Odlazak kod liječnika
[ ]

Bok svima!
Nije kod mene baš sve bajno. Nisam se odlučio na dijetu samo zato što sam predebeo. Jedan od najbitnijih razloga je bilo moje zdravstveno stanje. Naime, bolujem na jetru. Otkrili mi povišene enzime u krvi prije dosta godina, zabranili mi bavljenje sportom i nisu našli uzrok tome.
Prije odlaska na dijetu sam pitao liječnika što on misli o toj dijeti, a on je rekao da je jedina ispravna dijeta smanjiti unos hrane i povečati fizičku aktivnost. I da se jede sve, a ne samo nešto.
Nije znao za detalje dijete, ali shodno svom uvjerenju mi je rekao da ne preporuča da odem na nju.
Ja sam dosta razmišljao nakon toga i zaključio da je režim prehrane koji mi odgovara, jer sam svojedobno bio na dijeti koju sam sam osmislio, gdje se jelo skoro sve (nisu se jeli kruh,kolači i čokolada), a meso se jelo dvaput tjedno. Moje tadašnje rezoniranje je bilo da me meso "oteža" nakon ručka i da ću se, ako se djelomično odreknem mesa, bolje osjećati. I bi tako. Čak su se i jetreni enzimi smirili.
Na žalost, tada sam bio pozvan u vojsku, a tamo se jede sve što ti je servirano, pa još malo.
Kasnije zbog objektivnih razloga* nisam mogao ponoviti tu dijetu.
Zato sam odlučio da ću ići sa 90 dnevnom dijetom bez obzira na liječnikov savjet.

Jutros sam otišao kod liječnika i imali smo jedan otvoren razgovor (nikada mu nisam nešto tajio, niti je on mene farbao tako da imamo jedan normalan odnos) u kojem sam mu priznao da sam otišao na dijetu, našto je on rekao da se vidi na meni.
Onda smo još malo razgovarali, pa mi je rekao zanimljivu činjenicu da svega 3-7% ljudi koji se skidaju sa alkohola, droga, ali i sa viška kilograma uspiju se ne vratiti na staro (ili na gore). To znači da je dijeta tek predigra za doživotnu brigu o ishrani. Najbitnije je da nakon dijete ostane isti odnos prema hrani i kretanju. Inače ništa od svega toga.

Nakon ovog razgovora sam otišao izvaditi krv. Sutra su rezultati. Ako su loši, gudbaj dijeta, gudbaj Karakter klub. Morati ću neš drugo smisliti.

Pozdrav svima!
BMI 37

Savjet dana:
Obavezno, al OBAVEZNO razgovarajte sa liječnikom o dijeti. Zamolite ga da vas svakih N dana prekontrolira (krvna slika i slične stvari) da se ne bi desilo koješta loše.

P.S. Liječnik je i dalje protiv te dijete (jer se drži svojih principa) i bit će dokle god mu se ne dokaže da ova dijeta mijenja odnos prema hrani i kretanju. Na meni je da ga u to uvjerim.

*Na žalost ova dijeta je one-shot dijeta. Trik je u tome da se SVE (osim juhe naravno, ali nju baš nisam prakticirao) jede kineskim štapićima. Naime, želudac nakon 20tak minuta hranjenja (bez obzira na količinu unesene hrane) šalje mozgu impuls sitosti. Štos je u tome da se na početku dijete, kada se još ne zna jesti štapićima, čovjek zasiti od dve šake riže. To uzrokuje smanjenje volumena želuca, pa se kasnije, kada se čovjek izvješti, osjeća dovoljnost manje količine hrane. Ne pitajte što to točno znači, al je funkcioniralo kod mene.

07.03.2007. ...13:22 [ Komentari (8) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi