< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ja mislim da ovakva sranja nitko nečita jer zašto bi se zamarao nekakvim glupostima ima čovjek pametnijeg posla,a bože dragi kao da mi se opisivat šta ja mislim,di izlazim,ko mi je frend trenutno i take gluposti....AJD SAD PUSA SVIMA.......




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




NNoisy
EElitist
LLoud
AAltruistic

TVOE ime:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




Free Site Counters
Free Site Counters

MySpace Layouts

MySpace Layouts

-svima vama

MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blogići koje ponekad odem pogledat al ne i čitat jer mi se nekad neda:
y0m@-looooda cura s treninga,slatka,ispravnakiss nut
@c0-super frendparty
piv0v@r@ 0$ijek-ovo je klubski blog a piše ga maja
iv@n@ m.-cura je solidno otkačena ma neznam šta,trenira samnom,valjdcool
luk@-looooooodi dečkić iz varaždinaparty smokin
m@tej@-full cool cura s treninga.....party
m!k!c@--preslatka frendica s treninga
b0žičk@-looooooda cura iz razreda
k@t@ i grb@v@-ljepotice s treninga
k@t!c@-loooooda cura s treninga

E I OVAJ DA AK NEKO MI OČE PISAT NA MSN JER SAM STALNO TAMO MOŽE NA:
h-u-s-s-y@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us-al ovo mislim stvarnoooooo





jAaAaAaA i more 2006

-BORIS I JA



-SAMO PUSA

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge-JOŠ JEDNOM

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge-OPET

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge





-ja kod frendice al tak sam ispala kao da sam nešt pušila a nisam...ha...

-slatka začica karlica

-antonijo i ja......lik ima predobro tijelo............to je još bilo na početku...........

-kako spaljena slika................karla,maja i ja

-ova slika mi je još najforija......maja.......

-preslatka majara......................

-ja u jedno dosadno veče...................tad nam je bilo full dosadno a i spavalo nam se u pol 12

-ja još jednom u to dosadno veče...........

ŠKOLAAAAAAAAAAA:
-TENA,IVAN I JA

-tena i ja

leontina i manda

-mateo i ja

mislav i manda

-koja slika

-manda i ja

-ines,popika i ja

-manda i tena

-milica,tena i ja

-velentina i manda

-tena i ja

-božička i ja

-tena,ja,božička

-nesa i ja

-ja

-nesa i božička

-tamara i ja

-nesa i nikolina

-ja

-nesa i ja

-ja

-opet nas dvije

-opet ja

-božara

-slatka tena

-nesa i ja

-tena,ja,nesa i božička

-opet mi

-i opet

-loa slika

-tena i ja

-moe ljepotica u best frendica

-nesa i nikolina

-kiki i nesa

-kiki i ja

-nikolina,nesa i ja

tamara i kiki

-ja

-igor i ja

-slatkica i ja

-tamara i igor

-tana i ja

-ekipica i pol

-mateić

-andreja

-nesa i ines

-daja i ja

-neki opaki kao

-koja faca

-slati pavijan

-spajky i ja

-stjepanka

-ineska

-nesa i božara

-tena i ja

-opet ineka

-nesa,ines i božička

-pavijan

-tenica i ines

-on je moj popika a ja sam njegova luce

-pavijan i ines...koja slika

-ludi igor

-i šećer nna kraju......mislav................zajebancija

moji frendovi

-vanesa
MySpace Layouts

MySpace Layouts



-cura za klince
-moja manekenka

-dečko s kojim idem na skijanje(ak nekog zanima ima 15 god.)


-cura iz bivšeg razreda

-moj totalno looooooodiiiii frend

-baš su mi slatki(ne$@ & +!h0

-i ovi su baš slatki (ne$@ & d@n!el )

-lodaČeeeeeeeeeeeeee

-oni su si najfrendovi......

-loooooooodi tomo...joj kak ga obožavam.....frend iz bivšeg raz.

-joj,joj,joj šta sve blacky napravi

-ovo mi je bratić


-joj kak mi je slatkaaaaaa......ma lolim jjjjuuuuuuuu

-i ona mi je baš slatkaaaaaa


-joj ovo mi je još stara frizura a i on je bio još normalan

-kako je ovo loooooda slika,ajd nek neko kaže da nije

-cure iz razreda..............novog..........

