Epilog
[ ]

Eto, prošlo je punih devedeset dana od početka borbe protiv savršenog tijela.* I koji je rezultat?
Na početku sam si mislio da bi bilo lijepo skinuti okruglih 7 bodova IMT-a (iliti BMI-a), što u mom slučaju iznosi 21kg. Nisam nikada mislio da ću toliko skinuti. I nisam.
Nakon zadnjeg vodenog dana sam se malo udebljao, ali to je u principu normalno povećanje mase zbog toga što se na vodeni dan iščisti probavni sustav, a niš u taj sustav ne ubacuješ.
Ergo, proglašavam da sam smršavio 20 kg i da je konačna masa mojeg više ne tako savršenog tijela 91kg.

Posljedice dijete
Posljedice dijete se mogu razvrstati u nekoliko skupina, ovisno o tome na što djeluju: tijelo, ego i novčanik.

1. Tijelo
Sada puno lakše podnosim fizičku aktivnost. Prije mi je bio problem popeti se po stepenicama na bilo koji kat osim prizemlja. Sada mi ni prvi nije problem smijeh
Način ishrane je definitivno promijenio neke moje prehrambene navike. Pokušao sam jesti "normalnu" hranu u nedjelju, a i pol subotnje pizze je bilo sa šunkom i sirom, i shvatio sam da mi se više sviđa lagana hrana. One splačine (kako ih moj otac naziva) su mi postale finije od normalne hrane. I još jedna sitnica. Nakon normalne hrane sam gladan. Oću još. Jedva sam se skontrolirao da ne pokleknem pred alaviltom koji je moja majka napravila u nedjelju. Mislim, da ne pokleknem i ne uzmem još i još i još malo.

Jučer navečer je frendica moje drage došla do nas i na stol stavila napolitanke. Shvatio sam da se još uvijek nisam naviknuo da ne uzimam automatski nešto što je na stolu. Moram još poraditi na tome, inače ću vrlo brzo ponovo galopirati prema savršenom tijelu.

Što se tiće pića, CocaCola zero je spas. Nekada sam pio litre i litre sokova i "prirodnih" i gaziranih. Sada popijem zero s vremena na vrijeme, "prirodni" sok eventualno za doručak i to je to. Nadam se da sam se riješio tog zla. Kava me tek čeka. Na svu sreću, mlijeko još tri mjeseca ne prije podne, pa ću imati još malo vremena da se naviknem na život bez nje u jutarnjem obliku. Danas popodne ću probati vidjeti jel mi okus kave još uvijek paše ili mi je postao odvratan.

Najbitnija promjena na meni koja se desila, a što se tiče tijela, je to što nisam mrtav umoran poslije jela i što općenito imam više energije. To mi nikakva klopa ne može zamijeniti.

2. Ego
Ego mi je narastao neviđeno. Još nisam siguran jel već prešao granicu vidljivog svemira ili je tu negdje. rofl
Naime, prije dva tjedna su bili dani znanstvene fantastike, popularni SFeraKon, gdje sam vidio neke ljude koje nisam vidio od prije dijete. Što bi se reklo, izrazi na licima su bili "priceless".

3. Novčanik
Hmm, ovdje imamo pozitivnih i negativnih učinaka, pa ocijenite sami. Pozitivni učinak na saldo na tekućem računu je izazvan time što je povrće uglavnom dosta jeftinije od mesa, te je tu došlo do velike uštede. S druge strane, s obzirom na neuobičajenost ishrane, ima dosta isprobavanja novih stvari, tako da je bilo isprobavanja i skupih stvari, da ne kažem da sam se navukao na indijske oraščiće**, valjda najskuplje grickalice.

Sljedeći, nezanemarivi trošak je odjeća. Za početak, jučer sam kupio dvoje traperica, jer su mi one od prije nove godine preeeeeveeeeelike, tako da sada nosim hlače od prije više od 3 godine. Hvala mama što niš ne bacaš. Možda su i starije. Nisam siguran, ali prije 3 godine sam se odselio od roditelja, a te hlače nisam uzeo sa sobom. Ergo, stare su. I isprane. Šugave jednom rječju.
Zanimljivo je da su i jakne te koje postaju prevelike. Vise sa mene, ko da sam uzeo jaknu Shaquille O'Neila. Dobro, možda ne toliko, ali dovoljno da zahtjevaju zamjenu. A to nije jeftino.

Osim toga, višak energije dobiven (ne)jedenjem dovodi do želje za trošenjem te energije, što opet košta. Uglavnom naughty


Konklužn

Dijeta je pozitivno utjecala na mene. Vratiti ću joj se ponovo za oko tri mjeseca, da skinem ostatak viškova. Nadam se da u predstojećem tromjesečju neću pokleknuti i da neću imati za skinuti puno više od 10kg koliki mi je plan za drugu turu dijete.

Toliko od mene. Sviđa mi se baljezgati gluposti, pisati putopise i sl. tako da ću u skorijoj budućnosti otvoriti novi blog (link slijedi kasnije - kad ga otvorim) koji neće imati dodirnih točaka s ovim. Ovaj blog stavljam u stanje hibernacije do iduće ture dijete.
Vidimo se.
BMI 37



*Savršeno tijelo je tijelo koje ima najveći volumen, a najmanju površinu. U trodimenzionalnom svijetu je to kugla. Tu se podrazumijevaju isključivo prostorne koordinate, da me ne bi neki tamo prozivali da ne živimo u 3-D svijetu.

** Nesoljeni u rinfuzi samo u Mercatoru u Vukovarskoj. Ostali su slani i ne bi se smjeli konzumirati tokom dijete.

07.05.2007. ...09:43 [ Komentari (4) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi