin msn: b.e.b.a.2205@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azurno nebo čekamo zoru
pet- šest mladih golubica
nasmiješena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi šetale
pravile se da smo važne
ma da smo pametne i snažne
sanjale smo zemlje daleke

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su naši snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojčice žene postale
a neke su se već i udale
ja još čekam azurne zore
ma ja još želim preplivati more
ja još sanjam zemlje daleke

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
INES

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOMINIK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
STANIĆ

Image Hosted by ImageShack.us

PERKAN

Image Hosted by ImageShack.us

BABIČKA

Image Hosted by ImageShack.us

MIRA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TENA

Image Hosted by ImageShack.us

INES

POŠTO OBOŽAVAMO DINU MERLINA OVDJE SU NARAVNO I NJEGOVE PJESME





Dino Merlin
Otkrit cu ti tajnu


Ne, nisam ti rekao sve
jednostavno nisam
imao snage za to, o
ne, nisam ti rekao da
da je nekad ovo mirno
more bilo nemirno

Al' neke se noci naprosto dogode
neke te oci do smrti pogode

Ne, nisam ti priznao da
da sam ponekad i sam
pozelio da odem na dvor
ali sam ostao ona ista osoba
kakva sam zelio da budem
kad budem izlazio

Al' neka se vrata pretesko otvore
neke se rijeci jos teze izgovore

Otkrit cu ti tajnu, koju sam skriv'o
danima sto sja u pjesku zivom
otkrit cu ti tajnu sta se klanja
kad se covjek umori

Otkrit cu ti tajnu, koju sam skriv'o
godinama sto su ostale u pjesku zivom
otkrit cu ti tajnu sta se klanja
kad se ljudi umore od bjezanja

Ne, nisam ti priznao nju
taj pust led ledeni pojas pod opsadom
ni to da se ljudi sumnjom zaraze
o Boze jednako lako kao i prehladom

Al' neke se noci naprosto dogode
neke te oci do smrti pogode


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Smijehom strah pokrijem

U vrijeme kada sumnja
izlazi iz zbunja
u vrijeme kada svako
u svakoga sumnja

Gdje smo sada mi
gdje su one rijeci velike
gdje smo sada mi
od Australije do Amerike

Gdje je ona ptica
sto imala je glas
sto nosila je uvijek
dobru vijest za nas

O da l' smo rodjeni zli
il' smo u putu to postali
o da l' smo rodjeni zli
il' smo isti k'o ostali

Smijehom strah pokrijem uvijek
kad otkrijem da si sretna
daleko od mene na kraju svijeta
gdje svako za sebe tugu tka

Smijehom strah pokrijem uvijek
kad otkrijem da si sretna
daleko od mene ma nek' si dobro
nek' ruza ne vene kad venem ja

U vrijeme kada sumnja
protice kroz vene
kome je to stalo
do tebe i mene

Mi nismo rodjeni zli
mi nikad nismo to ni bili
mi nismo rodjeni zli
voljeti nismo ni prestali


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
E, otkad se nisi javila


Hladna zima se sunja sa avale
ti spavas snom pravedne
tri puna kofera sjevera
e, otkad mi se nisi javila

Ja nikome o tebi ne pricam
samo vrtim film na sto nacina
u srcu tuga ordinira
e, otkad mi se nisi javila

Ne, ne, ne, ne
otkad mi se nisi javila
e, otkad mi se nisi javila

Ja nikome o tebi ne pricam
samo vrtim film na sto nacina
u srcu tuga ordinira
e, otkad mi se nisi javila


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Ako nastavis ovako

Znam, zatvorit ces vrata treskom
i pobjeci zore prvim bljeskom
prije no u sobu udje dan

Znam, s jedne ce strane broja dva
ostati bol i tisina
svih onih sretnih godina

Pazi kako hodas, gazis moje snove
to nije moda, to niko tako ne zove

Ako nastavis ovako
od starca ces napravit' mladica
ako nastavis ovako
od jakog ces napravit' slabica

Znam, ostat ce zdjela pitanja
na pola puta do svitanja
i jedan pravi odgovor

I tad zatrazit ces opravdanje
izgubiti svo postovanje
s nama je davno sve gotovo

Pazi kako hodas, gazis moje snove
to nije moda, to samo ti tako zoves

Pazi kako hodas, gazis moje snove
to nije moda, to niko tako ne vode


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Moj je zivot Svicarska

S vremena na vrijeme
tvoje ime spomenem
s vremena na vrijeme
telefon okrenem
988 niko ne znam ko sam

Oprosti mi sto smetam
znam da je kasno
i da si zauzeta
al' valjda ti je jasno

Nocas sam u krizi
k'o toranj u pizi
nocas budi dobra
k'o sto nikad bila nisi, ti znas, da

Moj je zivot Svicarska
skoro pa savrsen k'o blistavi brilijant
vjestom rukom izbrusen
imam sve sto pozelim samo jedno ne
da me neko bar na tren voli zbog mene

S vremena na vrijeme
tvoje ime spomenem
onako bez dileme tvoj broj okrenem
nocas me je stalo cujes li budalo
dodji dok me nije srce izdalo


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Poljubih te sinoc

Poljubih te sinoc
u snu te poljubih
kao i svake noci

Dodirnuh ti lice
i ruke i oci
kao i svake noci

Dodjoh ti sinoc s daleka puta
prosu se ljubav iz starog kaputa
i bi svjetlo, i zlatna zora
i bi sto bit mora

