< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ja mislim da ovakva sranja nitko nečita jer zašto bi se zamarao nekakvim glupostima ima čovjek pametnijeg posla,a bože dragi kao da mi se opisivat šta ja mislim,di izlazim,ko mi je frend trenutno i take gluposti....AJD SAD PUSA SVIMA.......




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




NNoisy
EElitist
LLoud
AAltruistic

TVOE ime:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




Free Site Counters
Free Site Counters

MySpace Layouts

MySpace Layouts

-svima vama

MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blogići koje ponekad odem pogledat al ne i čitat jer mi se nekad neda:
y0m@-looooda cura s treninga,slatka,ispravnakiss nut
@c0-super frendparty
piv0v@r@ 0$ijek-ovo je klubski blog a piše ga maja
iv@n@ m.-cura je solidno otkačena ma neznam šta,trenira samnom,valjdcool
luk@-looooooodi dečkić iz varaždinaparty smokin
m@tej@-full cool cura s treninga.....party
m!k!c@--preslatka frendica s treninga
b0žičk@-looooooda cura iz razreda
k@t@ i grb@v@-ljepotice s treninga
k@t!c@-loooooda cura s treninga

E I OVAJ DA AK NEKO MI OČE PISAT NA MSN JER SAM STALNO TAMO MOŽE NA:
h-u-s-s-y@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us-al ovo mislim stvarnoooooo





jAaAaAaA i more 2006

-BORIS I JA



-SAMO PUSA

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge-JOŠ JEDNOM

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge-OPET

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge





-ja kod frendice al tak sam ispala kao da sam nešt pušila a nisam...ha...

-slatka začica karlica

-antonijo i ja......lik ima predobro tijelo............to je još bilo na početku...........

-kako spaljena slika................karla,maja i ja

-ova slika mi je još najforija......maja.......

-preslatka majara......................

-ja u jedno dosadno veče...................tad nam je bilo full dosadno a i spavalo nam se u pol 12

-ja još jednom u to dosadno veče...........

ŠKOLAAAAAAAAAAA:
-TENA,IVAN I JA

-tena i ja

leontina i manda

-mateo i ja

mislav i manda

-koja slika

-manda i ja

-ines,popika i ja

-manda i tena

-milica,tena i ja

-velentina i manda

-tena i ja

-božička i ja

-tena,ja,božička

-nesa i ja

-ja

-nesa i božička

-tamara i ja

-nesa i nikolina

-ja

-nesa i ja

-ja

-opet nas dvije

-opet ja

-božara

-slatka tena

-nesa i ja

-tena,ja,nesa i božička

-opet mi

-i opet

-loa slika

-tena i ja

-moe ljepotica u best frendica

-nesa i nikolina

-kiki i nesa

-kiki i ja

-nikolina,nesa i ja

tamara i kiki

-ja

-igor i ja

-slatkica i ja

-tamara i igor

-tana i ja

-ekipica i pol

-mateić

-andreja

-nesa i ines

-daja i ja

-neki opaki kao

-koja faca

-slati pavijan

-spajky i ja

-stjepanka

-ineska

-nesa i božara

-tena i ja

-opet ineka

-nesa,ines i božička

-pavijan

-tenica i ines

-on je moj popika a ja sam njegova luce

-pavijan i ines...koja slika

-ludi igor

-i šećer nna kraju......mislav................zajebancija

moji frendovi

-vanesa
MySpace Layouts

MySpace Layouts



-cura za klince
-moja manekenka

-dečko s kojim idem na skijanje(ak nekog zanima ima 15 god.)


-cura iz bivšeg razreda

-moj totalno looooooodiiiii frend

-baš su mi slatki(ne$@ & +!h0

-i ovi su baš slatki (ne$@ & d@n!el )

-lodaČeeeeeeeeeeeeee

-oni su si najfrendovi......

-loooooooodi tomo...joj kak ga obožavam.....frend iz bivšeg raz.

-joj,joj,joj šta sve blacky napravi

-ovo mi je bratić


-joj kak mi je slatkaaaaaa......ma lolim jjjjuuuuuuuu

-i ona mi je baš slatkaaaaaa


-joj ovo mi je još stara frizura a i on je bio još normalan

-kako je ovo loooooda slika,ajd nek neko kaže da nije

-cure iz razreda..............novog..........

-preludi mislav.......on je životinja

-preslatka tena.........najfrendica............kisscerekthumbupnut

-staki pavijan.....još je mlad....

-doris i dajana.....baš su cute.....

-mateić.....kako tog dečkića volim zajebavat....neka mi ga bude žao............

-spajky ali pišky.......ma dečko je mal šutljiv al je looooood.........

-statke ines i leontina(cure su super ispravne)

-ja u knjižnici........

-uglješić,doris,ines i igor....baš su mi slatki..............

-šečeri na kraju.......ines i ja.....





srijeda, 27.12.2006.

napokon novi post.....jeeeeeeeee

eo napokon sam uhvatila malo vremenaa da napišem tako dugo išćekivani post..........znam,znam netrebate pljeskati............
eo ovak šta se događalo u mome malenom životu............
školsko polugodište je napokon završilo ma tooooooooooooopartynutcerek
nije da se sad hvalim al opet...........prošla sam sa 4........to je uspjeh................kao ono sad sam štreber............nisam štreber neg nije nešto pretjeranoooo teška škola kao što svi govore.............svi smo se cijelo polugodište zajebavali učili po sat, sat i po.............e to je sramota...................i eto tako sad ću morat još više učit.........uf,uf,uf to mi teško padaheadbangparty................
i tako idem van svake subote nije da je nešto posebno onak je.............kad niko nevoli slušat šta i ja......misli ima ih al ti neizlaze................i onda meni bude jadno.........eto još kad nevidim osobu koju očajnički želim vidjet...............
stalno sam po gradu ako nekog zanima gdje me može naći ako je hitno........
i da sad malo svježija tema..................pa da bio je božić prije par danakissthumbupsmokin i ja želim sretan božić svima....................s mali zakašnjenjem..............
i da et svašta sam dobila........................al najbolji poklon sam dobila od tate................
kupio mi je PINK ski-odjelo..........i hlače i jaknu............ima da me svi vide kako doro skijam.........headbangbanglud
onak preuočljivo je.................
stavit ću slike kad se vratim.....................
mislim da će mi ove godine bit predobro..................
i evo došao je i taj dio kad moram napomenut da sam samira mog prijatelja iz osnovne natjerala da idem samnom u oks ovu subotu...............i et ići će.....................nemojte mislit da se zove samir....nezove,zove se damir..............al trenutno se ne zove nego ga zovu.............al ajd..........
i tako neznam više šta da pišem..............osim da jedva čekam skijanje da se naskijam i uživam........
ove godine će mi starci iznajmit snowboard i nekog mi sexy instruktora nabavit da me nauči sexy vožnju....................
i eto mislim da bi to bilo sve..............................
a ne nije baš sve danas si idemkupit pancerice koje su jako,jako lijepe i unutra jeonak mekan materijal.............ko od zeca...................
mmmmmmmmmm nate kak su dore.....................
i et više mi se neda tipkarit i sad idem se kupat..................da mogu popodne u shopping.........
et pusa mojoj MAJICE,TENICE..........i božari,i ostalima neda mi se nabrajat..................
poooooooooooooooooooooooosaaaaaaaaaaaaaaaaaakisskiss

|komentiraj 34| printaj| #|

<< Arhiva >>