-preludi mislav.......on je životinja

-preslatka tena.........najfrendica............kisscerekthumbupnut

-staki pavijan.....još je mlad....

-doris i dajana.....baš su cute.....

-mateić.....kako tog dečkića volim zajebavat....neka mi ga bude žao............

-spajky ali pišky.......ma dečko je mal šutljiv al je looooood.........

-statke ines i leontina(cure su super ispravne)

-ja u knjižnici........

-uglješić,doris,ines i igor....baš su mi slatki..............

-šečeri na kraju.......ines i ja.....





nedjelja, 21.01.2007.

mrak vikend

evo napokon prolazi još jedna nedjelja u ovoj godine..........................

bože koja glupa rečenica.....................meni je full dosadno.................sjedim i tipkam na tipkovnicu.........baš dobro!!!!!!!!!!!!!!!!
pa evo da počnem.................
ujutro ja fino se digla ušla u kupaonicu i onak vidim nekog a neznam ko je..........nisam normalna.........i čujem da mi neko neš prića al niš nekontam i nevidim..............i onak ja kažem aj izađi iz kupaonice moram se otuširat...........i opet mi je neš reko al ja nisam skontala...........i sad ja završila izađem iz kupaonice a ono moj stari ljut stoji i pita on mene koji mi je vrag........šta mi je a ja onak gledam u njega i mislim štas ti usto na lijevu nogu???!!!...............
i onak navečer ja si planirala ić na rođendan kod frenda al mi starci nisu dali pošto sam imala važan neki kao trening.......al kao........
i ja došla na trening i sve bilo super sam što smo se felja i ja osjećale koda imamo 200 kila i onak fuj smo se osjećale i baš je to bilo glupo............
no dobro i nakon trening zove mene stara da će se oni malo zadržat na rođendanu da ja odem do d.g.o.-a i ja se dog s markom da idemo na biljar..............i sve bilo super i ja dođem i sve i tek što sam izašla iz tramvaja zove mene stari da su oni krenuli po mene da neidem od one kurunine pekare da će me tam pokupit.....................
e ja to javila marko i kiontam si da se dečko naljutio......................al šta mogu kad su mi taki starci..................
..............................marko sorry.....................................
i evo i subote........................moj stari slavio rođendan i bila puna kuća gostiju............................
i tak se sam malo zajebavala i poprckivala.......................
bilo je negdje oko 22 i 15 i mirna i ja se sjetile da bi mogle ići van malo..............................
i aj mi se sad obukle i krenule...........................
i srele mog starog kak izlazi iz sobe pa ga užicali malo para da nam da............................
nas dvije krenule do parka da vidimo kog ima i prolazimo mi pokraj hrpice dečkića..........................
i onak oni počeli dovikivan neke spike a mislim znam ih sve al nemogu se sjetit kak se zovu.........
oni su se ubili..................................al zamalo.................................
i tak mi kraj parka a ono tuku tamo onaj baš turbo turbo folk............................mi onak se pogledale i vratile se nazad........................
kad smo se vračali opet smo sreli te dečke i onda mi je jedan reko da sam se kao udebljala i da više nisam zgodna kao prije al ja se nisam spuštala da im dovikujem nazad..............
i tak došla kući i meni taj dečko pošalje poruku kao da to nije mislio ozbiljno pa ga ja pitala pa nisi pogriješio nisam zgodna i kao kad sam ja bila zgodna?????????????????i nije mi na to odg........neg smo promjenili temu i mal ogovarali i tak i prošla mi subote................
i sad ova dosadna nedjelja još traje i ubijam se od dosade na msn-u nema nikoga...........................
danas idem opet isplest kosu jer me nervira ovako raspuštena.............................
i moram pisat lektiru i glupu zadaću iz hrvatskog al mi se neda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aj sad idem doći će mi tetka po mene pa se moram ići spremat!!!!!!!!!!!

pusa al baš velika pusa svima koji čitaju blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CMOKILI MAJI I TENI..............................
uživajte mi ljudi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 37| printaj| #|

<< Arhiva >>