04.08.2006., petak

FaK OF Odjebi!! (šala mala,zeka peka)

Uvako više nikakor ne more....ma jebote...niš ne delan po cile dane,s(v)aki dan se budin va POLNE zvoni popa doma ni,žena mu se jadi,maneštra mu se hladi...jedino dobro je to ča moren ostat navečer do kad ću i moren poj di ću znajuć da drugi dan ne moran na djelovanje poj...ali vodiš ljubav z takovon sičjuejšn kad ni perja,tj miraza,tj penzije tj valute tj jeni....ipak,nis tu da van se jadan i da van rompivan škatule z mojih problemah...samo htjedoh da napravim mali testić bolije retji eksperimentić ,ukoliko jušto tako želite nazovite ga merda anketa ud merde....intereša me kuliko će gliudi doj ostavit komentar na uvi frikin fakin post,niš više....da vidin ko san u pravu kad rečen da mi se ne da pisat blog za 4-5 stalnih čitatelja ,obožavatelja i grupiesa,kuiš ne?

UglAVnoN...salamuraaaa-puše buraaaa,ja gren gledat sajnfeld a vi intervenirajte,protestirajte i ažurirajte ko bite stili da uvi blođ još vajk poživi
ko ne,ki ga jebe.... je tako? takO je!!
Homo si lože cimati...buooooh!
- 13:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off










Voliš peštati kapuz?
Da
Ne
Kad je fešta,nek' se pešta!!


  

Free polls from Pollhost.com



Opis bloga
Žuta štampa,osmrtnice,krizme,maturalne i druge dogodovštine!

Linkovi

Branx
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Titos's Bojs
Elio Pisak
Duo Magnolija
www.gjuroputzer.manjedvorac













dvije najveće face socijalizma:



o meni i njemu i obrnuto

O meni se već sve zna... libri su napisani o mojen burnen životu kaj velika MTV rock star ili pak gledano sa akademskog aspekta-veliki naučnjak, otkrivač, alkemičar, historiograf, erudit i poliglot... ali-ki me ne pozna još tako dobro evo van par informacija da se vi lešinari (šalim se samo, hehe) imate sa čin igrati:
Ovako, ime mi je Ivan. Sam sebe zoven Bolji ili jednostavno Adonis, hahah... Inače san poznatiji kako hrsta, njomo, krst, hrasta, iwe ili 'u,mali,kako si dobar' (jea ,rajt)!
Finija san poliglotičku gimnaziju u Parječu, i tamo mi je bilo lipo, samo ča Poreč je sam po sebi jaaaaako zadrto, tutti frutti, dosadno do bola misto... ali sve u svemu, more pasat.
Onda : ovo lito san posta brucoš na filozofsken fakultetu u puli, odsjek povijest... i moren reć da san šotišfan brdo sa profima i radnin vrimenon...
Pak:sluša se: punk (pogotovo ska, melodic, hc, tu i tamo street), grunge, metal, reggae a vero anke more pasat i klasična mjuza...
Anke san muzički aktivan-swirin u 3 benda (Master Flo, the Cowmonkeys i Špakani Jelen (Damaged Deer)) i u limenoj glazbi, ali u kojoj još ću van reć.
Volin mamu i tatu, nonu i nonu, brateca, sve zermane i zerMane i puno ljudi sa kojima san okružen.
U slobodno vrime (a kakovo još postoji u studentsken životu?) svirin gitaru, bas, vadin se igrati bubnjeve i odnedavno synthesizer, peštan kapuz, lovin srne z veturami i aktivan san anke u Udruzi za zaštitu kaktusa Lipe naše...
I ono, ajmo reć glavno i na ča san jako ponosan-z Lovreča san (ali ne onega labinskega, nego onega pazinatičkega) jiiii-hu-hu.. Vepar!!
Ko vas ča zanima, ni me briga... hua hua hua