krepat ma ne molat!

subota, 06.11.2004.

stranka59

stranka:"dajte mi molim vas rec'te ako ja imam rvacki pasoš i spustim se,jel,u bosnu,oćel meni moj bosanski milicjonar priznat taj moj dokumenat kao bosanski,pošto sam i ja eto,iz bosne,rođen u varešu,znaš,ili ga jebiga,neće priznavat jer nisam eto bijo u bosne dvajst godina,a srce vuče,oče prepuć,jebem li mu prikin led!"
operater:"ali sad vam po novome uopće ne treba nit pasoš,nego samo osobna iskaznica za ulazak u bosnu!"
stranka:"jest to kurac po novome,tako je bilo i za vrijeme tite,ranio ga babo kusava!operater:"dakle,možete slobodno ić u bosnu bez brige,al ipak imajte makar osobnu sa sobom!"
stranka:"ma jašta da ću imat,a ponit ću i komadić pite,da se onako pripremim kako valja,i šljivovice što sam ja pravijo,znaš,pa ćem mi lakše bit po putu,nije znadeš ti,vareš ni tako blizu..."o
perater:"samo vi ponesite,samo se pazite i nemojte se napit.."
stranka:"ma ajde,bolan napit!pa ko je u bosni,bolan,normalan,tamo si lud ako te trjeznog neko prepozna,pa koji se kurac onda i pripremam,ako neću bit pijan,bolje i da ne idem!"

- 16:24 - KamaTary (0) - IsprdyBljuzgyOut - #