Kao u dobra stara vremena
lipa nam napravi hlad
ti bijese stidna, zaljubljena zena
ja bijah lud i mlad

Sta bi pa suza iz oka kanu
sledi se ljeto u istome danu
ti dodje i ode na splavu meduze
i ovo sna mi uze

Od bola do bola
navik'o da lutam
da l' cu ikad gnijezdo svit'
da l' cu ikad sretan bit'


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Ja sam na te naviko


Sanjam slijeces na moj prag
ja prostirem svilen sag
tvoja mokra stopala
sad bi tako plesala

Sanjam kisu, crven krov
da se budim kao nov
sanjam davno sanjano
sto mi nije sudjeno

Prsti djerdan za tvoj vrat
hladne usne vode rat
i sve teze podnosim
sto te vrijeme odnosi

Ide ko zna koja zima
na put oko svijeta
lazu te kad kazu
da sam sretan

Laku noc moja
mala barbiko
dzaba sve, al ja sam
na te navik'o
usnama slucajno
ali srcem beskrajno


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Kad si rekla da me volis


Ti nikad nisi ni u sali
o ljubavi sa mnom probala
uvijek si neke odlikase
kraj sebe k'o cuke vodala

Al' ko sem Boga zna
kada gvozdje postaje grozdje
al' ko sem Boga zna
odakle to i kako dodje

Kad si rekla da me volis

Al' ko sem Boga zna
da l' si budna il' spavas
imas li pojma gdje sam sad
da l' ti ista jos znaci ako cujes
da dolazim u onaj grad

Kad si rekla da me volis
prvi put kad si rekla to
da ti tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo
kad si rekla da me volis
prvi put kad si rekla to
kad si rekla da me volis

Al' moja dusa zna
da l' si budna il' spavas
imas li pojma gdje sam sad
da l' ti ista jos znaci ako cujes
da dolazim u tvoj grad

Pogledaj me sad
skoro da sam sijedi starac
to je opsjena jos sam onaj isti
sto bi dao sve na cemu mi zavide
samo za taj tren da to moje oci vide

Da l' si budna il' spavas
imas li pojma gdje sam sad
da l' ti ista jos znaci ako cujes
da dolazim u zabranjeni grad

Da ti kazem da te volim
zadnji put da izgovorim to
da mi tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo

Kad si rekla da me volis
prvi put kad si rekla to
da ti tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo
kad si rekla da me voliš


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Moze li se u ratu


Nocas sam cutio tvoje oci
onako tamne kao lug
nisam ni slutio da cu te sresti
na ovoj cesti sto vodi u krug

Jedna je suza vrela od bola
niz tvoje lice potekla
ja sam te pit'o da ne bi skit'o
ti nisi rekla ni porekla

O Boze, moze li se u ratu
nije li prevelik grijeh
o boze, mogu li ti k'o bratu
priznat' da sam zaljubljen

Nocas je kisa ulice prala
a ja jos uvijek pronalazim trag
godina sto me nisi zvala
i ko zna gdje i ko ti je drag

A ja sam vojnik, ja cuvam strazu
nikad te ne bi izdao
ma sto da bilo, ma sto da kazu
nikad te ne bi prodao


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Nemam ja osamnaest godina


Zatvori oci zelenooka
nocas opet igra stari film
ti si ta glavna uloga
a ja, ja ne postojim, mene nema

I neka bude sto biti mora
al' bez suza i velikih rijeci
predugo gledah u sunce
kao da to ne zna opeci

Al' jos bih s tvojih dlanova vode popio
i kao nekada led otopio
i ovom ljevicom te zaprosio
mala moja, al' je za to prekasno

Nemam ja onih osamnaest godina
ni mac u grudima da bih opet sve iz pocetka
nemam ja milion sudbina pa zar nije
dovoljna ova jedna tako bijedna

Od nove boli stara ce proci
ne tako davno sam slusao o tom'
jedno su samo puste rijeci
a drugo se kruni u srcu mom


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Nesto lijepo treba da se desi


Zatvori oci
pomisli na me
vrati film
u prosle dane
tiho u sebi
sapni mi ime

Zatvori oci kao
nekada davno
kad nam je bilo sve
do mora ravno
nek tvoja njedra
budu mi jedra

Hajde nocas mi dodji
svega mi donesi
nocas nesto lijepo
treba da se desi

Hajde nocas mi dodji
bice vina i pjesme
ja bez tebe neznam
ja bez tebe ne smijem

Meni je mnogo
a tebi sitnica
ja sam ti uvijek
bio samo skica
a nikad slika ni slicica

Zatvori oci kao
nekada davno
kad nam je bilo sve
do mora ravno
nek tvoja njedra
budu mi jedra


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Ostat ce istine dvije


Sinoc sam imao krila
poletio u nebo visoko
tako si blizu bila
tako duboko

Sinoc su igrale sjene
mirisala na med tvoja soba
nesto si htjela od mene
u ono vrelo gluho doba

Ostat ce istine dvije
tvoja da niceg bilo nije
moja da bolujem
kao nikad prije

Bog mi je svjedok za ljubav
htio sam nekog bore da mi brise
htio sam ti bit' oluja
a ti si htjela malo tise

