moj svjet...žiža...rock on...

četvrtak, 15.06.2006.

skola and veslanje......

e pa draga moja ekipico! ja nisam roknula razred jos manje idem na popravni he,he,!!!! sve glupe ocjene sam ispravila.... i sada mogu na treninge!! i mugu na pripremeparty! za sto moram trenirat ko luđak i dat sve od sebe!! neme vise glude svima nama dosadne glupe škole!!!!!!!! sada se opustam i partijam sada ce moja ekipa imat tulumcic u subotu!!!!party! e nema vise fizicara i cjele rulje profesora!! ja neznam kaj da mislim,zao mi je što vise nebum vidla rezred do 9mj!! sad ce mi brzo doc frend damijen iz nizuzenske,s kojim se znam vec 5 godina a sprijeteljila sam se s njim na ovo ljeto.......... ma nema vise onih dosadnih profesora!!! i sada samo trening..... kako me zivcira znam da necu moc i na pripreme i na izviđace(zbog ocjena) a ja neznam sta da izaberem! na izvidacima su mi najjedeniji luđaci i moja vesela družina a, na pripremama ce svi trenirat i bit jos bolji kada se vrete... a i cula sam iz pricica da ja na pripremama jebenonaughty.........dal je ja neznam....!!! a ja bi isla na prireme da buden jos bolja,znam da mogu bit jako dobra samo moram slusat trenera i bit ozbiljna na treninzima i prije svega svatit ozbiljno treninge i pripreme!!! naznam zasto ali na veslanju mi je ludo ne zbog komada nego,jednostavno sve sam pocela ciniti za veslanje ni ja ne vjerujem!! ali veslanje za meni nije samo sport nego moja najveca sreca...ja sa takvom radosti idem na treninge pa makar me trener slao i trcat krug oko jaruna i to j trening i pokusavam ga obaviti sto bolje mogu i znam......danas nisam nogla izveslat posteno ni 8 km,ali nisam se predavala isla sam dalje i dalje,jer me na treningu nije bilo 1 mj.i nisam imala kondiciju....ali sve cu nadoknadit govorim sebi! i pokusavam biti sve bolja i bolja! skakim danom moj ja zivot bolji i bolji.. nisam onakva kakva sam bila,naznam ali to veslanje me poboljsala!! sve sam spremna ucinit za veslanje pa makar morala 8 proc sa 5.0,ako ce to bit da uvjet da nastavim sa veslanjem ok i to cu napravit nije bed!!!!!!! ali ja ne odustajem od veslanja! evo sada sem se raspisalakiss i rekla sve sto mi je na dusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15.06.2006. u 19:44 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

SEX,ŠKOLA I ODRASTANJE!

za malog...

Pederu glupavi

konju jedan cupavi...

odvratni skote

nepodnosljivi idijote

ti svinjo ...

ma volim te klino!!headbang


EVO ZAKLET CU SE
Evo zaklet ću se pred svima
sve na svjetu i sve
što imam..
Da te nikad nisam voljela,
da te nisam htjela,
i da ne tugujem pred svima se zaklinjem
al pred Bogom ne smijem....


AKO U PJESMAMA
Ako u ovim pjesmama pronađes sebe...
znaj da ih pišem samo za tebe,
znaj da sem te voljela
i da me tvoja tuga boljela.
Ako u ovim pjesmama pronađes sebe
zmat čes što su patnje,a
što boli...
Oprosti ali, djevojka je stvorena
da voli i moli,
zato u ovim pjesmama nalazis se ti...
koji netreba.....

SUZA
Voljela bi da sam suza...
da se rodim
u oku tvome i
i da klizim niz
tvoji bozansko lice
i da umrem na usnama tvojim....

ZBOG TEBE
Zbog tebe skoro sam luda bila
Zbog tebe mislila sam da sam vila
Zbog tebe noći sam budna bila
ZBOG....
ZBOG....
tebe...
tebe...
Zbog tebe mnogo sam se
mućila
al matematiku
nisam nikada
NAUĆILA!!!
ma sve zbog tebe.....


LAKO JE TEBI
Lako je tebi...
ti nisi ja..
neznas kako mi je.....
Tiho cu ti reci...
niko nece znati....
Da ceka te moje srce....
Znas da imas kljuc moga svjeta...
udi ja te cekam....
i znas da te volim...
i da bez tebe nista nema smisla...
nitko nevoli samocu...
a prije ja sam je volila....
a sa tobom sve mi je drugacije....
lako ti je ....
ti nista neznas...
i ne osjecas me....
lako je tebi...
a bojim se da moza nisi stvaran...
jer si predobar...
lako je tebi....
ti nisi ja...
lako je tebi....l

nesto o meni....


IME: ANGela
PREZIME:MaTIĆ
MJESTO ROĐENJA: GLAVNOM GREDU MAKEDONIJE
HA,HA,HA,HE,HE,HE,HE
REZRED:7d_BEST
NADIMAK: ANGIE, đže,LUDA,ŽABA,
I NA KRAJU NABIMAK MOGA VK ZAGREB
ANĐA...
BAVIM SE:VESLANJEM,CRTANJEM,
I NECIM STO MI NAJBOLJE IDE
PLESANJEM...
PJEVAM U CRKVENOM ZBORU
SVIRAM:GITARU
NALUŠAM: AC-DC, NIRVANU,
METALICU,GREEN DAY,SIMPLE PLAN,
BLINK182,LINKIN PARK,I NESTO NAJBOLJE
DDOORRSSSEEE.....I TAKO DALJE...
VOLIM: REGINU(MARIJU),SEKECA,MILICU,SVE CURE IZ RAZREDA,
MAMU&TATU,BAKICU I DEDEKA!
PJEVATI ,PLESATI,NOVAC,MOBITEL,DINAMO
ZGODNE DECKE,I NA KRAJU
BURAZE IVICU;FILIPA;JOSIPA,POZNAT KAO MATIĆ!!
VKZAGREB,SKIF,PROF:NEVŽALU, I NA KRAJU
P
I
C
E
K
A
cerek
cerek
!
!
NE VOLIM:LAŽI,PLJUVANJE LJUDI,RAVNATELJA,
SKOLU,KADA SAM ŠVORC,KADA NEJDEM U SKIF,
KRETENE,HAJDUK,MATIASU,KURVICE,FUFE,
CAJKE,UCIT,GIG....PUNO TOGA..
MOJ MOTO:vidis,upoznas,zbaris,pojebes,odjebes...
he,he,he!!
NAVIJAM ZA:D-I-N-A-M-O
NAJ FERNDICE: REGINA,PROSKA,KATE,GITA,
LANA
FRENDICE S KOJIMA SE ISTO DRUZIM:
NANA,PEPY,JANJA,MAJA,CANJO,ISKRA I BIBA,NIKA
IMA IH JOS PUNO DA NE PISEM...
NAJBOLJI VESLACKI KLUBOVI:
VK ZAGREB,MLADOST
I KLUB IZ DUBROVNIKA,
IPAK NONO TAM ZIVI!!!
NEPTUN AK DOBRO ZNAM...
UZOR:MY TRENER,NASA NAJPOZNATIJA BRACA,NIKA,
.............................................................................

NIKADA NECU ZABORAVITI:3.10.2005.
OSLA FRENDICA NAJBOLJA MARIJA (REGINA)
ŠMRC,ŠMPC
NADAM SE:1000000000KN
ZLATNOJ MEDALJI (U SKIFU)
5 IZ MATISE I ENGLESKOG
DA NECU PAST RAZRED!
PUSA
I TO JE NESTA O MENI!!