srijeda, 30.11.2005.

Najluđa noć

Obično, čim zahladi i noć padne već u vrijeme Sanjinog tok-šoua, a grad bude okićen svijećama, vijencima i ostalim znacima modernog Božića, ja samo čekam kad i tko će mi prvi postaviti jedno od naj...jedno od naj...ne znam kako bi to opisao..jedno od najiritantnijih pitanja...pitanja – «Di ćeš za Novu?»
Nije dugo trebalo...28.XI. je bio...mašala!
Daklem, više od mjesec dana do najluđe noći, a već su počela raspredanja o tome gdje će se, šta će se, s kim će se, šta će se obući...
Ajmeeeeeee... Emigracijo, stižem!
Najluđa noć! Vauuuuuuu kako to fino zvuči. Tko to propusti nije normalan...
Eeeeeej ljudi, n-a-j-l-u-đ-a n-o-ć... ja uopće ne mogu pojmit koliko to mora biti dobro, cool, extra i mega pa da se o tome laprda mjesec dana prije, a nakon što prođe, sljedećih mjesec dana se priča o tome gdje je tko bio, s kim, čiju kreaciju je nosio bla bla bla...
Sve mi je to pomalo i jadno jerbo noć s tridesetog na prvi se ni po čemu ne razlikuje od običnog petka, subote ili, ako hoćete, od najobičnijeg utorka - izađeš vani s rajom, skrešeš se i to je to... Ali, ta noć upravo zbog svih tih očekivanja, spremanja i ostale gungule mi je malo i gadljivija nego obični četvrtak, recimo...

I baš zbog tih očekivanja, nekako mi je drago vidjeti sve one damice i šminkerčiće koji u zadnji čas pokušavaju obući nešto što nitko te večeri neće imati, brišući suzu živčanicu jer su čitav dan, eto, pod nekim stresom...trče s kraja na kraj grada tražeći baš određene cipele i psuju mater frizerki koja baš danas mora imati 30 mušterija na čekanju... A sve to zbog jednog jedinog cilja – najluđe noći... Noći kada će se svi zabaviti bolje nego ikad...zbog noći kraj koje svi ostali dani u godini nisu ni spomena vrijedni.

Recimo, ja jako volim vidjeti razočarane dan poslije :) radi toga volim najluđu noć.. To mi je jedno od onih prljavih zadovoljstava... Jadni, a tako su se trudili i spremali. Dali su 500 kuna samo za ulazak na neko fensi mjesto (jer ne može se najluđa noć proslavit bilo gdje, jok!), imali su najljepšu frizuru u široj okolici, ali eto, neki ih je pijanac zalio crnim vinom po prekrasnoj haljini i čitava je večer krenula naopako...
A kad se samo sjete da je to trebala bit njihova najluđa, najbolja, najnajnija noć te godine, njihovo razočaranje poprima granice razočaranja Sandre Dabo nakon što nije ušla u drugi krug Storisupernovamjuziktalentsa...
I onda ih je bolje ne pitati ništa...

Još ne znam gdje ću za Novu :( Ali znam da će mi to bit najnajluđa noć...jedva čekam :)

I onda, gdje ćete vi provesti najluđu noć? :)

- 13:25 - Dedera, reci ti svome meni... (8) - Upri ođe ako želiš isprintat -

<< Arhiva >>