Sinoc su igrale sjene
mirisala na med tvoja soba
nesto si htjela od mene
ali nisi smjela da probas


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Dino Merlin
Pogledaj sa prozora


Pogledaj sa prozora
mozda ces prepoznati
korak moj od olova
jos ti ne da zaspati

Duga zima, najduza
u kosti studen uvlaci
za koga bolna ne bila
taj lijepi kaput oblacis

Mnogo je vremena proslo
skoro zivota pola
bilo je zena i vina
al' niceg' kao bola

Kad bih te ponovo sreo
sta bih ti mogao reci
rijec bi u grlu stala
a ti ne bi vjerovala

Ostala si suncana
strana moje ulice
ostala si velika
sve su drugo mrvice












...još neke nama drage pjesme:

:: Sama ::

REMI:
Kako bi bilo da za nekih dvaest godina
pogledam natrag i shvatim što sam propustila
Kak bi mi život izgledo da sve se svodi na
uzdisanje za snovima što sam popušila.

Dok su mi svi govorili ne budi blesava
Ziher je ziher kolotečina je sigurna
Nađi si poso, ko još živi sam od pjesama
Ipak sam zagrizla bez žaljenja

I ko zna da li bi imalo sebe voljela
da sam bar jednom po tuđoj želji zaplesala
I moje odluke, nisu uvijek razumne
al su najbolje – za mene ispravne.

REFREN:
Daj mi da sama probam
Ja znam što je najbolje
Daj mi da sama hodam
sama ću uspijet sve.

Daj mi da sama probam
Lako ću naučit se
Daj mi da sama hodam
spremna sam na najgore.

REMI:
Tvrdoglava sam pa ne pristajem na uvjete
Kad jednom pogneš glavu, drugi put te ucjene.
Ne trebam poduku, ni tuđe zlatne savjete,
ako su zlatni, što ih na sebe ne primjene.

Jučer mi pružaju ruku, ko fol, da pomognu
Danas mi ta ista pomoć dođe na naplatu
Jučer mi nude da za mene vezu potegnu
Danas podvaljuju, da zbog njih sam tu.

Sorry al nebi htjela da za dvaest godina
pogledam natrag i shvatim što sam propustila.
Pa slušam srce makar zvučalo otrcano
Jednostavno – za mene ispravno.

REFREN

SHOT:
pusti me da pogriješim sam, čak da grešku ponavljam,
bitno da pokušam, sve isprobam jer nije me sram,
i kad griješim neka griješim, pa što se to tebe tiče,
mogu sam, samo znam da ne trebam tvoje priče,
neću bit ko ti, poslije si mislit što bi bilo,
mi smo drukčiji, meni se drukčije dogodilo,
posložilo da je kako je - bolje il lošije
pusti me, oću sam probat sve,
ne ne ne trebam savjete, ne trebam te da me vodiš,
ne ne ne trebam borca da za mene bitke vodiš,
imaš svoj život, sam po svome živi ga,
mene pusti da pokušam sam,
ak ne uspijem - a jebi ga!

REFREN




PARNI VALJAK
Mijenjam se


Spremam police praznim ladice
bacam stare stvari
u ove cipele nitko ne moze
vrijeme dojam kvari

U mojoj glavi se svadja
gomila ljudi
nadam se da se ne cuje
a dijete u meni
jos uvijek se cudi
kamo sve to putuje

Mijenjam se, mijenjam se
mijenjam se, nije da me boli ali
mijenjam se, mijenjam se
i nije mi po volji

Stranice dnevnika samo sjecanja
a Neda se udebljala
u njene cipele nitko ne moze
toliko je razloga

U mojoj glavi se svadja
gomila ljudi
nadam se da se ne cuje
a dijete u meni
jos uvijek se cudi
kamo sve to putuje

Iz ogledala me gleda
netko drugi
ne, to nisam ja
jos sam uvijek isti klinac
kakvog si upoznala

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Vesna Pisarović- Ja čekam noć

Nije mi jutro prijatelj najdrazi
kad svi se bude mene san potrazi
nije mi jutro najdraze vrijeme
noc mi je draza jer uspomene
dolaze kad je tama pred nama

Ja cekam noc kad spava grad
u tvoje snove udjem tad
i hodam na prstima
da ne bi te probudila

Ja cekam noc kad krijesnice
osvijetle stazu do tebe
i imam samo rijeci dvije
koje ti kazu vrati se

Sunce bi htjelo u moje odaje
mjesec se ne da, njemu se ostaje
a ne zna sunce da nije jedno
ima jos jedno jednako vrijedno
koje sad spava, mene ne cuje


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Fergie-Big girls don't cry

The smell of your skin lingers on me now
Your probably on your flight back to your hometown
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself in center, Clarity, Peace, Serenity

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, Myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
I'ts time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps until I'm full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they
And I foresee the dark ahead if I stay

Like the little school mate in the school yard
We'll play jacks and uno cards
I'll be your best friend and you'll be mine
Valentine
Yes you can hold my hand if u want to
Cause I want to hold yours too
Well be playmates and lovers and share our secret worlds
But its time for me to go home
I'ts getting late, dark outside
I need to be with myself in center,
Clarity, Peace, Serenity


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Bijelo Dugme
Evo zaklet´ ću se


E, nosite ovu pjesmu
zadnji put, u jednu ulicu
kraj rijeke, zauvijek zabranjenu
samo za moje korake

