Dan 37. - vitaminski dan
[ ]

Danas još ne znam što ću jesti. Vjerojatno niš kuhano, pa nema smisla da tu sada baljezgam o hrani koje nemano

Stoga, ako nastavite ovo čitati, ući ćete u zonu uma i svjetla, zvuka i sjene. Ući ćete u zonu gdje se normalne stvari ne dešavaju tako često. Dobrodošli u

Zonu Lamentacija
Zašto ljudi idu na dijetu? Na to pitanje svatko ima svoj odgovor. Netko ide zbog zdravlja, netko zbog komada. Netko ide zbog religijskih uvjerenja, a netko zbog rupe u proračunu.
Međutim, pravo pitanje je zašto ljudi na dijeti griješe ili odustaju od nje.
Jučer sam bio depresivan. Previše loših stvari se nakupilo i jednostavno sam bio u duron fazi. Ništa mi nije išlo od ruke, pa me moja draga kiss podsjetila da ipak skidam kile i da to ipak ne može svatko. Moj odgovor je bio da to može svatko, samo mora imati dovoljno dobar razlog.
Svako malo vidim kojekuda da ljudi na dijeti se ne mogu skontrolirati i zgriješe. Onda slijedi tapšanje po ramenu, jer svi prije ili kasnije zgriješe ili prestanu sa dijetom. I svi suosjećaju s tom individuom.I kažu da je to normalno i da sada samo treba nastaviti sa dijetom. Jebeš, s oproštenjem, dijetu u kojoj zgriješiš svakih par dana.
Moja ocjena takvih ljudi je da bi oni željeli smršaviti, jer eto svi okolo su mršaviji od njih. I to je to. Možda postoje i neki drugi razlozi, ali duboko u njima, to je jedini i glavni razlog.
Zamislite da vas liječnik pita da li imate zbog čega živjeti? Jer ako imate, onda morate smršaviti inače ćete umrijeti za par godina?
Ovo je jak razlog za izdržati dijetu. Međutim, ja vjerujem da i sa takvim razlogom postoje ljudi koji neće uspjeti izdržati dijetu. Zato što kada dobiju taj neodoljivi poriv da jedu ono što i kada ne smiju ga se ne sjete.
Svi vi koji ste na dijeti, razmislite dobro zašto ste na dijeti. Koji je to razlog koji vas drži da ne zgriješite?
Ja imam svoj razlog koji me drži, koji na sreću nije tako drastičan kao onaj od maloprije.

13.03.2007. ...14:02 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi