utorak, 06.02.2007.

Rambo Ama-de-ustaj iđemo u život...(ili kako smo upoznali Mladu)

Aarsla: Di ćemo večeras?
Slobo: Šta ću, di ću, kurac?!
Aarsla: Aje bola, ima Rambo u Akvarijusu, bit će žena!
Slobo: Iđi jebate, otkad te Bojka Runje ostavila samo ti žemske na pameti, a triba ujtru ustat na posa.
Aarsla: Oš vozit il neš? Ja plaćam ulaz.
Slobo: Aaaa more... (teško odbit čim je nešto džabe)

Image Hosted by ImageShack.us

I tako krenusmo s mercejdeson u nove akcije. No, ovo nije bio samo puki izlazak već i potraga za mladim nadama jerbo ipak smo mi menadžeri za istočno-zapadno evropsko tržište.
Na licima prisutnih vidjelo se strahopoštovanje, al ne prema Svjetskom Mega Caru, pa su stidljivo tražili da ih primimo u svoju „Baja Trejd" agenciju koja se bavi svim i svačim: od odaj-dodaj-privezi priko granice, do jami-zajebi-nemoj nikom kazat da sam mazno.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Neki su dobili podsjetnice, a rijetki čak i slikanje s potencijanim poslodavcima. A što se tiče onog debila od Ramba, on je, očito dekoncentriran zbog navale na „Baja-Trejdovce" i manjka pozornosti, odradio i sado-mazo show ne bi li publiku bar malo prisvojio.
Koncerat završio, a mi tek počeli... Prvo nam se javila Paris Hilton sa željom da snimi nastavak svog filmskog uratka uvjerena da ćemo joj mi izaći u suset. Jok! Šta će nam takva, eno su i na televiziji počeli govorit da Kejt Mos look više nije IN i da su obline u modi.

Image Hosted by ImageShack.us

Nakon brojnih ponuda i prilično nezadovolj(e)nog Aarsle, dogodilo se nešto što nismo ni u snu očekivali. Crvenokosa rasna ljepojka, kakvu nećete nać ni na eRTeeLu poslije ponoći, pozvala nas je na ples na glavnom podiju. Od silnog iznenađenja Aarsla je neartikuliranim zvukovima u znak odobravanja prihvatio poziv... A onda - raspašoj.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A ona igra vrti se kao čigra...

Mlada je u stilu Demi Mur otplesala jednu vrstu erotičnog striptiza, ali bez skidanja... Nije bilo ni potrebe za tim jer ponekad je bolje ne vidjeti sve, ostaviti nešto i za drugi put. Opijeni i omamljeni njenim čarima u vrtlogu iz kojeg povratka nema, znali smo da je ona ta. Ona je prava žena s kojom imamo budućnost ma gdje god bili i šta god radili.
Nije prošlo dugo dok nije počela puštati sokove na sve strane... Korak lagan ko u balerine me bacao u trans dok sam je pokušavao uzeti Aarsli iz naručja. No ipak sam shvatio da ona više želi njega nego mene. Možda je do cipela, a možda jednostavno voli dlakave... I kakav bi ja bio prijatelj da mu priotmen žeMsku? Ova je imala nešto posebno...isto ko Bojka Runje kad bi igrala guda i ćemlija i niko joj u selu nije bio ravan...



I zanesen tom ljepotom dobih volju zaaa životooom je stih koji bi možda najbolje mogao opisati te trenutke s Mladom....

Prljavi ples, Pakleni Šund? Ma kakvi, ovo je za klasu iznad toga...
Ovih dana očekujemo potpis ugovora s Mladom i instantnu afirmaciju u novom serijalu „Plesa Sa Zvjezdama" .
Plesni partner? Pa ko bi drugi neko naš dragi prijatelj Milan Bandić...

Zvijezda je rođena!

**Ukradeno sa Slobinog bloga. On stalno od mene krade pa mogu i ja jednom od njega...

...jer Mlada to zaslužuje...**

<< Arhiva >>