27.09.2006., srijeda

SVI SMO MI RUMINOVI!!!

Bilješke o piscu:
veliki kurbir i lakodelac

....prez pameti kako zrijav i nikako odgojen čovik, san bija teštimon jenoj velikoj dižgraciji. To je štorija ki je mala misto u našen komunu dvajsetitretega setembra (rujna kako reču uvi priko Učke) dva mijara i šijestega (MMVI) lita Gospodnjega pokle Krištuša i Tometa. Tega dana oko devete ure z večeri sve je bilo pronto za jeno lipo i žestoko druženje nas neodgojenih kurci prez glave ki niš ne kapimo njanka kad na harti piše. Od ćulapčići pa do une robe ki ti se u glavi vrti kad je pofumaš, niki je zove trava, niki marikvana (ili tako ništo), niki je anke zovu 'kunopi z indivije'; bom, sve je to bilo pronto . San zabija šenjati da je janka bire bilo da si se moga uprati šnjon. Kako i blago z golih rukah smo poli mrež grabar i nakalali drivi za naložiti ,nega, voganj. Dok su muoji kompanji ložili unu merdu od naranđasto-žuto, tj. crvenkasto-zelenkaste boje,ti takosvani voganj,, ja san načinija un lipi ,pravi kanun(ček) kojega smo si drijoman užgali i to nas je tradilo ,ma napro tradilo, prike pokle tega smo si hi skonšumali još jeno 4,5-10 i popili tolitre bire i pujili svaki un kvarto di čelap (to je uno okruglo mijeso ki ne znan od kojega blaga i kako je dolo hnami). Ti kitu oćeš? E tu je zec,ma ne u vali, tote počinje una prava štorija kad nan se je počelo perati da je na taj tulum prez gušta dolo jeno par žen. Čuda mojih preteli ni znalo ča bi to bile žene za jeno, pak san njin objasnijo. A sad se pitaš kako san ja zna ča su žene, a uoni pojma imali nisu? A lipo,ću ti reči... ja san za njih čita u đurnalu. I jebise.
A uone su dole teple kako čripnje, bi se bile brusile...
A mi smo stali ledeni kako i kleseni...
I wanna be (aj uona bi), a uon ni stija...
smo se trupali drugi dan z glavon u zid, te beside govorili. Nanka da smo svi Bigulovi, ma ja ne kapin ke kurac nan je bija. (dokle to pišen si mazin pucu z dva zadnja prsta na livoj ruki). Kuodle ti svit vodi, ča svi smo mi Elton Đon?! Kad san pokle te sirote noći doša u moje tajne odaje ki nike ne zna da se nalaze u Sutlovreču, Podzidine 4 , san činija jenu reanimaciju na mojen ponosu i san poša leći da si malo ščarin ideje. I to je štorija o (ne)jebačini di mai piu. Neka van to bude poučna priča kako je pet kanuni malo za 10 ljudi. Imajte vajka to na pameti. Peace-da brader!! bang
- 16:01 - Komentari (12) - Isprintaj - #

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off










Voliš peštati kapuz?
Da
Ne
Kad je fešta,nek' se pešta!!


  

Free polls from Pollhost.com



Opis bloga
Žuta štampa,osmrtnice,krizme,maturalne i druge dogodovštine!

Linkovi

Branx
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Titos's Bojs
Elio Pisak
Duo Magnolija
www.gjuroputzer.manjedvorac













dvije najveće face socijalizma:



o meni i njemu i obrnuto

O meni se već sve zna... libri su napisani o mojen burnen životu kaj velika MTV rock star ili pak gledano sa akademskog aspekta-veliki naučnjak, otkrivač, alkemičar, historiograf, erudit i poliglot... ali-ki me ne pozna još tako dobro evo van par informacija da se vi lešinari (šalim se samo, hehe) imate sa čin igrati:
Ovako, ime mi je Ivan. Sam sebe zoven Bolji ili jednostavno Adonis, hahah... Inače san poznatiji kako hrsta, njomo, krst, hrasta, iwe ili 'u,mali,kako si dobar' (jea ,rajt)!
Finija san poliglotičku gimnaziju u Parječu, i tamo mi je bilo lipo, samo ča Poreč je sam po sebi jaaaaako zadrto, tutti frutti, dosadno do bola misto... ali sve u svemu, more pasat.
Onda : ovo lito san posta brucoš na filozofsken fakultetu u puli, odsjek povijest... i moren reć da san šotišfan brdo sa profima i radnin vrimenon...
Pak:sluša se: punk (pogotovo ska, melodic, hc, tu i tamo street), grunge, metal, reggae a vero anke more pasat i klasična mjuza...
Anke san muzički aktivan-swirin u 3 benda (Master Flo, the Cowmonkeys i Špakani Jelen (Damaged Deer)) i u limenoj glazbi, ali u kojoj još ću van reć.
Volin mamu i tatu, nonu i nonu, brateca, sve zermane i zerMane i puno ljudi sa kojima san okružen.
U slobodno vrime (a kakovo još postoji u studentsken životu?) svirin gitaru, bas, vadin se igrati bubnjeve i odnedavno synthesizer, peštan kapuz, lovin srne z veturami i aktivan san anke u Udruzi za zaštitu kaktusa Lipe naše...
I ono, ajmo reć glavno i na ča san jako ponosan-z Lovreča san (ali ne onega labinskega, nego onega pazinatičkega) jiiii-hu-hu.. Vepar!!
Ko vas ča zanima, ni me briga... hua hua hua