06.09.2006., srijeda

U la la...mala frndalica...!!

Ma žnate li vi čja? Glejte,glejteeee adio porko adio kavalo adio kane adio galina sad je dvi i pola i tri manute zjutri i u tu dobu ja bin triba bit napaljen,horny, narajcan, godo..šiš kebab...? ..a ne rabjan, bisan kako zjec kojega je ugriza vuk na kojega se posra ćuk ki je dobija tir u glavu sa čepon od lloyda iz 'glup i gluplji'... da ću poj gledat ove naše domaće,ajmo takoreć zdol-učkaste blogove i ča vidin....sve sami blodži na jedan te isti kalup, na istu shemu! Kapiš, to je tako minorna i trivijalna stvar kad pogledaš,ali jepemti- pa dajte malo ljudi moji..mladi ste ,kreativni, ko želite šrajbenzi unterfligen o ča ja znan,ček da ušervan malo oko sebe...ko želite pisat o mojoj (hrstovoj) puci,onda to i pišite...i sve te funny pics su ok i šaljive i šala mala i zeka peka,sve to oklok,ali vidin da se tematike ča se postova i pičkrz tiče vrte u krug, ciklične forme, vat gouz araund kamz araund....i jušto sad,u dvi i kvarnar i en san skužija 'ma alo,alo najt hok, za ča se muški reproduktivni organ trudiš pisat opet za tri-četiri persone'...ma hu givz a fak, tantor ča se ove merde ud bloga tiče, san persona non grata. Dragi moji blogeri, budite johan huizinga beletristike, budite kombinirano jordan-ronaldinho-gretzky kreativnosti, i najvažnije- a maderfaker of d fader of d fader of d mader of d fader of d of d mader of d mader of d faders mader! Nedajte da vas zapeče! Znan ,iako hi dosta njih moren prepoznati u njihovin postovima koji su to ljudi,i ki hi brdo volin, da žele ispasti fac puten tih blogi,ispasti pametni (pisanje raznih band-biova, opisivanja pijančevanja (dobro, u tu sferu anke ja pripadan,jebiga,da ne bi pole ispalo da san dvoličan),depresivna razmišljanja ili pak misaono refleksivne balade , 14-godišnjaka/inja ča pišu o vivisekciji (animal liberation ovo ono...bolje to parafrazirati u nofxov naslov-liberal animation,hihi)..i između ostalog,last but not least - svaki drugi piše o anarhiji...mislin,to je prirodno da se skoro svaki punk ili 'quasi'punk pojedinac z tin poistovjetiva,ali prije ili pole će zapravo skužiti da nije to usmjerenje,ta ajmoreć politička struja toliko roza (ma ne roža mundova,nego ružičasta) ili crna,s koje se strane uzme... van rečen,sve je to prirodno,ali ipak.... ) Da više van ne rompivan škatule ću prestati pisati o ovoj tematiki (ne tematici, nabijen vas banski dvori). Ćete pensat (forši) : ma ča je popizdija taj mali,ča je pa z mendule? ili oriha? Jednostavno san mora to napisat, jer je stanje alarmantno... razvijanjen vaše mašte i kreativnosti postajete sve više i više svoj čovik...to van rečen iz svog iskustva ,ki san u 'najosjetljivijen' djelu svog života bija sve,samo ne svoj (kruto rečeno). I da sve fini u lipen c# duru tonu eko van jedna poema (allrightreserved, by: korvin&grozni):
KAKO TOVARU BIŠKOT (romantično-konceptualistička)
Draga, raširi guzove jače
Da osjetim paranje kožice
Karat ću te dok ti ne omlohave nožice
Aaaaaaa!Uuuuuu!!!
Uostalom, tebi je to kako tovaru biškot
Nu,nasloni se na kruškot
Dogodit će se raspaljot
Zrigat ću se jebote.
Nabola si se na mjenjač
Ča te pere španjolska mušica?
Sad mi tu stenješ i krvariš po autu
Daj da te zovem "Nekretnina"
Jer si samo moja i hoćem da te zguza
Daj upali radijo i pušti malo bluza.
Kurac moj! Karota moja!
ili ti ga- šergarepa moja!
U intervalima se kruti.
Uhvati se za sic
Ma zapelo mi je jaje za šlic
Izmoli 3 Zdravomarije
Sad će bit tutti frutti
Ne brini se ti za ČMAROPECKANJE!!

E sad, ovo forši ne bi moglo pasati u "Društvu mrtvih pjesnika",ali je baš finta...istina,ni njanke na razini 13-litnih napaljenci (ni intelektualno ni dostojno) ,ali ko niš drugo- jabuka je pala daleko od stabla...jer stablo ni bilo ud dunje...ili Dunje,šnajderice? a bo,uglavnon-to van je to,kar(i) moji...trdo sprid ,meko zad...
Se vidimo ! ko prije ne uslipimo!!
- 02:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off










Voliš peštati kapuz?
Da
Ne
Kad je fešta,nek' se pešta!!


  

Free polls from Pollhost.com



Opis bloga
Žuta štampa,osmrtnice,krizme,maturalne i druge dogodovštine!

Linkovi

Branx
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Titos's Bojs
Elio Pisak
Duo Magnolija
www.gjuroputzer.manjedvorac













dvije najveće face socijalizma:



o meni i njemu i obrnuto

O meni se već sve zna... libri su napisani o mojen burnen životu kaj velika MTV rock star ili pak gledano sa akademskog aspekta-veliki naučnjak, otkrivač, alkemičar, historiograf, erudit i poliglot... ali-ki me ne pozna još tako dobro evo van par informacija da se vi lešinari (šalim se samo, hehe) imate sa čin igrati:
Ovako, ime mi je Ivan. Sam sebe zoven Bolji ili jednostavno Adonis, hahah... Inače san poznatiji kako hrsta, njomo, krst, hrasta, iwe ili 'u,mali,kako si dobar' (jea ,rajt)!
Finija san poliglotičku gimnaziju u Parječu, i tamo mi je bilo lipo, samo ča Poreč je sam po sebi jaaaaako zadrto, tutti frutti, dosadno do bola misto... ali sve u svemu, more pasat.
Onda : ovo lito san posta brucoš na filozofsken fakultetu u puli, odsjek povijest... i moren reć da san šotišfan brdo sa profima i radnin vrimenon...
Pak:sluša se: punk (pogotovo ska, melodic, hc, tu i tamo street), grunge, metal, reggae a vero anke more pasat i klasična mjuza...
Anke san muzički aktivan-swirin u 3 benda (Master Flo, the Cowmonkeys i Špakani Jelen (Damaged Deer)) i u limenoj glazbi, ali u kojoj još ću van reć.
Volin mamu i tatu, nonu i nonu, brateca, sve zermane i zerMane i puno ljudi sa kojima san okružen.
U slobodno vrime (a kakovo još postoji u studentsken životu?) svirin gitaru, bas, vadin se igrati bubnjeve i odnedavno synthesizer, peštan kapuz, lovin srne z veturami i aktivan san anke u Udruzi za zaštitu kaktusa Lipe naše...
I ono, ajmo reć glavno i na ča san jako ponosan-z Lovreča san (ali ne onega labinskega, nego onega pazinatičkega) jiiii-hu-hu.. Vepar!!
Ko vas ča zanima, ni me briga... hua hua hua