E, kada bi, neko granu masline
ej, na jedna vrata odnio
vrata što sam zauvijek
davno, davno, zatvorio

Evo zaklet' ću se ja pred svima
svim na svijetu i svime što imam
da je nikad nisam htio
da je nisam volio
i da ne bolujem
pred svima se zaklinjem
pred svima, al' pred
Bogom ne smijem

Pjesma uvijek miriše na uspomene
recite joj tako ako pita za mene, ej

O, pjesma, ej, uvijek
miriše na uspomene
recite joj tako ako
pita za mene

Zauvijek zabranjenu, ej
samo za moje korake

Zauvijek zabranjenu

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Jednu mladost imam

Gdje je sada drustvo nase
jos se tebe sjetim cesto
tamo ispod starog mosta
tu je bilo nase mjesto

Ja cu sada naglas reci
ono sto odavno znamo
bas je steta sto smo uvijek
prijatelji bili samo

Jednu mladost imam
samo srce jedno
a mi nismo zajedno
generacija se rastaje i dijeli
tebe su mi uzeli

Bez tebe mi nema dana
tuga me za tebe veze
nije na mom srcu rana
to je nesto puno teze

Ljubav ubija me njezno
ubija me polagano
postalo je neizbjezno
da se i ne pozdravljamo


Plavi Orkestar
Od rođendana do rođendana


Ponekad se probudim
želim da te poljubim
u sobi bez ijedne sjene
nikog samo ja i vrijeme

Sve se može srediti
ali tebe ništa
ne može zamijeniti

Kradem noći danima
s najboljim jaranima
ponekad sam slabe volje
prazno mi je ali bolje

Sve se može srediti
ali tebe ništa
ne može zamijeniti

Ja od rođendana pa do rođendana
čekam samo poziv tvoj
makar prazne riječi,
biće dovoljan mi znak
da jos nije gotovo

Svaka nova godina
je slatka nepredvidljiva
u danima budućnosti
hiljadu mogućnosti

Sve će se promijeniti
ali šta će tebe
šta će mi zamijeniti

Dovoljan mi znak
da sam nekad bio, samo tvoj


Host unlimited photos at slide.com for FREE!



Host unlimited photos at slide.com for FREE!

3 Doors Down- So I need you

If you could step into my head,
tell me would you still know me
If you woke up in my bed,
tell me then would you hold me
Or would you simply let it lie,
leaving me to wonder why
I can't get you out of this head
I call mine
And I will say

Oh no I can't let you go, my little girl
Because you're holding up my world
So I need you.
Your imitaion of my walk and the perfect way you talk
It's just a couple of the million things that I love about you

So I need you

And if I jumped of the Brooklyn Bridge,
Tell me would you still follow me
and if I made you mad today,
tell me would you love me tomorrow?
Please. or would you say that you don't care,
and then leave me standing here
Like the fool who is drowning in despair and screamin'

Oh no I can't let you go, my little girl
Because you're holding up my world,
so I need you.
Your imitaion of my walk and the perfect way you talk
It's just a couple of the million things that I love about you.

So I need you

I'm on my own

Oh no I can't let you go my little girl
Because your holding up my world,
so I need you.
Your imitation of my walk and the perfect way you talk
It's just a couple of the million things that I love about you.

So I need you


Host unlimited photos at slide.com for FREE!



Host unlimited photos at slide.com for FREE!

3 doors down-Away from the sun

It's down to this
I've got to make this life make sense
Can anyone do what I've done
I missed life
I missed the colours of the world
Can anyone go where I am

'Cause now again I've found myself
So far down, away from the sun
That shines into the darkest place
I'm so far down, away from the sun again
Away from the sun again

I'm over this
I'm tired of living in the dark
Can anyone see me down here
The feeling's gone
There's nothing left to lift me up
Back into the world I've known

'Cause now again I've found myself
So far down, away from the sun
That shines into the darkest place
I'm so far down, away from the sun
That shines the life away from me
To find my way back into the arms
That care about the ones like me
I'm so far down, away from the sun again

It's down to this
I've got to make this life make sense
And now I can't do what I've done

And now again I've found myself
So far down, away from the sun
That shines the life away from me


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

:: Odrastanje

SHOT:
Stajali smo jedni do drugih
ponosno nasmiješenih lica
dok smo primali maturalnu svjedodžbu od profesorica
zadnji dan valjda da smo svi stajali skupa,
zadnji dan da smo bili ekipa,
škvadra, trupa
izgleda ko jučer a kolko godina već prošlo je
u sjeni da ne primijetiš potiho samo nestaje
sva veza među nama
greška il' defekt?
riječ prijateljstvo iz prezenta ode u perfekt
imamo se rad
al nemamo se baš,
danas brijemo svoj film, ne postoji onaj naš,
dal smo bili mladi naivni il' smo već tad kalkulirali
neki su zaposlili se,
neki diplomirali
neki su i danas još ostali djeca,
nekima se rodila djeca,
svi smo svojim putem pošli,
neki stali na po puta,
neki došli - stigli tu di su sad,
neki su napustili svoj grad
vratit se ne možemo a i da možemo kako bi
kad promijenili smo puteve ko kolosjeke vlakovi
jednom u životu ekipa se naglo rastaje
valjda to zovu odrastanje

BRIDGE:
Koliko toga je stalo sad među nas...
kol'ko promijenili smo se,
dal smo drukčiji danas,
koliko stvari nas dijeli i razvaja...
kako i kad se dogodila promjena


REFREN:
Kažu da mijenjam se
Kažu «Nek', to dobro je!»
Kažu svi su to već prošli sve
i nekad teško je
da teško je...

