Dan 34. - proteinski dan
[ ]

Danas smo imali poljske radove. Naime, prateta moje drage ima vikendicu u čijem vrtu su neke voćke koje treba obrezati. S obzirom na našu stručnost u obrezivanju voćki, unajmila je jednog čovjeka da to učini. Ali smo i draga i ja morali ići. Naravno da nas je na kraju bilo sedam i da je za ručak logično pao roštilj naughty
Meso je bilo fino, i sve 5, ali uvjek ima neki ali.
Što se inače jede uz roštilj? Krumpir? Salata? Kruh? Mi smo imali kruh i salatu. Na žalost, jelo je takvo da ga ja ne mogu jest bez kruha, tako da sam pojeo čak dva komada (što je jedan više od dozvoljenog) uz neku nemalu količinu mesa. I još mi nije bilo tak fino kao nekad. Izgleda da mi se probava odvikla takve hrane.
Još je gore bilo za večeru. Ostala nam dva komada mesa - za svakog po jedan. I onda ti to jedi bez ništa. Malo paradajza, malo paprike i komad mesa. Uopće ne zasiti. I još sjedne na želudac. Da nije Tuzlanskog kiseljaka i Cocacole0, bilo bi mi zlo.

Ocjena: 3 Počinjem se bojati da nakon dijete više neću moći jesti roštilj eek

Savjet dana:
Izbjegavajte roštilj! Znam da je to jedno od najnemasnijih priprema mesa, ali isto tako izgleda da se probava mijenja kako dijeta odmiče. Umjesto mesa na roštilj nabacite tikvice i patlidžane, ali ih nemojte nauljiti da se sve cijedi. Fino je, ako se pazi kako se rade. Mogu ispasti i bezukusne, tako da ako mislite to pokušati pripremiti, imajte neko drugo jelo u pričuvi :)

12.03.2007. ...11:39 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi