petak, 09.09.2005.

Bradr, bradr, big, big, bradr!!!

Reko sam sam sebi da neću uopće ni spominjat big bradr, al Bog uvijek nađe neki način da te iskuša…. teeeeeeeeeemptejšn, aj kent rizist...

Prevrćem tako jutros po teletekstu i naletim na najavu današnje emisije. Citiram:

Četvrtog dana BB je stanarima za buđenje pustio filmsku glazbu. Uz doručak se pričalo o školi i djetinjstvu, a tijekom preodijevanja Nataša je nespretno navukla grudnjak pa joj je (pazte sad!.... žene, djeca, muškarci slabog srca i ostala bogobojazna i pobožna raja neka začepe uši! ) ispalo pola dojke i bradavica.

Pa da ja vidim toga ko mi neće sjest pred tv u 8 sati i prebacit na big bradr. Vau, ispalo joj pola sise i bradavica…ne mogu dočekat!!!!
Pa mislim stvarno, ti rijeliti šovovi su nešto toliko glupo, toliko imbecilno, toliko jadno da se tu čak ni Boris Mirković nimalo ne ističe svojom debilnošću… Geeeeeeeeenijalnoooooooo!!!! Iđi, kretenu…
Mile mi strine, ja ne kontam tu spodobu, a još manje onog ko mu dade mikrofon u ruke i još ga plaća za to..eeeeeej!!
I samo nek me neko upita ko mi je favorit ili za koga bi volio da prvi ispadne – emigriram, matere mi… Jer, da nekih 12 levata kojima mikrofone pod nos guraju Boris i Renatica, čine išta značajno u mom životu, da ja o njima moram pričat kad sjednem u kafanu samo da popijem po jednu, da zbog njih otvaram novine ili palim tv u 8 navečer – pa istog časa bi se bacio pod prvi vlak koji naiđe….taman bio i onaj dječji vlakić što polazi s trga…

Bradr, bradr, big, big, bradr!!!! Bradr, bradr, big, big bradr!!!

A ne znam…aj mogu nekako shvatit da taj šit gledaju klinčadija i tinejdžeri, mada me skoro infarkt strefio neki dan u tramvaju kad su dva ČETVEROGODIŠNJAKA pričali o tome tko im je najkul u BAR-u (nije big bradr, al je isto sranje, ako ne i veće). Četiri im godine, a oni pričaju o Edmondu, Romanu i ostaloj tugujućoj rodbini...pa to je..a ne znam šta bi reko… Velim, mogu shvatit da to gledaju klinci (jerbo još nemaju veze s vezom) i tinejdžeri (ako si ikad glup u životu, onda si kao tinejdžer) i, ajde, predeveram to nekako… al kad to gledaju stariji od tlinest - onda mi dođe neka slabost… matere mi, za starije od tih doba Bradr, bradr, big big bradr bi mogo služit kao test inteligencije – ko gleda kreten! Jednostavno nemam drugog objašnjenja…

I ni po jada da raja veli da je to nešto super – jok! Kad pitaš bilo koga svak će ti reć da je BB bezveze i da ga kao ne gleda, al bokte mazo, kako onda svi sve znaju, svaki događaj se zna, ko s kim, kako i gdje, zašto se na svakoj kavi mora spomenut bar jedan od stanara i ona priča – ma on/ona mi je bezveze, al mi je ovaj drugi zaaaakon…priča se o njima ko da si s njima do jučer ovce čuvo... Eto, taj jadni BB svi pljuju, ali ga svi gledaju… u čemu je fazon?

Aj neću više, mislit će neko da gledam ;)

E još samo nešto…uglavnom novi Bradr, bradr, big, big bradr je popljuvan od medija. Za primjer prenosim ođe samo jedan dio iz članka s Indexa:
Ako je suditi po prvoj emisiji novog Big Brothera, nema sumnje da će show zbog efekta osebujnih pojedinaca-kandidata ali i dobrog marketinga postići nemalu gledanost, ali ni u to da je, kao i dobar dio ostalih reality programa, izrađen po ključu "for the stupid, by the stupid".

Mada ovo FOR D STJUPID BAJ D STJUPID podržavam objeručke, objenoške, obabubreške i trijesdvozubke, ono što ne mogu provarit je to da je ovo izašlo na Indexu…pojmu žutila i jadnih članaka u Hrvata (evo samo par naslova članaka s Indexa: Sophie Anderson pokazala bradavicu na dobrotvornoj priredbi!, Paris Hilton – ne osjećam se sexy!, Versace odijeća (da, odijeća s I) za Britneyino dijete!, i sve tako biser do bisera…ma bombončić od portala) Jednostavno, od ljudi koji će sljedećih 100 dana živit od gelibtera u BB kući, koji će svaki dan donosit senazacionalne vijesti (kao danas npr.- Brankica i Monika-prve grudi Big brothera) nekako ne očekujem da mi kažu da je big bradr sranje…mada ja znam da je big bradr sranje… od njih bi očekivo da mi kažu, na primjer, kako je big bradr nešto najbolje u zadnjih dvadeset godina… Al ajde, u našoj zemlji ništa nije čudno, pa tako ni ovo... Zapravo ja ne znam može li me išta više začuditi u ovoj zemlji nakon što Boris Mirković evo već drugu godinu zaredom prima plaću za svoja voditeljska dostignuća… Šta reć, nego – Geniiiijalnooooooooo!!

I još nešto – nekako mi se čini da nije problem u tih 12 gelibtera što se svaku večer nađu u 8 sati u televiziji – problem je u 1 000 000 gleibtera što se nađu ispred televizije gledajuć ove prve…

- 15:48 - Dedera, reci ti svome meni... (6) - Upri ođe ako želiš isprintat -

<< Arhiva >>