Kažu da ne bojim se
Kažu al to ne tješi me
Kao, njima sve to lako je
Dižem srednjak svijete – rađe ostajem dijete.


SHOT:
kad se sretnemo nešto nas vraća nazad,
al šta's sad kad previše stvari se već promijenilo,
pa ajd sad ti pričaj o nečemu,
nađi zajedničku temu
postalo je preteško pričat o bilo čemu
sjetiš se bivšeg razreda
lica, imena,
al grozno je kad ne možeš se sjetit svačijeg prezimena
vidimo se rijetko pa sječanje lako blijedi,
školskoj ploči i kredi nema traga više,
sjedi svatko sam u životu,
razred više nas ne veže,
i preživljavat je danas izgleda puno teže
skupimo se svi jednom na godišnjici mature,
vrijeme stane i drago nam je opet vidjet bivše cure,
još su lijepe
izgledamo isti samo smo stariji
mirniji smo, ozbiljniji,
nismo skloni pizdariji ko nekad,
ko da s godinama pomalo smo otupili,
izgubili onu oštrinu,
smirili se, zaljubili
počeli mislit samo na sebe,
sazrijeli onog dana kad su nas počeli oslovljavat sa "vi"
sve se promijenilo al nije sad da mi nedostaje
to je sve samo odrastanje

REFREN




Host unlimited photos at slide.com for FREE!

LINKIN PARK- NUMB

I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless
Lost under the surface
I don't know what you're expecting of me
Put under the pressure
Of walking in your shoes
(Caught in the undertow / Just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow / Just caught in the undertow)

I've
Become so numb
I can't feel you there
Become so tired
So much more aware
I'm becoming this
All I want to do
Is be more like me
And be less like you

Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly
Afraid to lose control
'Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you
(Caught in the undertow / Just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow / Just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take

But I know
I may end up failing too
But I know
You were just like me
With someone disappointed in you

I've become so numb
I can't feel you there
Is everything what you want me to be

PRIJATELJSTO I LJUBAV





AKO TI TREBA PRIJATELJ

-Možeš učiniti sve stvari
na ovom svijetu...
ali jednu ne....
"Ne možeš napustiti druga svog,
a ne pustiti ni suzu!"
- to ne može nitko...

-Kada se osjećaš potišteno,
kad u tvojim očima tuga vlada,
kada izgubiš svoju bitku
i želiš pobjeći od straha...
Kada suze počnu teći
sa svim ranama i boli;
sjeti se mog imena,
ako ti treba prijatelj...

Kada tama prekrije tvoju sjenu;
nadu u tvom životu,
kada se sve čini pogrešno
što ide tvojom stazom;
Biti ću tvoj put
najbrže što mogu;
samo to reci jednom,
ako ti treba prijatelj...

Kada smijanje nestane
i smiješka nema dugo na
tvojim usnama,
kada ti se sretni trenuci
čine strani...
Kada su sva tvoja sjećanja
iz prošlosti
bez sadržaja;
ja cu te bodriti
ako ti treba prijatelj...

Kada poželiš razgovarati;
i tvoji osjećaji ne slušaju,
kada pronađeš svoj cilj
i spremiš ga u arhivu...
Kada ti sunce daje svoju toplinu,
i kada šetaš sam po kiši;
još uvijek, ovdje sam
da ti vjerujem,
ako ti treba prijatelj..





ZAPAMTI (za sve one koji ne znaju smisao ovog života!!!)

NE…
…nikad se ne predomišljaj oko nečega
za što znaš da ti može donijeti samo osmijeh na lice…

…ne očekuj mnogo, i dobit ćeš sve
ali budi spreman,
jer neke se stvari dogode kad najmanje očekujemo
a kad te iznenade
ne razmišljaj o posljedicama
jer SAMO SE JEDNOM ŽIVI…

…ne bježi od trenutka
isključi mozak
opusti se i potpuno se predaj
nek te vodi srce
učini sve što kaže
jer znaš-SRCEM SE NAJBOLJE VIDI…

…smogni hrabrosti
negdje duboko
ona je uvijek tu u nama…

…smogni hrabrosti i PREKORAĆI GRANICU
taj korak je uvijek najteži
ali kad se granica prijeđe više ništa nije važno,
što si bio ili što ćeš biti
važno je samo SADA
jer SADA je jedino što imaš
i od toga napravi trenutak
koji će ti što duže biti razlog za život
koji će ti u starim danima mamiti osmijeh na lice
kad ćeš se prisjećati vremena kada si sve mogao
samo da si htio…

…nemoj tada žaliti zbog nečeg što je moglo biti
--NEKA BUDE--
uhvati se za SADA i ne puštaj
imaš samo jednu priliku
jer kad jednom ode više se neće vratiti…

…igraj na SVE ILI NIŠTA
uloži sve
jer zamisli koliko možeš dobiti
a kad bolje pogledaš shvatiš-
pa NEMAŠ ŠTO IZGUBITI…

…VRIJEME PROLAZI
ne možeš ga zaustaviti
ne možeš ga pobijediti
uvijek radi protiv nas…
…ali uvijek se bori DO ZADNJE KAPI KRVI
jer na kraju jedino što se broji
je koliko je bitaka završeno neodlučeno
koliko je puta jedini njegov adut bio samo
da proteče što brže može
jer vrijeme je najbrže kada živiš život punim plućima
a to ni u kom slučaju nije poraz
ŽIVJETI ŽIVOT PUNIM PLUÆIMA jedino je i samo
POBJEDA!!!…




jednostavno...želim te

…Želim te ljubiti
svakoga dana
i svake noći,
u našoj ljubavi
život će proći

Želim te osjetiti
svakoga jutra
kad oči otvorim,
i noću zaspati
kad te zagrlim

Želim ti dati
svaki trenutak
života svoga,
svaki otkucaj
srca moga

Želim ti pjevati
iz moje duše
svoje pjesme,
za tebe raditi
i što se ne smije

Želim ti pokloniti
najljepše snove
svaki svoj osmijeh,
poglede ljubavi
dok nas smrt ne rastavi…






Ako umreš prije mene,
pitaj možeš li povesti prijatelja.
Doživiš li stotu,
ja ću živjeti jedan dan manje od sto godina,
tako da ne moram živjeti bez tebe.
Pravo prijateljstvo je kao dobro zdravlje,
vrijednost mu se prepozna tek kada se izgubi.
Pravi prijatelj je onaj,
koji ulazi ,
kada ostatak svijeta izlazi.
Otac je uvijek rgovorio:
"Kada umreš, ako si imao pet pravih prijatelja,
imao si divan život.
Objeručke drži pravog prijatelja.
Oslonit ću se na tebe,
a ti se osloni na mene
i bit će sve u redu.
Prijateljstvo je um u dva tijela.
Ako bi svi moji prijatelji skočili s mosta,
ja ne bih skočio s njima,
bio bi dolje da ih uhvatim.
Ne hodaj ispred mene,
možda te neću slijediti.
Ne hodaj iza mene,
možda te neću voditi.
Hodaj pored mene i budi mi prijatelj.
Svi čuju što govoriš.
Prijatelji slušaju što govoriš.
Najbolji prijatelji slušaju što ne govoriš.
Prijatelj je onaj tko poznaje pjesmu tvoga srca
i može ti ju otpjevati kada zaboraviš riječi.
Idemo različitim životnim putevima,
ali svejedno kuda idemo nosimo dio jedan drugog.
Prijatelji su Božji način kako brine o nama.
Stranci su samo budući prijatelji.
Prijatelji su kockice pečene slanine
razasute po tanjuru životne salate.



KADA NE BUDE NAS
I kada prođe sve, kada ne bude ni tebe ni mene, ništa više neće biti važno, ni ono istinito ni ono lažno, kad nas ne bude! Hoću li imati hrabrosti u oči pogledati ljude, hoću li imati vjere u život koji će predamnom biti ili ću se negdje skriti, tugovati, možda i radovati! I kada prođe sve, kada ne bude tebe, kada ne bude mene, kada ne bude nas, u čemu ću onda tražiti spas kada je nisam u nama našao...



MOLIM TE...
Molim te, nemoj mi govoriti kako život trebam živjeti, nemoj mi Reći da poslije kiše sunce dolazi, kad mene uvijek neki crni Oblak pronalazi, nemoj mi govoriti da na sve trebam gledati s Vedre strane, jer gdje god se okrenem oko mene je sranje, Nemoj od mene promjenu očekivati jer uvijek će te ove tužne Plave oči dočekivati, Nemoj tražiti u svemu smisao kada je oko Mene besmisao, nemoj, nemoj to činiti sada, ne kažem da ne Postoji nada, ali pusti neka iz mene izađe sva ona bol što se Godinama taloži, pusti neka se sve posloži, jer ako itko Život Voli, to sam ja koji sam opstao unatoč silnoj boli...


Danas ću sačekati kišu da padne...

Danas ću sačekati kišu da padne, da me zatekne sama
Dok ulicam hodam, spreman svaku kap osjetiti na licu,
Danas ću čekati kišu da me potpuno smoči i da sapere
Moje oči navikle na suze, danas ću čekati kišu da padne
I gledati kako natapa ulice, travnjake sve, kako se
Spušta niz krovove kroz oluke i otječe ne znam kuda,
Danas ću hodati gradom kao neka luda koje se svi klone,
I slušati zvona kako zvone i sve one zvukove čudne,
Danas ću dopustiti i da me auto u prolazu zapljusne,
I sve one poglede pune čuđenja, prezira, gnjusne,
Danas ću, samo danas sačekati kišu da padne jer mi je
Došlo tako, eto samo onako, ali kakve sam sreće ni ta
Kiša danas pasti neće kada se meni hoće...



SVE ĆU UČINITI
Prosuti ću latice ruža pod noge tvoje, da lako gaziš
Koračajući ka meni, izlit ću korita rijeka da možeš kraticom
Do mene doći, lakše prijeći, pomaknuti ću brda i planine,
Očistiti sve udoline da ti bude lakše, nagovorit ću sunce
Da dulje sjaji, da te više grije, da ti bude toplije, zvjezdama
Ću reći da se skupe na jedno mjesto, da ti osvijetle put do
Mene, pticama ću reći da ti pjevaju pjesme o sreći, zaustaviti
Ću vrijeme da nevrijeme ne dođe, da ovaj trenutak ne prođe,
Sve ću učiniti i mnogo više, samo da lakše do mene dođeš,
Nasloniš glavu na moje rame i da te čujem kako dišeš..


KADA BI

I kada bi sve zvijezde zgasnule, lastavice u proljeće zakasnile,
Kada bi zora zaboravila na jutro a sunce se zakasnilo probuditi,
Izaći na put koji je Bog utro, kada bi rijeke tok promijenile
A godišnja doba mjesta zamijenula, svaka travka, cvijet, biljka
Uvenula, moja misao skrenula, kada bi noć postala dan,
Nestao svaki san i život na planetu, svaki smisao na ovome
I onome svijetu, ja ću te zauvijek u srcu nositi, tobom se
Ponositi i svemu tome prkositi..




Kada jednog dana glava mi klone na jastuk tvoj,
Kada prestane ovaj kratak život moj, znaj draga
Da ne napuštam tebe ja! Ostajem zauvijek tu
U tvome naručju, pogledu, srcu, u tvome snu!
Ostajem čuvati sve ono lijepo što život nam dade,
I znaj da ću uvijek da ti se prikradem i malo snage
Dadem za korak više, kada ti srce bude tiše!
Ja ću te pomilovati, nad tobom bdjeti iako ću
Htjeti na usne poljubac ti spustiti, tvoje lijepo
Lice dodirnuti, neću moći, neću smjeti stajati na
Putu tebi i tvojoj sreći, ali znaj da ću ti uvijek doći
Kada me pozove srce tvoje, jer će zauvijek biti moje...



Kako šutiti, kako šutiti više...
Kako šutiti, pogled skriti, kako misli ne otkriti
Pokretima dobro znanim? Kako osjećaje zatomiti,
Kako se ne polakomiti izreći, trag zamesti sreći
Koja se nazire? Kako pod plaštem tuge koja izvire,
Naći bar jedan kutak, sakriti trenutak od pogleda
Koji proždiru? Kako ponovno dobiti vjeru?
Kako šutiti više nego što šutim, nego što slutim,
Svaku misao pomutim, tugom išaram dok
U samoći izgaram pogleda sjetna, daleka,
S bolom u očima, u besanim noćima koje se
I na dan protežu, narušavaju ravnotežu
Nečega što već dugo živim? Kako šutiti više,
Kako biti tiše nego što jesam, biti svjestan
Da se ništa promijeniti neće, da neću
Otkinuti bar jedan mali komadić sreće,
Ni manji ni veći nego što mi treba pod ovo
Malo neba što me natkriljuje dok iz dana u dan
Kiša lije li lije, a mene već dugo nitko ne
Razumije, nitko mi se ne osmjehuje?
Kako šutiti, kako šutiti više...




Kada me ne bude više...
Kada me više ne bude, kasno će biti!
A htio bi bar još malo, bar malo zaspati,
Usnuti, koji san odsanjati, probuditi se,
Zoru dočekati, svitanje novoga dana! Želio bi
Vidjeti izlazak sunca, plavo nebo, nebeski svod!
Želio bi još malo prošetati ulicama ovoga grada,
Čuti buku glasova i automobila, nekoga susresti,
Ruku mu pružiti, mahnuti, osmjehnuti se,
Ka ptici posegnuti! Negdje sjesti, kavu popiti,
Novine pročitati!Želio bi još malo poljem
Prošetati, misli raspustiti, želio bi se opustiti,
Sagnuti, cvijet ubrati, pomirisati, na tebe misliti!
Bar još malo ovaj zrak udisati! Nisam ga želio
Drugima krasti, dovoljna ga ima za sve nas!
Želio sam još malo, još malo toga! Večer dočekati,
U nebo pogledati, zvijezde prebrojati i znam da ne
Bih stigao sve! Eto, samo sam to želio, još malo
Tužan biti, tugu svoju dijeliti, možda nekoga uveseliti,
Sreću dočekati bar na tren, a bit će kasno kada me
Više ne bude! Zar sam puno tražio? Zar sam se toliko
Odvažio za nečim posegnuti što nisam smio?
Zar sam htio biti veći nego što sam bio?
Nekome zasmetao, u vrt bez odobrenja ušetao,
Tuđim putem hodao, nešto ubrao što nisam smio?
Zar sam bezobrazan, tašt, ohol bio? Zar sam puno htio?
Bit će kasno! Kasno promijeniti misli, tok rijeke,
Ispraviti pogreške neke, koje možda nisu bile!
Kasno je, kasno! Nemam vremena više, ni da
Posljednje riječi ispišem i odem putem bez povratka-
Kada me ne bude više...




Kada sam te vidio prvi put, imao sam osjećaj da sve gori,
Da mi se asfalt topi pod nogama! Da se nalazim u žarištu
Plamena, koliko me tvoja ljepota dojmila! U tvojim očima
Vidio sam tugu kao u očima robinje, a tijela kao u boginje!
Kretala si se kao kraljica, jednostavna koraka laka!
Bila si prava gracija prepuna tajni nekih, koje si svojim
Držanjem skrivala, bolna iskušenja koja si prolazila!
Ti si bila rođena za ljubav koja tugu može zamijeniti u
Očima, koje su izgleda samo za suze znale! Ljepotom tvojom
Bio sam opčinjen kao nekim jakim svjetlom! Donijela si mi
Neki tajanstveni udisaj, koji mi je od pomirisane ruže ostao!
Što danas ostade? Čaša vina neispijena, cigareta ugašena,
Trag od tvoga ležanja! Ostade praznina i ova prokleta tišina!
Ostade trag tvojih usana na usnama mojim, posljednjeg
Dodira i gomila nemira nakon tvoga odlaska! Ostade moj
Pogled zakovan u neistinitost tvojih riječi! Kažeš;
Da ja to sve hoću, ovu jebenu samoću? E pa draga, neću!
Ništa od toga što si rekla nisam htio, a najmanje ovo!
S tobom sam život snio, iako sam temelje gradio na pijesku,
Vjerovao sam, jer čvrstina njihova u srcu je bila, osjećajima
Koje sam isprepleo kao pauk svoju mrežu! Neraskidiv je svaki
Osjećaj, svaka noć i dan! Ostati će mi ova četiri zida u
Kojima imam Tebe! Ne možeš ništa pokvariti, sliku o sebi
Zamutiti, ni tvoje posljednje riječi meni izgovorene, da te
Nikada više vidjeti neću! Ja ti želim samo sreću!
Proklinjem ovo vrijeme, i noć i dan, proklinjem i svaki san
Koji je sazdan, tebi dan! Ne proklinjem tebe, proklinjem
Sebe! Izbrisao sam svu ljepotu snova, porušio sve lijepo
Što si gradila o meni! Otišla si! Zalupila vratima svoga srca!
Otišla! Odlepršala poput male ptičice s grane, preplašene
Bukom života, osjećajima, koji u nas unesoše nemire!
Bila si preplašena, srca nemirnoga, poput nekog putnika
Koji u nepoznato odlazi! Kažeš; Bio sam ti drag! Kažem;
Volio sam te draga, ali odlepršala si bez traga,
Ostavivši mi gnijezdo ljubavi sablasno prazno, da na rubu
Grane stoji I neko drugo vrijeme čeka, koje doći neće!
Sve što sada želim, je zaspati, zaspati i više se nikada
ne probuditi..




...

...i kada poželiš plakati
ti se nasmij...
...i kada osjećaš da se lomiš
ti pogledaj visoko...
...i kad vidiš da ti sreća dolazi
ti stavi život na kocku...
...i kada vidiš da gaze po tebi
ti se digni s poda...
...i kada vidiš da ljubav odlazi
ti je pusti da ide...
...život te neće maziti...
...ne dopusti da budeš lutka
ne dopusti da ljudi kažu da si bila kukavica
jer to bi bilo kao da se nisi ni rodila...
...digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno pogledaj gore...
...i što god te u životu čeka
ti budi svoj...
...SAMO ĆEŠ TAKO POSTATI ČOVJEK...



djacki zivot ....

prodje vrijeme prodje cas i eto prosao djacki zivot nas...vise se vidjeti necemo,zivot dobar bio je ali na zalost sad zavrsio je...njega sada nema ali ostala je uspomena,na takav zivot nas kad skupa smo bili i sve zajedno radili,upustali se u lude ideje avanture bez kraja..ali i kad se rastanemo opet ce u sjecanju ovog raja ostati uspomena bila je luda raja....





subota, 17.11.2007.

Što se dobro mala ljubila,usnama ko ranim trešnjama od prevlake pa sve do dunava ljubiti me nije prestala!!!!!

Pošto se ja i moja beepkica nikako ne možemo sjetiti riječi ove pjesme ja sam ju odlučila potražiti.....naime ja i beepkica u školi cjelo vrijeme pjevušimo ta dva stiha.....evo beepkice uživaj u riječima.....napokon ih znam

Leteci Odred
Od Prevlake do Dunava

Mozda ono nije bio vjetar
mozda tako moje srce dise
a u njenom da li igdje pise
i da li se prisjeca kako izgledam

Nije meni sto ja sada patim
mozda uvijek sve na kraju tako bude
vec je meni sto mi drugi sude
i sto se trude da lose izgledam

Ref. 2x
Sto se dobro mala ljubila
usnama k'o ranim tresnjama
od Prevlake pa sve do Dunava
ljubiti me nije prestala


što se tiče svega ostalog...sve je super sve pet...neke sam stvari porješavala...što privatno....što vezano za školu....
naša Anita nam je dobila nečaka pa zato.........
ANITA ČESTITAMO!!!!!!!!!!!!!!!
Marija se napokon ide naći s jednim malim.....ha ha....ana tuguje al i to će proći.....morena ja happy....svaki dan vidi svoga malog....blago njoj...ha ha...ja kao svoga ne vidim......pa dobro ne baš svaki dan al ga vidim često...jako često...
eo moji imaju svinjokolju.....prave kobasice i kulenje....a ja u kući za laptopom.....ha ha....pa što da ja prljam ruke....ha ha...kad smo već kod toga....kod svonjokolje....čičak....srce moje hvala što si me zamjenio.....te uprljao svoje ručice umjesto mene....baš si srčeko....
mislim da je to sve za sada.....mislim.....idem za par sati na instrukcije i to zadnje....bogu hvala.....i onda sam opet freeee.....eto pozzam vas i ljubim....


vaša Beba......bebica.....ha ha ha............!!!!!!!!!!!!



| °°°..SaM kLiK..°°° (22) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>